Αρχική Γενικές Κατηγορίες Featured Η Mercedes-AMG λέει ότι ο 2.0-λιτρος turbo κινητήρας είναι στα όρια του, με τον νέο να τον εξελίσσει η ομάδα της F1

Η Mercedes-AMG λέει ότι ο 2.0-λιτρος turbo κινητήρας είναι στα όρια του, με τον νέο να τον εξελίσσει η ομάδα της F1

11
Η Mercedes-AMG λέει ότι ο 2.0-λιτρος turbo κινητήρας είναι στα όρια του, με τον νέο να τον εξελίσσει η ομάδα της F1

06-amg-a45-spy

Αυτή τη στιγμή ο 2.0-λιτρος τετρακύλινδρος Μ133 κινητήρας της Mercedes-AMG είναι ο δυνατότερος που έχει μπει σε αυτοκίνητο παραγωγής (Α45, CLA45 και GLA45), καθώς αποδίδει 381 άλογα και 475 Nm ροπή.

Το αφεντικό Mercedes-AMG, Tobias Moers, σε πρόσφατη συνέντευξη του σε αυστραλιανό μέσο δήλωσε ότι ο κινητήρας δεν έχει περαιτέρω περιθώρια βελτίωσης, καθώς οι μηχανικοί του τον “έχουν στύψει“, με την “τεχνολογία των turbo να έχει στα όρια του“, προφανώς πάντα στα πλαίσια της αξιοπιστίας καθώς έχουμε δει βελτιωτές να τον φτάσουν παραπάνω.

2014-Mercedes-Benz_CLA45-AMG-engine

Επιπλέον, ο Moers δήλωσε ότι η εταιρία ετοιμάζει ήδη τον κινητήρα για το επόμενο hatchback μοντέλο. Εξελίσσεται από τη Mercedes-AMG High Performance Powertrains, την ίδια ομάδα που εξελίσσει και κατασκευάζει και τον 1.6-λιτρων V6 turbo της άκρως επιτυχημένης ομάδας της Formula 1. Ένας από τους σημαντικότερους λόγους που επιλέχθηκε αυτή η ομάδα μηχανικών είναι γιατί έχουν καταθέσει τα διαπιστευτήρια τους για την τεχνολογία του ERS και του KERS, κάτι που θα χρειαστεί καθώς ο νέος κινητήρας θα είναι 1.600 κ.εκ.

Συνεχίζοντας, ο επικεφαλής μηχανικός ανέφερε ότι είναι σχετικά δύσκολο να τοποθετηθεί ηλεκτρικό turbo, καθώς χρειάζεται περισσότερη ενέργεια από το στάνταρ ηλεκτρικό σύστημα των 12 Volt, κάτι που σημαίνει ότι θα χρειάζονται μεγαλύτερες μπαταρίες. Τέλος, η νέα A-Class AMG αναμένεται να παρουσιαστεί στα τέλη της δεκαετίας.