2017-seat-leon-cupra-300-1


H SEAT παρουσίασε σήμερα το ανανεωμένο Leon Cupra το οποίο, όπως είχαμε μάθει και από τις φήμες, δυναμώνει και ο 2.0 TSI κινητήρας του παράγει 300 άλογα με 380 Nm ροπής (+10 άλογα και +30 Nm ροπής) με την ST wagon έκδοση να προσφέρεται και με σύστημα τετρακίνησης που συνδυάζεται αποκλειστικά με DSG κιβώτιο ταχυτήτων.

Στιλιστικά οι αλλαγές είναι περιορισμένες και εντοπίζονται στα νέα φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω, στους ελαφρώς διαφορετικούς προφυλακτήρες, στη φαρδύτερη κατά 4 εκατοστά μπροστά γρίλια, στις νέες ζάντες, στα χρωμιομένα διακοσμητικά, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει LED κρυφός φωτισμός. Σε ότι αφορά τα LED εξωτερικά φώτα, αυτά είναι διαθέσιμα στον πρόσθετο εξοπλισμό και περιλαμβάνουν μπροστά και πίσω φωτιστικά σώματα, φλας και φώτα ομίχλης. Στο εσωτερικό υπάρχει επίσης μια νέα οθόνη αφής 8″ για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, ενώ συναντάμε λιγότερα φυσικά κουμπιά.

2017-seat-leon-cupra-300-2

Το Cupra εφοδιάζεται με τα συστήματα Traffic Jam Assist, Lane Assist, Adaptive Cruise Control, ενώ φέρει ασύρματη φόρτιση smartphone στη κεντρική κονσόλα. Επίσης υπάρχει ηλεκτρικό χειρόφρενο, keyless σύστημα εισόδου και κουμπί εκκίνησης του κινητήρα. Το ανανεωμένο Leon Cupra διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό DCC (adaptive chassis control), προοδευτική κρεμαργιέρα και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό αυτόματου κλειδώματος. Οι παραδόσεις του ανανεωμένου Leon Cupra θα ξεκινήσουν από τον Φεβρουάριο του 2017.

Δελτίο Τύπου

More power and better performance

Martorell, 05/12/16. – The Leon CUPRA has always stood out for its performance and its extras, logically without forgetting its design and its excellent price/quality ratio. All of these have now been taken a step further, to improve a successful model.

The new SEAT Leon CUPRA can now be ordered and comes loaded with the latest in technology and functionality as with the other models in the new SEAT Leon range. Now, thanks to the inclusion of the most advanced technology in safety, comfort and connectivity, the new Leon CUPRA can offer everything without compromising anything: You will find power, an amazing driving experience and the safest, most reliable, functional and advanced technology. The new Leon CUPRA now features driver assistance systems such as Traffic Jam Assist, Lane Assist, Adaptive Cruise Control and Pedestrian Protection, and additionally comes with Electric Parking Brake and Keyless Entry and Engine Start. The Media System Plus with its true eight-inch screen is the highlight of the new-generation infotainment system, and, is the very first time that the Leon CUPRA has a Connectivity Box in the central console that comprises smartphone wireless charger and a GSM antenna amplifier for areas with low coverage. Deliveries will begin in February.

With its 2.0 TSI engine that puts out 300 horsepower, the new Leon CUPRA is not only a top of the range model, but it´s now also the most powerful model in the series ever produced by SEAT. The figures related to this achievement in engine power deserve a special mention. Not only is the engine 10 horsepower more powerful than before (up from 290 to 300) but more importantly is that the maximum torque has increased from 350 Nm to no less than 380 Nm. This maximum torque is available in an incredibly wide range of revolutions, from 1800 to 5500 rpm. With such a wide range of use, the result is a convincing and powerful response, from the engine barely ticking over all the way up to hitting the rev limiter.

The SEAT Leon CUPRA will also get four wheel drive in the family ST version together with the double-clutch automatic gearbox (DSG). Fans will surely remember that back then in 2000, the first generation of the Leon CUPRA had all-wheel drive too. Now with 4Drive total traction and the latest in driver assist technology, the Leon CUPRA ST DSG 4Drive will be a true exponent in terms of sports vehicles, performance, safety and versatility.

