Alfa Romeo Giulia: Μάθε τα πάντα γι’αυτή

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Alfa Romeo Giulia 2016 (39)

H Alfa Romeo αποκάλυψε τις αναλυτικές λεπτομέρειες της νέας Giulia και σε αυτό το άρθρο θα μάθεις ότι χρειάζεται να ξέρεις γι’αυτή.

Οι παραγγελίες για τη νέα Giulia έχουν ήδη ξεκινήσει σε διάφορες χώρες όπως στην Ιταλία, στη Γερμανία, στη Γαλλία, στην Ισπανία, στην Αυστρία, στο Βέλγιο, στην Ελβετία και στην Ολλανδία, ενώ σύντομα αναμένεται να ανοίξουν και για τη χώρα μας. Η σειρά περιλαμβάνει τρία επίπεδα εξοπλισμού (Giulia, Super και Quadrifoglio) και αρχικά πέντε νέες εκδόσεις κινητήρων: τους κινητήρες ντίζελ 2.2 JTDM 150HP ή 180HP που συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, και τον βενζινοκινητήρα 2.9 BiTurbo V6 510HP αποκλειστικά για την έκδοση Quadrifoglio που συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Η νέα Giulia διαθέτει κίνηση στους πίσω τροχούς, η οποία αποτελεί μία σχεδιαστική επιλογή που εγγυάται εξαιρετικές επιδόσεις, κορυφαία διασκέδαση και συναρπαστική οδήγηση, που αποτελεί φόρο τιμής στις αυθεντικές παραδόσεις της θρυλικής Alfa Romeo.

Οι επιπλέον ιδιαιτερότητες της νέας Giulia περιλαμβάνουν την εξαιρετική κατανομή βάρους μεταξύ των δύο αξόνων, το σύστημα ανάρτησης που διαθέτει την αποκλειστική τεχνολογία AlfaLink και το πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης στην κατηγορία του. Επιπλέον, η νέα Alfa Romeo συνδυάζει την εξαιρετική απόδοση του κινητήρα και την άφθονη χρήση εξαιρετικά ελαφρών υλικών, όπως τα ανθρακονήματα, το αλουμίνιο, το κράμα αλουμινίου και το πλαστικό για την επίτευξη της καλύτερης αναλογίας βάρους-ισχύος (μικρότερης από 3 στην έκδοση Quadrifoglio).

Η νέα Giulia τηρεί πιστά τις παραδόσεις της Alfa Romeo προσφέροντας μοναδικές τεχνικές λύσεις. Τα πιο εξελιγμένα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το Integrated Brake System (IBS) για σημαντική μείωση της απόστασης φρεναρίσματος – 38.5 μ. για την επιβράδυνση από 100 χλμ./ώρα σε 0 και 32 μέτρα για την Giulia Quadrifoglio – και ένα ενεργό σύστημα ανάρτησης για εξαιρετική άνεση. Αποκλειστικά για την έκδοση Quadrifoglio, η τεχνολογία Torque Vectoring προσφέρει εξαιρετική κατανομή ροπής μεταξύ των δύο τροχών στον πίσω άξονα, ενώ παράλληλα προσφέρεται και η Alfa™ Active Aero Splitter για ενεργό διαχείριση της αρνητικής άντωσης στις υψηλές ταχύτητες.

Αναφορικά με το στιλ, η νέα Giulia διακρίνεται για το ξεχωριστό Ιταλικό design που εκφράζεται μέσα από μια άψογη αίσθηση των αναλογιών, η οποία βασίζεται στην τεχνική αρχιτεκτονική, στην εκλεπτυσμένη απλότητα και στην υψηλή ποιότητα των επιφανειών, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά του αυτοκινήτου.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρες” ]

Alfa Romeo Giulia 2016 (50)

Η σχεδίαση, η τεχνική και η τεχνολογία αποτελούν ιδιαίτερα στοιχεία της νέας Giulia. Αυτό που την καθιστά μια πραγματική Alfa Romeo, ωστόσο, σύμφωνα με την παράδοση, είναι οι καρδιές που χτυπούν κάτω από το καπό. Ο κινητήρας 2.9 BiTurbo V6 510 HP καθιστά την έκδοση Quadrifoglio την πιο ισχυρή Alfa Romeo που έχει κατασκευαστεί ποτέ για χρήση στο δρόμο. Επιπλέον, όλοι οι κινητήρες της γκάμας αποτελούν μέρος μιας πρωτοφανούς γενιάς κινητήρων που ενσαρκώνει ό, τι καλύτερο υπάρχει στην τεχνολογία του Ομίλου και κατατάσσονται στην κορυφή της κατηγορίας τους ως προς την απόδοση και την οικονομία. Όλοι οι κινητήρες κατασκευάζονται στην Ιταλία, στις εγκαταστάσεις στο Termoli (βενζίνοκινητήρες) και Pratola Serra (κινητήρες ντίζελ), μέσα από διαδικασίες και μεθόδους τεχνολογικής αιχμής.

