Chrysler Announces Expansion Of Car Manufacturer's Commitment To Detroit

Ένα από τα κύρια διαφημιστικά μότο της Chrysler είναι το “Imported from Detroit“, θέλοντας να επιδείξει στους υποψήφιους Αμερικάνους πελάτες ότι δε χρειάζεται να αγοράζουν εισαγόμενα αυτοκίνητα, καθώς και οι ίδιοι κατασκευάζουν εξαιρετικά προϊόντα.

Όμως, σύμφωνα με τελευταία νέα η FCA και το σωματείο εργαζομένων στις αυτοκινητοβιομηχανίες (United Auto Workers, UAW) βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις για μια εργατική συμφωνία, που θα μπορούσε να επιφέρει σημαντικές αλλαγές στα εργοστάσια των εταιριών. Πιο συγκεκριμένα, η FCA πρότεινε τη μετακίνηση την παραγωγή των αμερικάνικων αυτοκινήτων στο Μεξικό και την επικέντρωση της παραγωγής των SUV και crossover στις ΗΠΑ. Δηλαδή, μοντέλα σαν το Chrysler 200 να μετακινηθούν από το εργοστάσιο στο Sterling Heights Assembly, στο αντίστοιχο της FCA στην Toluca, του Μεξικό, ενώ το Ram 1500 να πάει από το Warren Truck στη κενή θέση του Sterling Heights.

Το μεξικάνικο εργοστάσιο κατασκευάζει αυτή τη στιγμή το Fiat 500 και το Dodge Journey, και αν επικυρωθεί η συμφωνία, η παραγωγή των αμερικάνικων προδιαγραφών του Fiat 500 θα γίνει στην Πολωνία, εκεί όπου κατασκευάζεται και το ευρωπαϊκό. Επιπλέον αλλαγές θα μπορούσε να ήταν η συναρμολόγηση του Jeep Cherokee, το οποίο γίνεται στο εργοστάσιο του Toledo στο αντίστοιχο στο Ιλλινόις, και αυτό γιατί το τελευταίο θα “χάσει” τη παραγωγή του Dodge Dart, το οποίο θα πάει και αυτό προς το εργοστάσιο στη Toluca.

motor-city-detroit

Τα παραπάνω, θα είχαν αποτέλεσμα το εργοστάσιο στο Toledo, στις Η.Π.Α. να απελευθερωθεί από την κατασκευή unibody οχημάτων, ώστε να μετατραπεί σε body-on-frame οχήματα, δηλαδή την κατασκευή της επόμενης γενιάς Jeep Wrangler από το 2017. Επιπλέον, η υπάρχουσα μονάδα που κατασκευάζει το Wrangler, θα μπορούσε να παράξει το φημολογούμενο pickup που θα βασίζεται στο Wrangler. Από την άλλη, το Warren Truc εργοστάσιο στο Michigan θα μετατραπεί από body-on-frame σε unibody μονάδα, με την πηγή να αναφέρει ότι το Jeep Grand Wagoneer να κατασκευάζεται εκεί, κάτι που θα μπορούσε δυνητικά να κατασκευάσει και το Grand Cherokee.

Κλείνοντας, τα Ram 2500 και 3500 θα συνεχίσουν να κατασκευάζονται στο τεράστιο εργοστάσιο της FCA στο Saltillo, του Μεξικό, ενώ η Dodge Viper θα παραμείνει στο Detroit. Η FCA έχει δεσμευθεί να επενδύσει 5,3 δισεκατομμύρια δολάρια στις εγκαταστάσεις της στις ΗΠΑ και η επικύρωση της συμφωνίας αναμένεται να γίνει την επόμενη εβδομάδα.