Motor Racing - Formula One World Championship - Hungarian Grand Prix - Practice Day - Budapest, Hungary

Η Γαλλική εταιρεία έχει χρησιμοποιήσει τον μικρότερο αριθμό “κλειδιών” -μόλις 11- με τους ανθρώπους της Red Bull να αποκαλύπτουν πως η επόμενη αναβάθμιση του RE16 θα ερχόταν στην Ιαπωνία. Όμως, από τη Renault το διαψεύδουν αυτό, τονίζοντας πως οι όποιες αναβαθμίσεις θα πρέπει να περιμένουν μέχρι τη νέα χρονιά.

Με αυτό τον τρόπο, η γαλλική ομάδα ελπίζει να κλείσει την ψαλίδα από τον ανταγωνισμό, αφού η εξέλιξη μέσα στο 2016 είναι μηδαμινή, εξαιτίας και της ταχύτατης εξαγοράς της Lotus στα τέλη της περσινής σεζόν. Ο Remi Taffin δήλωσε για το power unit:

Νομίζω ότι (οι αναβαθμίσεις) θα έρθουν του χρόνου. Το μεγάλο βήμα που θα κάνουμε στον κινητήρα θα είναι του χρόνου, στον πρώτο αγώνα. Μέχρι το τέλος της σεζόν θα δουλεύουμε πάνω σε αυτό που έχουμε.

Θα προσπαθήσουμε να έχουμε κέρδη στη δύναμη, αλλά δεν θα υπάρξουν άλματα, όπως είδαμε στους αγώνες ένα και έξι.

Remi-Taffin

Ο κινητήρας της Renault έχει βελτιωθεί εμφανώς φέτος, με τον Taffin να είναι ιδιαίτερα χαρούμενος με αυτό. Ειδικά μετά την εισαγωγή των αλλαγών στον Καναδά, ο RE16 έχει κερδίσει σε δύναμη, αξιοπιστία και οδηγησιμότητα.

Νομίζω ότι μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι, γιατί ερχόμασταν από μια δύσκολη χρονιά και τώρα μπορούμε να δούμε τη βελτίωση στην πίστα. Και κάθε φορά που βγάζαμε κάτι από το εργοστάσιο για την πίστα, δούλευε καλά.

Επομένως, αυτό ήταν ένα καλό βήμα προς τα εμπρός, είτε από τον πρώτο αγώνα ή πιο σωστά από την προδιαγραφή του εισάγαμε στο Μονακό/Μόντρεαλ. Όλα λειτουργούν καλά.

Τα αποτελέσματα της εργοστασιακής ομάδας δεν είναι καλά φέτος, όμως η Renault είχε ακολουθήσει την ίδια πορεία και μετά από την εξαγορά της Benetton το 2001-02. Τότε αναδιοργανώθηκε, δοκίμασε πράγματα και εξελίχθηκε, φτάνοντας στην κατάκτηση των τίτλων το 2005 και 2006. Και σίγουρα οι Γάλλοι ονειρεύονται παρόμοιες επιτυχίες, ποντάροντας και στις αλλαγές για το 2017.