2.2 JTDM

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας 2.2 JTDM στη νέα Giulia είναι ο πρώτος πλήρως αλουμινένιος κινητήρας ντίζελ στην ιστορία της Alfa Romeo και εξασφαλίζει άνεση και ευχάριστη οδηγική εμπειρία. Ξεχωρίζει για το σύστημα ψεκασμού τελευταίας γενιάς με τεχνολογία MultiJet II και Injection Rate Shaping (IRS), καθώς και για τις λειτουργικές πιέσεις των 2.000 bar. Ο υπερσυμπιεστής μεταβλητής γεωμετρίας ηλεκτρικής λειτουργίας που προσφέρει τεχνική κορυφαίας τεχνολογίας, ελαχιστοποιεί τους χρόνους απόκρισης και ταυτόχρονα εγγυάται οφέλη σε επίπεδο απόδοσης.

Alfa Romeo Giulia 2016 (25)

Ο νέος κινητήρας 2.2 JTDM είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις, 180HP στις 3.750 σ.α.λ. (μέγιστη ροπή 450 Nm στις 1.750 σ.α.λ.) και 150HP στις 4.000 σ.α.λ. (μέγιστη ροπή 380 Nm στις 1.500 σ.α.λ.). Και οι δύο εκδόσεις εφοδιάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή εναλλακτικά με το νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

 2.9 BiTurbo V6 510HP

Ο 2.9 BiTurbo V6 510HP αποτελεί το νέο σημείο αναφοράς της μάρκας και διατίθεται αποκλειστικά για την έκδοση Quadrifoglio. Πρόκειται για έναν μοναδικό κινητήρα από άποψη τεχνολογίας και απόδοσης, εμπνευσμένο από την τεχνογνωσία της Ferrari. Ο V6 BiTurbo είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένος από αλουμίνιο – για την ελαχιστοποίηση του βάρους του αυτοκινήτου, ειδικά στον μπροστινό άξονα – και αποδίδει 510HP και μέγιστη ροπή 600 Nm για καταιγιστικές επιδόσεις: τελική ταχύτητα 307 χλμ. / ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ. / ώρα σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα.

Alfa Romeo Giulia 2016 (93)

Μεταξύ άλλων, αν και οι τιμές ιπποδύναμης και ροπής είναι εξαιρετικές, ο 2.9 BiTurbo V6 510HP είναι ταυτόχρονα ο καλύτερος στην κατηγορία του ως προς τα επίπεδα εκπομπών ρύπων (198 γρ/χλμ CO2 με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων), ενώ χάρη στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων προσφέρει προσιτό κόστος κατανάλωσης καυσίμου.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχνολογίες” ]

Alfa Romeo Giulia 2016 (20)

 Τα ηλεκτρονικά συστήματα δεν πρέπει ποτέ να είναι επεμβατικά, αλλά χρησιμοποιούνται απλά και μόνο για να κάνουν την οδηγική εμπειρία ακόμα πιο συναρπαστική, χάρη στο τέλεια σχεδιασμένο αμάξωμα και στο σύστημα ανάρτησης. Αυτό αποδεικνύεται από τα πολλαπλά εξελιγμένα συστήματα της νέας Giulia, τα οποία προσφέρονται ως στάνταρ ή προαιρετικά και συμπεριλαμβάνουν:

Alfa ™ Torque Vectoring (μόνο για Giulia Quadrifoglio)

Η τεχνολογία Torque Vectoring, με έναν διπλό συμπλέκτη ενσωματωμένο στο πίσω διαφορικό, καθιστά δυνατό τον έλεγχο της ροπής σε κάθε τροχό ξεχωριστά. Με τον τρόπο αυτό, βελτιώνεται η μετάδοση της ισχύος στο δρόμο σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, κάνοντας την οδήγηση ασφαλή και διασκεδαστική.

