Τα υβριδικά hypercars δεν αρέσουν στον Gordon Murray

Σχετικά άρθρα

p00vm7qy

Τη δεκαετία του ’90, ο Gordon Murray έφερε την επανάσταση με την McLaren F1. Ένα από τα πλέον ποθητά αυτοκίνητα στον κόσμο, ακόμα και τώρα. Αυτές τις ημέρες όμως, περνάει τον καιρό του προσπαθώντας να φέρει για άλλη μία φορά την επανάσταση, αλλά σε μία εντελώς διαφορετική κατηγορία: αυτή των μικροσκοπικών, ελαφριών και αποδοτικών αυτοκινήτων πόλης. Σε μία συνέντευξη που έδωσε πρόσφατα όμως, λέει την γνώμη του “χωρίς φόβο και πάθος”.

Ο Murray, πιστεύει πως η McLaren P1, η LaFerrari και η Porsche 918 δεν αποτελούν την φυσική εξέλιξη της McLaren F1. Ο λόγος; Τα θεωρεί “τέρατα”…

Η F1 ήταν ένα ανόθευτο driver’scar, ένα κομμάτι μηχανολογικής τέχνης και επίσης, ένα αυτοκίνητο που μπορούσες να χρησιμοποιήσεις κάθε ημέρα. Ούτως ή άλλως θα ήταν γρήγορο αλλά ποτέ δεν είχαμε στόχο να πιάσουμε 240 μίλια ανά ώρα. Το πιο σημαντικό ήταν να το πας στην πίστα και να μπορέσεις να το γλιστρήσεις λίγο. Θα μπορούσαμε πανεύκολα να του δώσουμε 3 ή 4 φορές την κάθετη αεροδυναμικά παραγόμενη δύναμη αλλά γιατί να το κάνουμε αυτό;

Ναι, ο Murray, έχει το δικό του όραμα για το πώς θα ήταν μία σύγχρονη McLarenF1. Θα είχε τεχνολογία… σύγχρονα ελαστικά και φρένα αλλά θα ακολουθούσε έναν πολύ διαφορετικό δρόμο από τα σύγχρονα hypercars.

Θέλω να κάνω ένα ακόμα supercar. Δεν θα ήθελα αν δεν είχαν βγει αυτά τα υβριδικά τέρατα του ενάμιση τόνου. Θα είχα σταματήσει στην F1. Αλλά τώρα, υπάρχει κάτι να αποδείξω: Ότι μπορείς να κάνει ακόμα ένα εξαιρετικό driver’scar με μηχανή εσωτερικής καύσης και αγνό engineering!

Δύο προβλήματα εντοπίζει λοιπόν ο Murray. Το βάρος και την αεροδυναμική. Ειδικότερα για το δεύτερο, λέει το εξής: “Δεν υπάρχει τίποτα από την αεροδυναμική της σημερινής F1 που να περνάει στον δρόμο”.

Ρομαντικός; Νοσταλγός περασμένων εποχών; Δεν ξέρω τι λες εσύ, αλλά εγώ συμφωνώ απόλυτα μαζί του. Έχουμε χάσει τον στόχο. Ειδικά για το βάρος, το έχω πει εδώ και 3 χρόνια. Από την πρώτη σχεδόν στιγμή που μου δόθηκε το βήμα στο autoblog. Μακάρι ο Gordon Murray να κατασκευάσει ένα ακόμα supercar… ή έστω ένα προσιτό sportscar. Για να θυμηθούμε κάποια πράγματα που προφανώς έχουμε ξεχάσει.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ο Ιάπωνας Ken Okuyama παρουσίασε στη Villa d’Este το Kode61 Birdcage

Μετά τα Kode0 και Kode57, ο Ιάπωνας σχεδιαστής Ken Okuyama παρουσίασε στο φετινό Concorso d'Eleganza, που διοργανώθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο στη Villa d'Este, που...