DS-Divine-Concept-Live-in-Paris-2014-105

Με την DS να γίνεται πρόσφατα αυτόνομη μάρκα και τις προσδοκίες να είναι υψηλές, δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε τον CEO της, Yves Bonnefont για τους στόχους που θέτει.

Στο στόχαστρο της Γαλλικής, premium εταιρίας και του CEO της, δεν είναι άλλη από την Audi. Ο ίδιος ο Bonnefont, εξηγεί:

Όταν κοιτάς την βιομηχανία, βρίσκεις ότι η premium αγορά αναπαριστά το 10-15% των συνολικών πωλήσεων. Δεν είναι τρελό λοιπόν να σκεφτείς, ότι ο μεσοπρόθεσμος στόχος για την DS θα πρέπει να είναι το 10-15% των πωλήσεων της PSA. Αυτό είναι περίπου το ποσοστό των πωλήσεων της Audi επί των συνολικών πωλήσεων του VW Group.

Για την ιστορία, το 2014 η DS πούλησε 118.472 οχήματα που είναι περίπου το 4% των πωλήσεων της PSA. Οπότε έχει πολύ δρόμο να διανύσει ακόμα. Υπάρχει σχέδιο όμως. Ο Bonnefont είπε ότι η εταιρία σκοπεύει να ανοίξει καταστήματα σε 200 πόλεις σε όλο τον κόσμο με τις πόλεις έξω από την Ευρώπη να έχουν προτεραιότητα. Προφανώς η DS θέλει να μπει στην Αμερικανική αγορά όπως και στην Κινέζικη όπου τα premium αυτοκίνητα έχουν ζήτηση. Εκτός του δικτύου όμως, ο Bonnefont θέλει να κερδίσει πελάτες με την “DS εμπειρία”. Αυτό σημαίνει ένα εξαιρετικό προϊόν, εξαιρετική εξυπηρέτηση και ολοκληρωμένο δίκτυο. Ο χρόνος θα δείξει αν η DS έχει θέσει στην αγορά και ποια είναι αυτή.