Integrated Brake System  (IBS)

Η νέα Giulia λανσάρει παγκοσμίως το καινοτόμο σύστημα IBS το οποίο συνδυάζει τον έλεγχο σταθερότητας με ένα παραδοσιακό σερβόφρενο. Με την επιτυχή ενσωμάτωση των ηλεκτρονικών στα μηχανικά μέρη, εκτός από σημαντική βελτιστοποίηση της κατανομής βάρους, την εξαιρετική αίσθηση και απόλυτη απουσία των δονήσεων του πεντάλ, το σύστημα IBS εγγυάται σημαντική μείωση-ρεκόρ της απόστασης φρεναρίσματος: από τα 100 χλμ/ώρα στα 0 στα 38,5 μέτρα για την Giulia και 32 μέτρα για την έκδοση Quadrifoglio.

Alfa Romeo Giulia 2016 (17)

Forward Collision Warning (FCW) και Autonomous Emergency Brake (AEB) με αναγνώριση πεζών

Το Forward Collision Warning (FCW) είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις και, χρησιμοποιώντας έναν αισθητήρα ραντάρ και μία κάμερα ενσωματωμένη στο μπροστινό παρμπρίζ, εντοπίζει την παρουσία τυχόν εμποδίων ή τα οχήματα στην τροχιά του αυτοκινήτου, προειδοποιώντας τον οδηγό για τον κίνδυνο επικείμενης σύγκρουσης. Σε περίπτωση που ο οδηγός δεν παρέμβει, το Autonomous Emergency Brake φρενάρει αυτόματα, ενώ χάρη στη λειτουργία αναγνώρισης πεζών, το AEB είναι ικανό να σταματήσει το αυτοκίνητο αυτόματα καθώς κινείται με ταχύτητες έως και 65 χλμ/ώρα.

Alfa ™ Active Aero Splitter (μόνο για Giulia Quadrifoglio)

Σε συνδυασμό με τον εξαιρετικό αεροδυναμικό συντελεστή  Cx (0,32), η έκδοση Giulia Quadrifoglio εφοδιάζεται με το Alfa ™ Active Aero Splitter για ενεργό διαχείριση της αρνητικής άντωσης στις υψηλές ταχύτητες.

 Alfa™ DNA και Alfa™ DNA Pro (μόνο για Giulia Quadrifoglio)

Η νέα Giulia επιπλέον περιέχει το ολοκαίνουργιο Alfa™ DNA, το οποίο τροποποιεί τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου ανάλογα με την επιλογή του οδηγού: Dynamic, Natural, Advanced Efficiency (λειτουργία εξοικονόμησης ενέργειας που εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε μια Alfa Romeo) και Race (μόνο για Giulia Quadrifoglio).

Alfa™ Chassis Domain Control (μόνο για Giulia Quadrifoglio)

Η τεχνολογία Alfa™ Chassis Domain Control (CDC) αναπτύχθηκε από κοινού με την Magneti Marelli και συντονίζει όλα τα ηλεκτρονικά του αμαξώματος. Το σύστημα αυτό διαχειρίζεται τη δράση των διαφόρων συστημάτων – όπως το ανανεωμένο Alfa™ DNA Pro selector, το Alfa™ Torque Vectoring, το Alfa™ Active Aero Splitter, το ενεργό σύστημα ανάρτησης και το ESC – στοχεύοντας σε μέγιστες επιδόσεις.

Alfa Romeo Giulia 2016 (22)

 Σύστημα ανάρτησης με την αποκλειστική τεχνολογία AlfaLink

Πρόκειται για αποκλειστικές αναρτήσεις που εξασφαλίζουν τον καλύτερο μέσο λόγο μετάδοσης του συστήματος διεύθυνσης στην αγορά (11,8). Επίσης, αφορά μια λύση πολλαπλών συνδέσμων – αποκλειστικότητα της Alfa Romeo – που έχει υιοθετηθεί στον πίσω άξονα, διασφαλίζει μέγιστες επιδόσεις και οδηγική απόλαυση αλλά και άνεση.

Σύστημα 8.8″ Connect 3D Nav

Η επόμενη γενιά του Συστήματος 8.8’’ Connect 3D Nav για τη νέα Giulia προσφέρει μια εκλεπτυσμένη σειρά από χαρακτηριστικά και λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένης της νέας γενιάς HMI (Human-machine interface). Το σύστημα ελέγχεται μέσω του Rotary Pad και της υψηλής ανάλυσης οθόνης 8.8 ” που είναι ενσωματωμένη στο ταμπλό.

