Jenson Button on track.

Παρότι το πακέτο της συνεργασίας McLaren-Honda έχει βελτιωθεί για το 2016, η αλήθεια είναι πως τα αποτελέσματα δεν έχουν ικανοποιήσει τους συνεργάτες, αλλά ούτε και τους φίλους της ιστορικής ομάδας. Ιδιαίτερα μετά από τα μεγάλα λόγια που ακούμε εδώ και ενάμιση χρόνο, η μάχη για την είσοδο στο Q3 και την βαθμολογούμενη δεκάδα, δεν είναι αυτό που περιμένεις από μια ομάδα του μεγέθους της McLaren.


Για το νέο πρωτάθλημα, όμως, η ομάδα θα έχει ένα σημαντικότατο πλεονέκτημα· τις εκτεταμένες αλλαγές στο σχεδιασμό των μονοθεσίων, πάνω στις οποίες η McLaren έχει συμβάλει σε μεγάλο βαθμό. Αν αυτό θα είναι αρκετό για να επιστρέψει στην κορυφή το Woking, δεν το γνωρίζουμε, όμως ο Eric Boullier εμφανίζεται σίγουρος πως θα είναι -τουλάχιστον- πολύ κοντά στη Mercedes.

Νομίζω ότι θα πλησιάσουμε (την κορυφή). Δεν ξέρω αν θα τους φτάσουμε (σ.σ. την Mercedes), το ελπίζω, αλλά θα είμαστε πολύ κοντά. Έπρεπε να μειώσουμε τις προσδοκίες μας, και εννοώ σε σχέση με το παρελθόν, γιατί ακόμη θέλουμε να κερδίζουμε. Ο Ron και εγώ είμαστε αγωνιστές, οπότε δεν απολαμβάνω καθόλου να είμαι 10ος.

Τώρα, όμως, πρέπει να είμαστε ρεαλιστές σχετικά με το τι κάνουμε και σίγουρα βελτιωνόμαστε. Όταν κοιτάς τη Mercedes, τους πήρε τέσσερα χρόνια πριν καν πατήσουν πίστα, για να χτίσουν τον κινητήρα και κανείς δεν ήξερε τι έκαναν τότε. Οπότε εμφανίστηκαν και είχαν κάνει καλή δουλειά.

Για μας είναι μόνο τρία χρόνια, αλλά τα δύο από αυτά βρισκόμαστε στο ραντάρ των αγώνων, οπότε ο κόσμος λέει: “Τι κάνετε;”. Αλλά εμείς απλά κάνουμε το ίδιο (με τη Mercedes), ακολουθούμε τον ίδιο δρόμο και αυτό παίρνει χρόνο.

Fernando Alonso on track.

Ο επόμενος αγώνας, στην Αυστρία, ευνοεί τα δυνατά μοτέρ και η McLaren αναμένεται να έχει ακόμη ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο. Πάντως, ο Fernando Alonso περιμένει καλύτερη εμφάνιση από ότι στο Μπακού, ποντάροντας στα δυνατά στοιχεία της MP4-31.

Ένας γύρος διαρκεί λιγότερο από 70 δευτερόλεπτα, κάτι που φέρνει το grid πιο κοντά και υπάρχουν μόνο λίγα δέκατα του δευτερολέπτου μεταξύ των θέσεων. Για να είσαι γρήγορος θα πρέπει να έχεις καλή πρόσφυση και αποτελεσματική αεροδυναμική, κάτι που έχουμε.

Για το λόγο αυτό ελπίζω ότι μπορούμε να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί από ότι στο Μπακού και ελπίζω να έχω λίγο μεγαλύτερο αγώνα σε σχέση με πέρυσι, που κράτησε μόνο για τον πρώτο γύρο!

[Πηγές: Motorsport.com (1), (2)]