To get the most out of such a brilliant machine, the Leon CUPRA also comes with adaptive chassis control (DCC), progressive steering system and electronic self-locking differential as standard. The dynamic qualities of the CUPRA can be adapted to the drivers’ tastes thanks to the CUPRA Drive Profile. There are five modes to choose from – Comfort, Sport, Eco, Individual and logically, the CUPRA mode. This mode is the ultimate in sports car performance and takes the driving experience to another level.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Ακόμα πιο super, και πύραυλος σε καλή τιμούλα!

  • Philby

    -Έχω Leon cupra MK3
    – με 265, 280, 290 η 300 άλογα; Κούραση.
    Πάντως λέω να περιμένω μέχρι του χρόνου που θα βγάζει 310 όπως το Golf, το S3 και το ΤΤ.
    Αυτό το τεχνητό σκαλοπάτι των 10 ίππων από το οποίο μαστίζονται Seat/Skoda έναντι VW/Audi μου φαίνεται γελοίο.

    • Anonymous

      Καπως πρεπει να δικαιολογησουν την διπλασια τιμη των υπολοιπων :p
      Με την τιμη και τον στανταρ εξοπλισμο του κουπρα πρεπει να ειναι απο τα καλυτερα deal στην κατηγορια

    • Philby

      Μου αρέσει η ιδέα λίγα λεφτά πολλά άλογα όμως όταν γίνεται σωστά όπως το κάνουν οι Αμερικάνοι με τα muscle cars ή η Nissan με το GTR. Αυτό το πληρώνω για να πάρω τη φτηνιάρικη εκδοχή του original δεν το πάω με τίποτα όταν πρόκειται για αυτοκίνητα επιδόσεων που απευθύνονται στον petrolhead. Και εγώ θα προτιμούσα Leon 1.6 TDI έναντι του Golf αλλά με την καμία όταν πρόκειται για τις κορυφαίες εκδόσεις.

    • Spider

      Αυτό με τις ιπποδυνάμεις που κάθε 3 και λίγο τσιμπάνε 10 άλογα για διαφοροποίηση δεν οδηγεί πουθενά. Σημασία έχει το αυτοκίνητο να σε ευχαριστεί. Βαρέθηκα να διαβάζω για το νέο που έχει 10 άλογα παραπάνω από το προηγούμενο,που είχε 10 άλογα παραπάνω από το παραπροηγούμενο κ.ο.κ. Από κάποιο σημείο ιπποδύναμης – ροπής και μετά τα πάντα γίνονται για ψυχολογικούς λόγους και για λόγους …μαρκετινγκ.

    • JohnnyXP64

      les apla leon cupra 290 k teliose.

  • Mika

    Λιγα πραγματα αλλαξαν,αλλα παραμενει ποθητο και εξαιρετικο Value for money…..Κατι μου λεει πως θα προτιμουσα πια το ST και θα ειχα ενα baby RS6!!!
    :p :p

  • Efthfl

    Για ποιο λόγο δεν προσφέρεται με τετρακίνηση και το hatchback; Για να μην κλέψει πωλήσεις μήπως από το Golf;

  • ionized

    μικρες διαφορες,εξισου ομορφο και ποθητο..χαιλαιτ η ζαντα!

  • manowar

    Που να της το ελεγαν της σεατ αρχες του 90 οτι θα ειχε 2λιτρο χατς με 300 αλογα που θα εκτελεί…το συγκεκριμενο μοτερ ειναι ραπτομηχανη.στις ψηλες στροφες δουλευει καλυτερα απο το οποιο δηποτε 2λιτρο αυτην την στιγμη

  • JohnnyXP64

    To interior led ypirxe. Apla tora exei epiloges xromaton. 5-6 nomizo.
    Episeis ta led fota Bros piso itan standard se oles tis ekdoseis cupra tora drn katalava tha to kanoun optional?
    Episeis erxete mallon k digital tablo opos yis audi.

  • JohnnyXP64