Alfa Romeo Giulia 2016 (39)

H Alfa Romeo αποκάλυψε τις αναλυτικές λεπτομέρειες της νέας Giulia και σε αυτό το άρθρο θα μάθεις ότι χρειάζεται να ξέρεις γι’αυτή.

Οι παραγγελίες για τη νέα Giulia έχουν ήδη ξεκινήσει σε διάφορες χώρες όπως στην Ιταλία, στη Γερμανία, στη Γαλλία, στην Ισπανία, στην Αυστρία, στο Βέλγιο, στην Ελβετία και στην Ολλανδία, ενώ σύντομα αναμένεται να ανοίξουν και για τη χώρα μας. Η σειρά περιλαμβάνει τρία επίπεδα εξοπλισμού (Giulia, Super και Quadrifoglio) και αρχικά πέντε νέες εκδόσεις κινητήρων: τους κινητήρες ντίζελ 2.2 JTDM 150HP ή 180HP που συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, και τον βενζινοκινητήρα 2.9 BiTurbo V6 510HP αποκλειστικά για την έκδοση Quadrifoglio που συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Η νέα Giulia διαθέτει κίνηση στους πίσω τροχούς, η οποία αποτελεί μία σχεδιαστική επιλογή που εγγυάται εξαιρετικές επιδόσεις, κορυφαία διασκέδαση και συναρπαστική οδήγηση, που αποτελεί φόρο τιμής στις αυθεντικές παραδόσεις της θρυλικής Alfa Romeo.

Οι επιπλέον ιδιαιτερότητες της νέας Giulia περιλαμβάνουν την εξαιρετική κατανομή βάρους μεταξύ των δύο αξόνων, το σύστημα ανάρτησης που διαθέτει την αποκλειστική τεχνολογία AlfaLink και το πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης στην κατηγορία του. Επιπλέον, η νέα Alfa Romeo συνδυάζει την εξαιρετική απόδοση του κινητήρα και την άφθονη χρήση εξαιρετικά ελαφρών υλικών, όπως τα ανθρακονήματα, το αλουμίνιο, το κράμα αλουμινίου και το πλαστικό για την επίτευξη της καλύτερης αναλογίας βάρους-ισχύος (μικρότερης από 3 στην έκδοση Quadrifoglio).

Η νέα Giulia τηρεί πιστά τις παραδόσεις της Alfa Romeo προσφέροντας μοναδικές τεχνικές λύσεις. Τα πιο εξελιγμένα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το Integrated Brake System (IBS) για σημαντική μείωση της απόστασης φρεναρίσματος – 38.5 μ. για την επιβράδυνση από 100 χλμ./ώρα σε 0 και 32 μέτρα για την Giulia Quadrifoglio – και ένα ενεργό σύστημα ανάρτησης για εξαιρετική άνεση. Αποκλειστικά για την έκδοση Quadrifoglio, η τεχνολογία Torque Vectoring προσφέρει εξαιρετική κατανομή ροπής μεταξύ των δύο τροχών στον πίσω άξονα, ενώ παράλληλα προσφέρεται και η Alfa™ Active Aero Splitter για ενεργό διαχείριση της αρνητικής άντωσης στις υψηλές ταχύτητες.

Αναφορικά με το στιλ, η νέα Giulia διακρίνεται για το ξεχωριστό Ιταλικό design που εκφράζεται μέσα από μια άψογη αίσθηση των αναλογιών, η οποία βασίζεται στην τεχνική αρχιτεκτονική, στην εκλεπτυσμένη απλότητα και στην υψηλή ποιότητα των επιφανειών, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά του αυτοκινήτου.