729711

Είτε μας αρέσει είτε όχι, τα αυτοκίνητα της McLaren είναι τρομερά γρήγορα στην ευθεία. Και στην πίστα φυσικά, αλλά η ευθεία είναι η «αρένα» που αυτοκίνητα όπως η 570S ή η 675LT νικούν ακόμα και δυνατότερα αυτοκίνητα, τα οποία μπορεί να έχουν κίνηση και στους δύο άξονες.

Η 570S είναι εξαιρετικά δύσκολος αντίπαλος για αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίες και τώρα το Top Gear βάζει δίπλα στη «Βρετανίδα» την Porsche 911 Turbo S, το Audi R8 V10 Plus και το Nissan GT-R, προκειμένου να δούμε αν μπορεί κάποιο από αυτά να κερδίσει την κόντρα στο 400άρι.

Για το GT-R, ξέρουμε ότι είναι σίγουρα αργότερο από την 570S. Τι γίνεται, όμως, με το R8 V10 Plus των 610 αλόγων και 560 Nm ροπής ή την 911 Turbo S των 580 αλόγων και 750 Nm; Είναι ικανά να βρεθούν μπροστά της; Και τα δύο διαθέτουν σύστημα 4κίνησης, όταν η 570S των 570 αλόγων και 600 Nm ροπής έχει κίνηση μόνο στον πίσω άξονα.

Αρκετοί πιστεύουν ότι η 911 Turbo S είναι ταχύτερη από την 570S. Είναι όντως έτσι; Το video αυτό δίνει την απάντηση…

  • το ειπαμε και χθες στο συγκριτικο GTR me NSX !!!
    ο κοσμος προχωρα και εξελισσεται !!!!
    ποιος θα πιστευε οτι το GTR θα εμενε τελευταιο και με ”διαφορα” στο 400ρι !!!!
    πραγματικα πιστολι αυτη η 570s!!!!

    αν και τα λεφτα μου θα τα εδινα στην TURBO S…..!!

    • mixalhs7

      Ελα στημενο ειναι, δεν γινεται να κερδισει το ελαφρυτερο τα βαρύτερα :P

    • φαντασου ποσο καλο ειναι…που τα κερδισε και με μειονεκτημα !!!! LOL

    • Mika

      Πωτς εγκεν απτο?????
      :p

    • charris

      επιτελούς 10χρονια μετά κατάφεραν να το βγάλουν τελευταίο…..

    • δεν ειπαμε οτι δεν ειναι καλο….ειπαμε οτι παλιωσε !!!
      οποιος πει οτι δεν ισχυει……απλα εθελοτυφλει !!!

  • mixalhs7

    Πως γίνεται 570 και 911 να κάνουν και τα δυο 10,6 και να βγαζουν 1η την μακκα, μονο στο top gear ξερουν :P

    • παιζει εντος εδρας αφου !!!!! :-P

    • Μπορεί, για παράδειγμα, η 570S να χρειάστηκε 10,62 δευτερόλεπτα και η 911 Turbo S 10,67 δευτερόλεπτα.

    • mixalhs7

      Μαζι σου αλλα γιατι στις καρτελες με τα αποτελεσματα γραφουν 10,6 και για τα δυο? Αυτο λεω!
      Ασε που συμφωνα με τα γραφόμενα τους μεχρι το 0-100 mph η 911 ειναι 2 δεκατα γρηγοροτερη!

    • Δύο δέκατα αργότερη είναι. 6,2 δευτερόλεπτα ήθελε η 911 Turbo S για τα 100 μίλια/ώρα και η 570S χρειάστηκε 6,0 δευτερόλεπτα. :)

    • mixalhs7

      Πως γίνεται πιστευεις να υπαρχει τετοια διαφορα εως τα 60 μ.α.ω και στα 100 να δειχνει αλλο νουμερο? Δηλ απ τα 60-100 τι παιζει?

    • Δεν ξέρω αν οι μετρήσεις αυτές έγιναν ξεχωριστά από την κόντρα αυτή ή αν μετρήθηκαν κατά τη διάρκεια της κόντρας. Πάντως, από τις κόντρες που έχω δει, το πολύ δυνατό σημείο των McLaren είναι «όταν μπει η δευτέρα».

