GP Βραζιλίας 2015, FP1: Αρχή με Hamilton

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”FP1″ ]

Lewis Hamilton

Ταχύτερος και μάλιστα με διαφορά ήταν ο Lewis Hamilton στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμαστικών για το Βραζιλιάνικο Grand Prix. Ο Πρωταθλητής δεν είχε ανταγωνισμό από κανένα, όπως δηλώνει και το μισό δευτερόλεπτο διαφοράς από τον δεύτερο Nico Rosberg, που δεν ήταν ικανοποιημένος από τη συμπεριφορά ου μονοθεσίου του.

Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Sebastian Vettel, αλλά η διαφορά του από τον συμπατριώτη του στη Mercedes ήταν μόλις ένα δέκατο. Ακολούθησαν οι Daniel Ricciardo, Kimi Raikkonen, Daniel Kvyat, Valtteri Bottas, Max Verstappen, Nico Hulkenberg και ο Pastor Maldonado που συμπληρώνει τη 10άδα. Ας δούμε τι έγινε στα 90 λεπτά του FP1:

Ο καιρός ήταν ηλιόλουστος και τα θερμόμετρα έδειχναν τους 27°C στον αέρα και τους 37°C στην άσφαλτο. Ο πρώτος οδηγός που βγήκε στην πίστα ήταν ο Joylon Palmer, ο οποίος πήρε τη θέση του Romain Grosjean στην E23. Με συσκευή μέτρησης βγήκε η Ferrari, δίπλα από το δεξί endplate της πίσω αεροτομής, με όλους τους οδηγούς να κάνουν το installation lap.

Verstappen και Sainz ήταν οι πρώτοι που βγήκαν ξανά μετά από το πρώτο 10λεπτο και ξεκίνησαν να σημειώνουν περάσματα. Ο πρώτος γύρος ολοκληρώθηκε σε 1:17.9 από τον Verstappen, αλλά στη συνέχεια ο Ολλανδός ήταν ταχύτερος κατά 1,8 δευτερόλεπτα, ώσπου να έρθει ο Rosberg και να είναι άλλα 2 δέκατα ταχύτερος, όσο ο Sainz παρακολουθούσε από μακριά.

Σχεδόν όλοι οι οδηγοί ήταν στη δράση στο πρώτο 20λεπτο, και η Mercedes βρισκόταν στις γνώριμες της θέσεις, δηλαδή στην πρώτη και τη δεύτερη, με τον Hamilton να είναι αρχικά μπροστά με 1:14.6. Ο Rosberg κατέβηκε στο 1:14.4, αλλά ο Hamilton ήταν ξανά ταχύτερος, για μόλις 21 χιλιοστά αυτή τη φορά. O Raikkonen δεν ήταν ο μοναδικός που δεν είχε σημειώσει χρόνο, διότι η Ferrari δούλευε πάνω στο μονοθέσιό του, καθώς αυτό είχε τη συσκευή μέτρησης στο πίσω μέρος.

Το πρώτο μισάωρο πέρασε με τους οδηγούς να κάνουν γύρους και τον Vettel να είναι 6 δέκατα πίσω από τη Mercedes και 1,5 δέκατο μπροστά από τον Ricciardo. Ο Raikkonen δεν κατάφερε να σημειώσει κανένα πέρασμα στο πρώτο τρίτο της περιόδου, κάτι που σημαίνει πως θα είχε περισσότερο δουλειά για τη συνέχεια.

Πράγματι, ο «Iceman» ήταν ο πρώτος που βγήκε στην πίστα με το δεύτερο σετ μέσης γόμας, 50 λεπτά πριν από το τέλος, ανεβαίνοντας στης 3η θέση, με χρόνο 1:14.9, ο οποίος έγινε αργότερα 1:14.5. Ο Verstappen ανέβασε ρυθμούς και μετακινήθηκε στην 4η θέση, πίσω από τον Φινλανδό, ωστόσο η διαφορά τους ήταν στα 4 δέκατα.

Στα 40 λεπτά πριν από το τέλος, πάνω από τους μισούς οδηγούς βρισκόταν στην πίστα, ενώ είχε φτάσει η ώρα για τις δύο Mercedes να βγουν και πάλι. Παράπονα από τον 14ο Button για έντονη υποστροφή στην MP4-30, τη στιγμή που ο Vettel πέρασε στην πρώτη θέση, ολοκληρώνοντας τα 4,3 χιλιόμετρα σε 1:14.2, αλλά ο Rosberg ήταν στη συνέχεια ταχύτερος κατά 2 δέκατα.