Το 8.8 “Connect 3D Nav είναι εξοπλισμένο με ένα προηγμένο σύστημα αναγνώρισης φωνής για πλήρη συνδεσιμότητα με όλες τις φορητές συσκευές (κινητά τηλέφωνα, smartphones, tablets με iOS και λειτουργικά συστήματα Android). Το επόμενης γενιάς σύστημα infotainment της νέας Giulia επιτρέπει εκτός από τη διαχείριση του ψηφιακού ραδιοφώνου DAB και του ψηφιακού ηχοσυστήματος Hi-Fi, και τη χρηση του Bluetooth για τηλεφωνικές κλήσεις και την αναπαρωγη δεδομένων από μια συσκευή USB ή από το smartphone. Τέλος, το σύστημα εκτελεί λειτουργίες πλοήγησης διαθέτοντας υψηλής ανάλυσης χάρτες 3D.

Alfa Romeo Giulia 2016 (35)

Humanmachine interface (διεπαφή ανθρώπουμηχανής)

Το σαλόνι επιβατών προσφέρει ό,τι καλύτερο όσον αφορά την ποιότητα, την ασφάλεια, τον εξοπλισμό και την άνεση, με τον οδηγό να βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο: όλα τα βασικά χειριστήρια, συμπεριλαμβανομένου του κουμπιού εκκίνησης, είναι ενσωματωμένα στο τιμόνι.

Ταμπλό οργάνων

Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, το ταμπλό οργάνων 3.5″ ή 7″ προσφέρει στον οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με το αυτοκίνητο, όπως οι πραγματικοί χρόνοι οδήγησης, οι επιταχύνσεις, η κατανάλωση καυσίμου και οι προτεινόμενες αλλαγές ταχύτητας.

Alfa Romeo Giulia 2016 (85)

Εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα: η επιτομή του στιλ και της τεχνολογίας

Κατασκευασμένα από τη Magneti Marelli σε συνεργασία με την Alfa Romeo, τα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα της νέας Giulia είναι αυθεντικά στοιχεία υψηλού design, τονίζοντας με την πρώτη ματιά την κομψότητα, τη σιλουέτα και την προσωπικότητα του αυτοκινήτου.

Συστήματα υποβοήθησης

Συστήματα όπως, το σύστημα προειδοποίησης πρόσκρουσης (Forward Collision Warning), το προαιρετικό Adaptive Cruise Control και το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας (Lane Departure Warning), βοηθούν τον οδηγό με κάθε τρόπο, προσφέροντας την καλύτερη διαθέσιμη τεχνολογία για τη μέγιστη ηρεμία του και την οδηγική ασφάλεια.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κατανομή βάρους” ]

Alfa Romeo Giulia 2016 (51)

Ένας από τους πρωταρχικούς στόχους στην καρδιά της σχεδίασης της νέας Giulia ήταν να επιτευχθεί η απόλυτη οδηγική ευχαρίστηση. Οι βασικοί συντελεστές για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι η τέλεια κατανομή του βάρους μεταξύ των δύο αξόνων και η άριστη αναλογία βάρους-ισχύος.

Η άριστη κατανομή βάρους μεταξύ των δύο αξόνων απαιτούσε έξυπνη διαχείριση των βαρών και των υλικών, η οποία επιτεύχθηκε με μικρές αλλαγές στη διάταξη και την τοποθέτηση βαρύτερων στοιχείων όσο το δυνατόν πιο κεντρικά.

Η ιδανική αναλογία βάρους-ισχύος επιτεύχθηκε με τη χρήση εξαιρετικά ελαφρών υλικών. Επιλέχθηκαν ανθρακονήματα για τον περιστρεφόμενο άξονα και αλουμίνιο για τους κινητήρες, το σύστημα ανάρτησης, τα φρένα, τις πόρτες, τους θόλους και το καπό. Η εκτεταμένη χρήση εξαιρετικά ελαφρών υλικών οδήγησε σε βάρος χωρίς φορτίο 1.374 κιλά για την έκδοση 2.2 JTMD 180 HP.

Alfa Romeo Giulia 2016 (36)

Το μειωμένο βάρος δεν επηρεάζει την εξαιρετική στρεπτική ακαμψία που εγγυάται υψηλή ποιότητα στην πάροδο του χρόνου, ακουστική άνεση και καλό κράτημα ακόμα και σε ακραίες συνθήκες.