      Σίγουρα, κάνουν υποδειγματικές εκκινήσεις για αυτοκίνητα με πίσω κίνηση, αλλά μόλις μπει η δευτέρα νομίζω πως δεν έχουν αντίπαλο. Βλέπεις ότι έχει τον χειρότερο χρόνο στα 0-60 μίλια/ώρα και τον καλύτερο στα 0-100 μίλια/ώρα.

    • mixalhs7

      Αν προσεξες στα in car πλανα δεν υπαρχουν οργανα μετρησης. Αρα υποθετω πως γινονται ξεχωριστα οι μετρησεις οπως στο ΜΤ.
      Συμφωνω σε οσα γραφεις για την μακκα και δεν την αμφισβητώ, αλλα εξακολουθω να μην καταλαβαινω γιατι το TG δεν εδωσε ακριβη χρονο στον πινακα.

    • Ναι, οι μετρήσεις θα πρέπει να έγιναν ξεχωριστά. Όσο για τον ακριβή χρόνο, κι εγώ πιστεύω ότι έπρεπε να μη δώσουν απλά 10,6.

      Μεταξύ μας, όσο γρήγορη είναι η 570S, δε θα την αγόραζα. Από τα συγκεκριμένα θα προτιμούσα R8 ή 911, γιατί η συγκεκριμένη Macca δε μ’ αρέσει εξωτερικά, ιδιαίτερα το εμπρός μέρος.

    • mixalhs7

      Αν θες επιδοσεις 911 turboS και lightweight feeling τοτε η 570 ειναι μονοδρομος!
      Αν δες επιδοσεις 911 turbo S και ανετο πολυτελες εσωτερικο gran turer πας σε 911.
      Αν θες V10 sound πας σε…Λαμποργκινι ;)))

    • Η 911 GT3 RS τα καλύπτει όλα! Δεν είναι και η πιο γρήγορη σε ευθεία, αλλά αυτή την αγωνιστική εμφάνιση δεν μπορώ να την βρω αλλού. Και φυσικά ο ήχος από τον boxer είναι υπέροχος και αρκετά δυνατός για γούστα μου! ;)

    • mixalhs7

      Ν/Α rulez!!

    • sofoklas

      στο βιντεο φαινεται οτι η mclaren τερματιζει πρωτη και στα 0-100 mph η turbo s ειναι 2 δεκατα πιο αργη, οχι γρηγοροτερη

    • mixalhs7

      Αυτο που δειχνει το βιντεο δεν εχει σχεση με τις μετρησεις που γινονται μεμονομενα για καθε αυτοκινητο.

    • Mika

      Σημειωσε τον χρονο πρωτη, οπως και στη F1!!
      :p :p

  • ducatos
    • μπορει απλα αυτο το 2.9 να ειναι υπο ειδανικες συνθηκες…..που εδω δεν υπηρχαν !!!

    • ducatos

      Πιθανόν εδώ δείχνει να ειναι αρκετά περισσότερα απο τα 3.1 της mclaren

    • mixalhs7

      Ρε παιδια οι μετρησεις γινονται μεμονομενα σε καθε αυτοκινητο.
      Το βιντεο ειναι απλα για να τα δουμε ολα μαζι.
      Ειδες οργανα μετρησης μεσα στα αυτοκινητα απ τα πλανα?

    • ducatos

      Δεν είδα όργανα και προφανώς έχεις δίκιο οτι γίνονται μεμονωμενα οι μετρήσεις αλλα θα μπορούσαν να κάνουν επανειλλημένα εκκινήσεις και τα 4 αυτοκίνητα για να δείξουν πως στέκεται το καθένα και να ανταποκρίνεται στα νούμερα των μετρήσεων που παραθέτει το βιντεο

    • mixalhs7

      Πιστευω πως το να συντονισεις 4,5,15 αυτοκινητα και οδηγους να κανουν ταυτοχρονα την καλυτερη εκκινηση απο σταση ειναι κομματακι δυσκολο!! :)

    • ducatos

      Σιγουρα θα ειναι πιο δύσκολο αλλα μια δουλειά έχουν να κάνουν και αυτοί και τι δουλειά μια δουλειά που την ζηλεύουμε όλοι μας;)

    • mixalhs7

      Ειναι σχεδον ακατόρθωτο αυτο, τουλάχιστον απ οσο εχω δει στο Motor Trend. Κανουν με τον οδηγο αγώνων ολες τους τις μετρησεις και μετα οι συνεργατες του περιοδικου κανουν οτι καλύτερο μπορουν στο συγκεντρωτικο γυρισμα.
      Σωστο και δικαιο αν το καλοσκεφτεις!

