Ο CEO της DS θέλει τη μάρκα να γίνει η Audi της PSA

Σχετικά άρθρα

DS-Divine-Concept-Live-in-Paris-2014-105

Με την DS να γίνεται πρόσφατα αυτόνομη μάρκα και τις προσδοκίες να είναι υψηλές, δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε τον CEO της, Yves Bonnefont για τους στόχους που θέτει.

Στο στόχαστρο της Γαλλικής, premium εταιρίας και του CEO της, δεν είναι άλλη από την Audi. Ο ίδιος ο Bonnefont, εξηγεί:

Όταν κοιτάς την βιομηχανία, βρίσκεις ότι η premium αγορά αναπαριστά το 10-15% των συνολικών πωλήσεων. Δεν είναι τρελό λοιπόν να σκεφτείς, ότι ο μεσοπρόθεσμος στόχος για την DS θα πρέπει να είναι το 10-15% των πωλήσεων της PSA. Αυτό είναι περίπου το ποσοστό των πωλήσεων της Audi επί των συνολικών πωλήσεων του VW Group.

Για την ιστορία, το 2014 η DS πούλησε 118.472 οχήματα που είναι περίπου το 4% των πωλήσεων της PSA. Οπότε έχει πολύ δρόμο να διανύσει ακόμα. Υπάρχει σχέδιο όμως. Ο Bonnefont είπε ότι η εταιρία σκοπεύει να ανοίξει καταστήματα σε 200 πόλεις σε όλο τον κόσμο με τις πόλεις έξω από την Ευρώπη να έχουν προτεραιότητα. Προφανώς η DS θέλει να μπει στην Αμερικανική αγορά όπως και στην Κινέζικη όπου τα premium αυτοκίνητα έχουν ζήτηση. Εκτός του δικτύου όμως, ο Bonnefont θέλει να κερδίσει πελάτες με την “DS εμπειρία”. Αυτό σημαίνει ένα εξαιρετικό προϊόν, εξαιρετική εξυπηρέτηση και ολοκληρωμένο δίκτυο. Ο χρόνος θα δείξει αν η DS έχει θέσει στην αγορά και ποια είναι αυτή.

 

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ανακαλούνται 189.403 Citroen C3 και DS3 λόγω των αερόσακων της Takata

189.403 Citroen C3 και DS3 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 31 Αυγούστου 2009 και 9 Φεβρουαρίου 2017 ανακαλούνται παγκοσμίως εξαιτίας των ελαττωματικών αερόσακων οδηγού και συνοδηγού,...

Ανακαλούνται 12.180 Citroen C3 και DS3 στην Ελλάδα λόγω των αερόσακων της Takata

12..182 Citroen C3 και DS3 παραγωγής ετών 2009 ως και 2017 ανακαλούνται στην Ελλάδα, εξαιτίας των ελαττωματικών αερόσακων της Takata. Στα επηρεαζόμενα αυτοκίνητα, τα χημικά...