Η έκδοση Quadrifoglio με τον κινητήρα βενζίνης 2.9 V6 BiTurbo 510HP έχει βάρος 1.524 κιλών και αναλογία βάρους-ισχύος 2,99 kg/HP. Αυτά τα αξιοσημείωτα αποτελέσματα επιτεύχθηκαν με την επέκταση της χρήσης των ανθρακονημάτων σε διάφορα σημεία του αυτοκινήτου όπως στην οροφή, στο καπό κ.ά., ενώ το βάρος της έκδοσης Quadrifoglio μπορεί να μειωθεί περαιτέρω με τη χρήση δύο συστατικών τα οποία είναι διαθέσιμα κατόπιν αιτήματος: τα ανθρακονήματα – κεραμικά δισκόφρενα και τα καθίσματα Sparco με πλαίσιο από ανθρακονήματα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Σχεδιασμός” ]

Alfa Romeo Giulia 2016 (9)

Η νέα Giulia, όπως και κάθε Alfa Romeo, πηγάζει από την τέλεια ισορροπία της κληρονομιάς, της ταχύτητας και της ομορφιάς, καθιστώντας την, την υψηλότερη έκφραση του ιταλικού στιλ στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Περικλείει όλα τα ιδιαίτερα στοιχεία του καθαρού Ιταλικού στιλ: την άψογη αίσθηση των αναλογιών, την απλότητα και την ανώτερη ποιότητα φινιρίσματος των επιφανειών, για ένα καινοτόμο design που παραμένει πιστό σε μια καθολικά αποδεκτή παράδοση.

Οι αναλογίες βασίζονται στην τεχνική αρχιτεκτονική ολόκληρου του αυτοκινήτου και αποτελούν άμεση συνέπεια της τελευταίας, ενώ οι στιλιστικές λεπτομέρειες έχουν χαραχθεί από τους μηχανικούς του αυτοκινήτου. Στη νέα Giulia ξεχωρίζουν οι μικροί πρόβολοι, το μακρύ καπό και τα μακριά εμπρός φτερά, ο τοποθετημένος προς τα πίσω χώρος επιβατών που «κάθεται» επάνω στους κινητήριους τροχούς και μυώδη πίσω φτερά που μαρκάρουν οπτικά το σημείο όπου εξαπολύεται η ισχύς στο δρόμο. Αυτή η σιλουέτα είναι αποτέλεσμα της εφαρμογής της κίνησης στους πίσω τροχούς και της τοποθέτησης του κινητήρα και των μηχανικών μερών μεταξύ των δύο αξόνων για να ισορροπήσουν καλύτερα τα βάρη. Όλα αυτά μεταφράζονται σε ένα πολύ γενναιόδωρο μεταξόνιο – το μακρύτερο στην κατηγορία του – το οποίο όμως περιέχεται σε ένα από τα πιο συμπαγή αμαξώματα. Αυτές οι αναλογίες διαμορφώνουν το δυναμικό σχήμα μίας έλλειψης σε κάτοψη. Επιπλέον, οι στρογγυλεμένες γωνίες και οι κυκλικές κολώνες δημιουργούν ένα προφίλ «σταγόνας» το οποίο θυμίζει έντονα την Giulietta Sprint, ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ποτέ.

Alfa Romeo Giulia 2016 (28)

