vett-alon-hock-2012-2-886x590

Θέμα που απασχολεί αρκετά και τον ξένο τύπο, είναι οι όλο και περισσότερες ασφαλτοστρωμένες έξοδοι διαφυγής στις πίστες της F1, αλλά και οι ελευθερίες που παίρνουν οι οδηγοί, αγνοώντας τις περισσότερες φορές τα κερμπ και τα όρια της πίστας, προσπαθώντας να κερδίσουν όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο.

Παλαιότερα, οι αμμοπαγίδες που βρίσκονταν στις εξόδους των στροφών τιμωρούσαν τα λάθη και στερούσαν χρόνο, νίκες ή και πρωταθλήματα από τους πιο ασταθείς οδηγούς, ευνοώντας τους πιο ικανούς και κάνοντας λίγο πιο απρόβλεπτη την εξέλιξη των αγώνων. Πλέον, όλα αυτά αποτελούν παρελθόν, με τον Christian Horner να πιθανολογεί πως η σημερινή κατάσταση έχει συμβάλει και στα προβλήματα που παρουσιάζονται με τα ελαστικά.

Δεν είναι εύκολη δουλειά για την Pirelli, αφού κάθε κερμπ είναι διαφορετικό στις πίστες που πάμε. Προφανώς, οι οδηγοί κάνουν κατάχρηση των σιρκουί, πολύ περισσότερο από ό,τι όταν υπήρχαν οι αμμοπαγίδες, ίσως κι επειδή οι έξοδοι διαφυγής είναι διαφορετικές.

Όποιο πλεονέκτημα μπορέσει να βρει ένας οδηγός, προφανώς και θα το χρησιμοποιήσει. Ξέρετε, η Eau Rouge είναι μια πολύ διαφορετική στροφή σε σχέση με το τι ήταν πριν από 10 χρόνια.

Christian Horner

Η Pirelli ανακάλυψε πολλά κοψίματα στα ελαστικά της από τον αγώνα στο Βέλγιο, μια πίστα που σε κάθε εξωτερικό κομμάτι στροφής, έχει πλέον συνθετικό γρασίδι και μικρά κερμπ, για να αποτρέπει τους πιλότους από το να βγαίνουν εκτός. Όμως, όπως φάνηκε στην πράξη, αυτό δεν τους εμπόδισε από το να ισιώνουν μέχρι και την Eau Rouge, ενισχύοντας την θεωρία του Horner. Στην Ιταλία, ευτυχώς, δεν παρουσιάστηκαν προβλήματα, με τον Βρετανό να χαρακτηρίζει εύστοχες τις κινήσεις του αποκλειστικού προμηθευτή ελαστικών.

Όλοι συζήτησαν ανοιχτά τις ανησυχίες τους και τα θέματα τους, και η Pirelli υπέβαλε κάποιες πολύ βάσιμες επισημάνσεις. Νομίζω ότι αυτό είναι το είδος της ατμόσφαιρας που είναι ευνοϊκό, για την επίτευξη προόδου.