iXjs9ujXvwqA

Ο Carlos Tavares περιμένουμε να αναλάβει καθήκοντα ως CEO της PSA στα τέλη του Μαρτίου και από ότι φαίνεται έρχεται με πλάνο και όρεξη για δουλειά.

Ο Tavares ανακοίνωσε πως σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει ένα κεφάλαιο της τάξης των 5.27 δις ευρώ από επενδυτές ώστε να “διαλύσει” την γκάμα του ομίλου και να την ξαναφτιάξει από την αρχή.

Αυτή η εταιρία, έχει την δυναμική να γίνει μία παγκόσμια δύναμη

Δήλωσε ο επερχόμενος CEO στο Bloomberg. Πώς σκοπεύει να εκμεταλλευτεί αυτή τη δυναμική και να μετατρέψει την PSA σε παγκόσμιο “παίκτη”; Εστιάζοντας σε λιγότερα μοντέλα και “φοβίζοντας” τους ανταγωνιστές με νέα αυτοκίνητα τα επόμενα χρόνια. Περισσότερες λεπτομέρειες για το πλάνο του Tavares θα αποκαλυφθούν στα μέσα του Απριλίου περίπου αλλά ο στόχος είναι από τώρα ξεκάθαρος. Ανάκτηση του μεριδίου της αγοράς που έχει χάσει τα τελευταία χρόνια.

Πρώτα απ’ όλα, ο Tavares θέλει να αναπτύξει την DS sub-brand σε κανονική μάρκα. Αυτό βέβαια ανήκει στα μακροπρόθεσμα πλάνα αφού μία τέτοια προσπάθεια μπορεί να πάρει έως και 20 χρόνια. Μεσο-βραχυπρόθεσμα, θέλει να σταματήσει να χάνει χρήματα από την αγορά της Ρωσίας και θα το κάνει μειώνοντας δραστικά τα προσφερόμενα μοντέλα, χωρίς ωστόσο να αποδυναμωθεί σαν μάρκα. Αυτή τη στιγμή η Peugeot προσφέρει 27 διαφορετικά μοντέλα στη Ρωσία και είναι φυσικά ζημιογόνα.

Εκτός αυτού όμως, μεγάλο στοίχημα είναι η επέκταση σε νέες αγορές. Βοηθούμενη και από την συνεργασία με την Dongfeng, η Peugeot θέλει να μπει στην αγορά της Κίνας. Στόχος για τις δύο εταιρίες, είναι η παραγωγή (και πώληση φυσικά) 750.000 αυτοκινήτων μέχρι το 2015 ενώ αν όλα εξελιχθούν όπως πρέπει, η Dongfeng, η Citroen και η Peugeot θα πουλούν αθροιστικά, 1.5 εκατομμύρια οχήματα μέχρι το 2020.

Φιλόδοξο αλλά όχι αδύνατο το σχέδιο του Tavares. Περισσότερες λεπτομέρειες θα έχουμε λογικά τον Απρίλιο.

[Πηγή: Bloomberg]