Μία δεύτερη πλευρά του Ιταλικού στιλ είναι η «απλότητα» η οποία τυλίγει αυτά που στην πράξη είναι οι πιο σύνθετες δημιουργικές διαδικασίες στην βιομηχανία: τη σχεδίαση ενός αυτοκινήτου. Εναπόκειται στο στιλ να κρύψει τη σύνθετη εργασία πίσω από μία απλή, φυσική γραμμή η οποία τονίζει τα κομψά σχήματα και την εξελιγμένη Ιταλική γεύση. Αυτή η προσέγγιση περιέχει ολόκληρη την ιστορία της Alfa Romeo η οποία εκφράζεται μέσω καθαρών, ξεχωριστών γραμμών. Για αυτό τον λόγο η νέα Alfa Romeo περηφανεύεται για μία ισχυρή προσωπικότητα σχεδιασμένη με μερικές απλές πινελιές: μία γραμμή που αναδύεται κατά μήκος των πλευρών και η οποία μαρκάρει τις πόρτες και περιβάλλει τις χειρολαβές και, φυσικά, το θρυλικό τριφύλλι στην μετόπη, το πιο διάσημο και αναγνωρίσιμο στιλιστικό στοιχείο στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό γνώρισμα είναι η ποιότητα, η οποία σημαίνει δημιουργία πλούσιων, αρμονικών αντανακλάσεων κατά μήκος των όγκων. Εξωτερικά, το σχήμα της νέας Giulia είναι μνημειώδες και θυμίζει μία μεγάλη γάτα έτοιμη να πεταχτεί μπροστά. Την σιλουέτα τονίζουν παράλληλα νέες αποχρώσεις: τρία παστέλ χρώματα, λευκό, μαύρο και Alfa κόκκινο, και οκτώ μεταλλικά χρώματα: μαύρο Vulcano, γκρι Silverstone, γκρι Lipari, γκρι Stromboli, γκρι Vesuvio, Imola Titanium, μπλε Montecarlo και κόκκινο Monza. Επιπλέον, υπάρχουν δύο αποκλειστικά τριπλής επίστρωσης χρώματα που είναι διαθέσιμα για την έκδοση Quadrifoglio: λευκό Trofeo και κόκκινο Competizione.

Alfa Romeo Giulia 2016 (68)

Ένα βασικό στοιχείο έμπνευσης για τον σχεδιασμό της νέας Giulia είναι ο ίδιος ο οδηγός. Το εσωτερικό του αυτοκινήτου επικεντρώνεται στην οδηγική απόλαυση με έναν καθαρό και ουσιαστικό τρόπο: η παρουσία μη επεμβατικής τεχνολογίας μπορεί να γίνει αντιληπτή από τα όργανα τα οποία είναι συγκεντρωμένα γύρω από τον οδηγό. Το τούνελ είναι διαγώνιο, το ταμπλό ελαφρά κυματιστό και το τιμόνι, το οποίο συγκεντρώνει όλα τα βασικά χειριστήρια, είναι μικρό και απλό, κατάλληλο για κάθε στιλ οδήγησης. Το συνολικό πακέτο πλαισιώνεται από πολύτιμα υλικά, που έχουν επιλεγεί για την ικανοποίηση που παρέχουν στην όραση και στην αφή και έχουν συναρμολογηθεί με χειροποίητη φροντίδα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εκδόσεις” ]

Alfa Romeo Giulia 2016 (80)

Στην περιοχή της EMEA, η γκάμα της νέας Giulia περιλαμβάνει αυτήν τη στιγμή τρείς εκδόσεις εξοπλισμού (Giulia, Super και Quadrifoglio) και πέντε νέες εκδόσεις κινητήρων: τους κινητήρες ντίζελ 2.2 JTDM 150HP ή 180HP που συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, και τον βενζινοκινητήρα 2.9 BiTurbo V6 510HP αποκλειστικά για την έκδοση Quadrifoglio που συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Η βασική έκδοση της νέας Giulia περιλαμβάνει έναν αρκετά ολοκληρωμένο βασικό εξοπλισμό. Ο πιο πλήρης βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει νέα αποδοτικά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, όπως το Forward Collision Warning (FCW) με Autonomous Emergency Brake (AEB) και αναγνώριση πεζών, το Integrated Brake System (IBS), το Lane Departure Warning (LDW) και το cruise control. Αυτό που συμπληρώνει την έκδοση εξοπλισμού είναι το στιλ και χαρακτηριστικά λειτουργίας, όπως ζάντες αλουμινίου 16”, σύστημα διζωνικού κλιματισμού, Alfa™ DNA και Σύστημα Infotainment με οθόνη Connect 6.5″.

Alfa Romeo Giulia 2016 (76)

Η Super διακρίνεται για τον ακόμα πλουσιότερο εξοπλισμό, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ζάντες αλουμινίου 17″, εκλεπτυσμένη δερμάτινη και υφασμάτινη ταπετσαρία με επιλογή τριών χρωμάτων.

