02_HydractiveIII


Το περασμένο καλοκαίρι η Citroen με την ανακοίνωση της για την κατάργηση της υδροπνευματικής ανάρτησης, έβαλε “ταφόπλακα” στο ίσως μεγαλύτερο σήμα κατατεθέν της, με το τελευταίο μοντέλο που την φορά να είναι η τωρινή γενιά της C5.

Μη αφήνοντας το κοινό της απογοητευμένο, η CEO της εταιρίας, Linda Jackson, ανέφερε πως στο μέλλον τα μοντέλα της Citroen θα κάνουν χρήση νέων τεχνολογιών που θα τα επιτρέπουν να έχουν “ομαλή και άνετη ανάρτηση” μιας και αυτές οι έννοιες αντικατοπτρίζουν το DNA τους.

Αυτό που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα, είναι πως η PSA ετοιμάζει μια νέα “σοφιστικέ” ανάρτηση η οποία θα αντικαταστήσει την υδροπνευματική και θα παρουσιαστεί το 2017. Η νέα ανάρτηση εξελίσσεται εδώ και αρκετό καιρό και θα συνεχίσει να διαθέτει τα οφέλη του Hydractive συστήματος, αλλά “με ένα πιο σύγχρονο, πιο κατάλληλο τρόπο.” Η Jackson επιβεβαίωσε ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία θα εφαρμοστεί μόνο στα μελλοντικά μοντέλα της Citroen, κάτι που είναι αρκετά περίεργο, λαμβάνοντας υπόψη ότι η DS είναι πλέον η αυτόνομη πολυτελής φίρμα του PSA Group και θα είχε νόημα για τα premium μοντέλων που έχει στη γκάμα της.

Στις σχετικές ειδήσεις, η διευθύνων σύμβουλος της Citroën, επανέλαβε το σχέδιο της εταιρίας της για τη μείωση του αριθμού των μοντέλων, από 14 σε 7. Παρά τη σημαντική αυτή μείωση, η Jackson πιστεύει ότι η Citroen θα πουλάει 15% περισσότερα αυτοκίνητα, καθώς στοχεύει να παραδίδει περίπου 1,6 εκατομμύρια αυτοκίνητα ετησίως μέχρι το 2020.