    • ducatos

      Δίκαιο να γίνεται απο εναν οδηγό , βέβαια πλέον με το launch control τα πράγματα γίνονται πιο εύκολα https://www.autoblog.gr/2016/09/23/h-kalyterh-kontra-tou-kosmou-2016/ αυτοί νομίζω τρέχουν και οτι βγει.

  • charris

    όσο πιο πολύ το κοιτάω….το τόσο πιο όμορφο γίνεται αυτό το R8…

    • Giannis

      Παρότι ποτέ δεν ημουν φαν του R8 (σ αυτά τα λεφτά θα έπερνα Lamborghini αντι για R8 και γενικα δεν βρίσκω λόγο ύπαρξης του R8 αφού υπάρχει ή Huracan ) ωστόσο ναι έκαναν πολύ καλη δουλειά .Όπως και το εσωτερικό του είναι πολύ ωραίο.

  • AMG

    Πως το κάνει;
    Φαίνεται να αδιαφορεί πλήρως για τους νόμους της φυσικής….
    Το 4κίνητο επιταχύνει πιο γρήγορα από το 2κίνητο.
    Το δυνατότερο(και ελαφρύτερο)επιταχύνει πιο γρήγορα από το αδύναμο.

  • Tasos

    Κάπου ανάμεσα στα 0-100 και στις τελικές βλέπεις και τις τιμές τους και παίρνεις ότι θεωρείς ότι αξίζει

  • Mika83

    Πρέπει να καταλάβουμε επιτέλους οτι τα επιπλέον κιλά ειναι λόγω 4κινησης κι αυτό το λέω επειδή ακούω κάποιους να μιλάνε για κιλά. Αν ήθελαν οι εταιρείες να μειώσουν το βάρος θα τα έκαναν πισωκίνητα οπως κανει η mclaren τα μοντέλα της. Δε το κάνουν γιατι απλά δε μπορούν. Γιατι η 4κινηση ειναι η εύκολη και ασφαλής λύση για να περνάει η δύναμη στο δρόμο. Το δύσκολο ειναι ο δρόμος της mclaren, και τρομερή μετάδοση, και πίσω κίνηση και μειωμένο βάρος.

  • Mika

    Δινει πονο η Macca!!!!
    :p :p
    Το GT-R τοσο πισω πια….

  • Sciroccakias

    Ένδοξο PDK! Εξισώνει σχεδόν 200 κιλά διαφορά…

  • Amix

    Αν και αγαπουσα το GTR απο μικρο παιδι θα επαιρνα την 570S.Το GTR παλιωσε αλλα δεν ειναι και κακο αμαξι.

  • Philby

    Αδιαφορώντας για το τι έγινε στην ευθεία υπό την έννοια ότι έγινε το αναμενόμενο, η σειρά προτίμησης μου παραμένει:
    GTR
    911
    570S
    R8+.
    Και προτιμώ GTR για την αυθεντικότητα του και όχι για τα φιλοιαπωνικά μου αισθήματα. Το nsx ας πουμε με άφησε παγερά αδιάφορο και θα το προτιμούσα μόνο από το Audi.

  • Dimitris

    Καιρος ηταν. Τοσα χρονια το GTR ηταν μπροστα… 8-9 χρονια επρεπε να περασουν για να το κερδισουν; Και το GTR δεν μπορω να πω οτι πολυ αλλαξε… Απλα περιμενετε το χτυπημα της NISSAN παλι οπως οταν το κυκλοφορησε για να σας κατουρησει καμια 10αρια χρονια παλι!

    Με αγαπη! ;)