Η κορυφαία έκδοση Quadrifoglio συμπληρώνεται με λειτουργικά και στιλιστικά στοιχεία ενισχύοντας την εκλεπτυσμένη και σπορ αίσθηση: αυτά περιλαμβάνουν δερμάτινα Alcantara σπορ καθίσματα, σπορ τιμόνι με κόκκινο κουμπί εκκίνησης, ανθρακονήματα για το εσωτερικό και εξωτερικά αεροδυναμικά σπόιλερ, εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας που περιλαμβάνει ταυτόχρονα την τεχνολογία BSM (Blind Spot Monitoring) και κάμερα οπισθοπορείας, καθώς και προβολείς Xenon 35W με τεχνολογία AFS. Επιπλέον, διαθέτει τεχνικό εξοπλισμό που έχει σχεδιαστεί ειδικά για μέγιστες δυναμικές επιδόσεις: το Alfa™ Active Aero Splitter, το αποκλειστικό σύστημα φρεναρίσματος, τον επιλογέα Alfa™ DNA Pro selector με τη λειτουργία Race που επικοινωνεί με το σύστημα Alfa™ Chassis Domain Control (CDC), και την τεχνολογία Alfa™ Torque Vectoring.

Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να εξατομικεύσουν τη δική τους Giulia με τα πακέτα Sport (για την έκδοση Super), Driver Assistance και Business (για τις εκδόσεις Giulia και Super).

[/nextpage]

[nextpage title=”Ελλάδα” ]

Alfa Romeo Giulia 2016 (60)

Η Alfa Romeo ανανεώνει τη φιλοσοφία της μάρκας, προσφέροντας το «τέλειο συγχρονισμό ανάμεσα στον άνθρωπο και το αυτοκίνητο” και εστιάζοντας σε ορισμένους βασικούς παράγοντες για τον πελάτη, όπως το ανώτερο επίπεδο απόδοσης σε συνδυασμό με την ποιότητα, την εξυπηρέτηση και την καινοτομία σε όλους τους τομείς.

Η FCA BANK Hellas & FCA CAPITAL Hellas, ως ο χρηματοδοτικός όμιλος της Fiat Chrysler Automobiles και της Crédit Agricole Consumer Finance, αποφάσισε επίσης να  εστιάσει στην ανάπτυξη των οικονομικών χρηματοδοτικών λύσεων σχεδιασμένων γύρω από τον πελάτη, εξασφαλίζοντας έτσι «tailor-made» λύσεις για την αποκλειστική εμπειρία στο τιμόνι της νέας Giulia.

Alfa Romeo Giulia 2016 (88)

Αυτή η στρατηγική συνεπάγεται μια σειρά από κατάλληλα χρηματοδοτικά εργαλεία για την απόκτηση νέων πελατών τόσο από τον επιχειρηματικό κόσμο, καθώς και ιδιωτών, εξασφαλίζοντας έτσι την προσβασιμότητα στην νέα Giulia καθώς και σε ολόκληρό τον κόσμο της Alfa Romeo.

Για την κατηγορία των ελευθέρων επαγγελματιών καθώς και επιχειρήσεων , η οποία αντιπροσωπεύει το κύριο κανάλι πωλήσεων για την νέα Giulia,  η FCA BANK Hellas & FCA CAPITAL Hellas, έχει δημιουργήσει ανταγωνιστικές λύσεις μακροχρόνιας μίσθωσης καθώς και ιδιαίτερα ευέλικτων χρηματοδοτικών προγραμμάτων προσαρμόζοντας την μηνιαία δόση ή (μηνιαίο μίσθωμα)  στα επιθυμητά όρια ενώ παράλληλα μπορούν να συμπεριλάβουν την προγραμματισμένη συντήρηση, την ασφάλιση, (αυτοκινήτου ή / και οδηγού – ιδιοκτήτη) καθώς και την επέκταση εγγύηση,  σύμφωνα πάντα με τις ανάγκες καθώς όλα τα προϊόντα μπορούν να προσαρμοστούν αναλόγως των ενδεικνυομένων χιλιομετρικών αποστάσεων.

[/nextpage]

[nextpage title=”Mopar” ]

Alfa Romeo Giulia 2016 (72)

Η Mopar, η μάρκα αναφοράς της FCA για αξεσουάρ, υπηρεσίες, την Εξυπηρέτηση Πελατών και τα γνήσια ανταλλακτικά προσφέρει περίπου 80 αξεσουάρ που θα ικανοποιήσουν τις αισθητικές και λειτουργικές ανάγκες, αλλά και την ανάγκη για ασφάλεια των πελατών της Alfa Romeo, που πάντα έψαχναν για ένα προϊόν που μεγιστοποιεί παράλληλα τις έννοιες σπορ και κομψότητα.