Η πρόσφυση στην πίστα βελτιωνόταν όλο και περισσότερο -η θερμοκρασία οδοστρώματος ήταν 35°C, αλλά οι οδηγοί έστρωναν με γόμα την αγωνιστική γραμμή- και οι χρόνοι κατέβαιναν με αρκετά γρήγορο ρυθμό, μισή ώρα πριν από το τέλος. Ο Hamilton το επιβεβαίωσε με τον καλύτερο τρόπο, σημειώνοντας καλύτερο πέρασμα και στα τρία κομμάτια της πίστας, με την συνολική επίδοση να είναι στο 1:13.5.

Το μόνο που κατάφερε ο Rosberg είναι να τον πλησιάσει στο μισό δευτερόλεπτα, διότι είχε παράπονα για υποστροφή. Παρά την ταχύτητά του, ο Hamilton δεν ήταν απολύτως ικανοποιημένος από την W06, καθώς ανέφερε ότι ο συμπλέκτης είχε ένα περίεργο αίσθημα. Τα πράγματα έγιναν καλύτερα για τον Button, ο οποίος ανέφερε πως η πρόσφυση στην πίστα είναι βελτιωμένη.

Αντίθετα συναισθήματα για τον Kvyat, που έλεγε πως η RB11 δεν είναι καθόλου εύκολη στην οδήγηση. Ο Ρώσος ήταν στην 6η θέση, 2,5 δέκατα πίσω από τον 4ο Ricciardo, που φορούσε το νέο power unit της Renault. Σε χαμηλούς χρόνους κινήθηκε ο Massa. Ο Βραζιλιάνος ήταν στην 17η θέση 15 λεπτά πριν από το τέλος, τη στιγμή που ο Bottas κρατούσε την 7η καλύτερη επίδοση.

Οι πίστα γέμισε με μονοθέσια στο τελευταίο 10λεπτο, διότι οι οδηγοί θα έπαιρναν τα τελευταία τους δεδομένα, αλλά και θα προσπαθούσαν να κάνουν ταχύτερους γύρους. Έξοδος για τον Raikkonen στη στροφή 4, χωρίς να χτυπήσει στα προστατευτικά. Ο 36χρονος είδε τον πίσω άξονα να μπλοκάρει, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο, ωστόσο κατάφερε να συνεχίσει.

Παραλίγο επαφή στο pit lane μεταξύ των Button και Palmer: ο Button βρισκόταν στην πορεία του, αλλά ο μηχανικός της Lotus επέτρεψε στον Palmer να φύγει. Ο οδηγός της McLaren φρέναρε εγκαίρως και δεν υπήρξε κάποια επαφή. Ο Raikkonen είχε γυρίσει στα pits, διότι τα ελαστικά του είχαν τελειώσει από την έξοδό του. Τίποτε αξιόλογο δεν έγινε μέχρι να πέσει η καρώ σημαία.

Το FP2 θα ξεκινήσει στις 18:00 ώρα Ελλάδας.

[/nextpage]

[nextpage title=”Αποτελέσματα” ]

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 Lewis Hamilton Mercedes 1:13.543 24
2 Nico Rosberg Mercedes 1:14.062 0.519 31
3 Sebastian Vettel Ferrari 1:14.168 0.625 26
4 Daniel Ricciardo Red Bull 1:14.449 0.906 23
5 Kimi Raikkonen Ferrari 1:14.549 1.006 20
6 Daniil Kvyat Red Bull 1:14.696 1.153 22
7 Valtteri Bottas Williams 1:14.886 1.343 23
8 Max Verstappen Toro Rosso 1:14.960 1.417 36
9 Nico Hulkenberg Force India 1:15.174 1.631 29
10 Pastor Maldonado Lotus 1:15.192 1.649 27
11 Carlos Sainz Toro Rosso 1:15.314 1.771 37
12 Jolyon Palmer Lotus 1:15.352 1.809 29
13 Jenson Button McLaren 1:15.379 1.836 27
14 Felipe Nasr Sauber 1:15.381 1.838 26
15 Sergio Perez Force India 1:15.408 1.865 29
16 Fernando Alonso McLaren 1:15.413 1.870 26
17 Felipe Massa Williams 1:15.469 1.926 22
18 Marcus Ericsson Sauber 1:15.798 2.255 29
19 Alexander Rossi Manor 1:17.860 4.317 20
20 Will Stevens Manor 1:18.090 4.547 19

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...