Μερικά ιδιαίτερα στοιχεία είναι κατασκευασμένα από ανθρακόνημα, όπως η εμπρός μάσκα σχήματος V, τα καλύμματα καθρεπτών, ο επιλογέας ταχυτήτων και οι φωτισμένες πινακίδες που τονίζουν το “αγωνιστικό” πνεύμα της νέας Giulia. Ένα άλλο στοιχείο που έχει σχεδιαστεί για να προσθέσει ακόμη περισσότερη προσωπικότητα στις ήδη σπορ γραμμές του αυτοκινήτου είναι το αεροδυναμικό kit, ενώ παράλληλα το αυτοκίνητο ομορφαίνουν ακόμα περισσότερο τα προσαρμοσμένα φώτα με LED προβολείς, τα βασικά καλύμματα που διατίθενται σε χρώματα τριπλής επίστρωσης (λευκό ή κόκκινο), τα καπάκια των βαλβίδων, το αλουμινένιο καπάκι για τα λάδια καθώς και αυτό του ντεπόζιτου καυσίμου, όλα με το λογότυπο της Alfa Romeo, οι ειδικά σχεδιασμένες ζάντες αλουμινίου που διατίθενται σε τρία μεγέθη 17″, 18″ και 19″.

Alfa Romeo Giulia 2016 (86)

Η Mopar σχεδίασε αυτό το αυτοκίνητο όχι μόνο για εκείνους που το οδηγούν αλλά και για εκείνους που το θαυμάζουν. Έτσι δημιουργήθηκε μια νέα συλλογή της Alfa Romeo, που επικεντρώνεται γύρω από το ανανεωμένο λογότυπο της μάρκας. Απευθυνόμενη σε ένα απαιτητικό και δυναμικό πελάτη, η αποκλειστική σιερά σχεδιάστηκε από κοινού με την Alfa Romeo Centro Stile και κατασκευάστηκε από εξαιρετικά υλικά, όπως άνθρακα, αλουμίνιο και Nycroteh. Η συλλογή Alfa Romeo συμπληρώνεται από πολλές σειρές προϊόντων όπως: πουκάμισα και μπλούζες Polo, μια σειρά αξεσουάρ με πορτοφόλια και θήκες κλειδιών ειδικά για άνδρες, καθώς και έναν unisex χαρτοφύλακα από δέρμα με μεταλλικό φινίρισμα.

 Προστασία Οχήματος Mopar

Η Mopar Προστασία Οχήματος προσφέρει συμβάσεις παροχής υπηρεσιών που εγγυάται η Fiat Chrysler Automobiles, διασφαλίζοντας απόλυτη σιγουριά στους πελάτες μας. Κάθε ένα από τα πλάνα συντήρησης και επεκτάσεις εγγύησης δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να επιλέγει από μια σειρά επιπέδων προστασίας που διαφέρουν όσον αφορά τη διάρκεια και τα διανυθέντα χιλιόμετρα ώστε να καλύψει πλήθος αναγκών.

Mopar Owner Centre

Επίσης διαθέσιμο για τους πελάτες της νέας Alfa Romeo είναι το Mopar Owner Centre, το οποίο έχει κατακτήσει βραβείο στα Italian Key Interactive Awards. Είναι η after-sales πλατφόρμα της ιστοσελίδας της Alfa Romeo και προσφέρει στους πελάτες ένα ευρύ φάσμα περιεχομένου αφιερωμένου στη φροντίδα και τη συντήρηση των μοντέλων της Alfa Romeo.

Alfa Romeo Giulia 2016 (89)

Το διαθέσιμο στο κοινό περιεχόμενο είναι εύκολα προσβάσιμο από το τμήμα service και υποστήριξης των ιστοσελίδων της μάρκας και παρέχει μια συνολική επισκόπηση των after-sales υπηρεσιών: υπηρεσίες και αξεσουάρ, γνήσια ανταλλακτικά και εξυπηρέτηση πελατών, ηλεκτρονικό κατάστημα merchandising αλλά και τεχνική τεκμηρίωση. Και όλα αυτά είναι διαθέσιμα σε 21 χώρες της EMEA (Ιταλία, Ισπανία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο, Γαλλία, Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Ολλανδία, Πολωνία, Πορτογαλία, Σουηδία, Αυστρία, Ελβετία, Ιρλανδία, Ελλάδα, Μαρόκο, Δανία, Νότια Αφρική, Ρωσία, Σερβία και Ουγγαρία).

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχ/κά Χαρ/κά” ]

alfa romeo giulia specs

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr