Porsche Logo 02

H νέα γενιά της Porsche 911 αναμένεται προς τέλη του 2018/αρχές του 2019 και παρά το γεγονός πως η αγωνιστική 911 RSR είναι κεντρομήχανη, η νέα γενιά της έκδοσης παραγωγής θα διατηρήσει την κλασσική διάταξη με τον κινητήρα τοποθετημένο μπροστά από τον πίσω προφυλακτήρα, ο οποίος ωστόσο θα μπορούσε να τοποθετηθεί λίγο πιο μπροστά, προκειμένου να βελτιωθεί η ισορροπία και η κατανομή του βάρους.

Η Porsche θέλει να διατηρήσει τον κινητήρα στο πίσω μέρος, προκειμένου να συνεχίσει να προσφέρει τα μικρά πίσω καθίσματα, ώστε να διαφέρει από τους αντιπάλους της. Η νέα γενιά της 911 θα αυξηθεί σε πλάτος, ιδιαίτερα στο μπροστινό μέρος, με την κίνηση να περνά είτε στους πίσω, είτε σε όλους τους τροχούς.

Κίνηση θα παίρνει από turbo εξακύλινδρους κινητήρες, εκτός από τις κορυφαίες εκδόσεις (GT3, GT3 RS) οι οποίες θα συνεχίσουν να προσφέρονται με ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Επίσης για πρώτη φορά θα υπάρχει και μια plug-in υβριδική έκδοση που θα προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ. Τέλος, οι τελευταίες φήμες λένε ότι προσφέρεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο.

  • MAZDA RX-7 FD3S

    Ελπιζω να μην ξεπερασει τις 21 εκδοσεις της προηγουμενης !!!

    • Moby Dick

      Εγω πάλι ελπίζω να τις ξεπεράσει.

    • mixalhs7

      Εγω παλι ελπιζω μεχρι τοτε να εχω τα χρηματα για να διαμορφώσω μια όπως την θέλω πέρα απο τις ετοιμες εκδόσεις που προσφέρει η εταιρεια! :)

    • Moby Dick

      Σ’ αυτό δεν θα χεις πρόβλημα! Η εταιρεία προσφέρει άπειρες επιλογές παραμετροποίησης και προσωπικής διαμόρφωσης.

    • mixalhs7

      Ok then!
      Θέλω σώμα από Carrera 4S με προφυλακτήρα, εμπρός καπό, ουρανό και πίσω καπό με το ducktail (χωρίς την απλώστρα), από GT3RS.
      Θέλω όλο το powertrain της R με το manual και εσωτερικό της turbo S!! :))
      Στο χρώμα κολλάω… είμαι ανάμεσα σε μαύρο σατινέ ή μπλε ελεκτρικ.
      Μικρή λεπτομέρεια είναι πως δεν έχω μια!!

    • sergio360

      Μια ειναι λυση για τις επιλογες σου…Carozzeria Scaglietti και κανεις οτι θες ;-) :-P

    • mixalhs7

      Μα ουσιαστικά θέλω μια 911 R με σαλόνι απο turbo S.
      Άρα δεν μου χρειάζεται αμαξοποιός ;))

    • manowar

      Βραδιατικα βρηκες και συ να σκηνοθετήσεις πορνοταινια;;

    • Mika

      Εγω θα πηγαινα για το μπλε ελεκτρικ παντως!
      :p

    • Moby Dick

      Aν θέλεις το powertrain της R με το εσωτερικό της Turbo S, χάνεις το κέρδος σε βάρος που κερδίζεις απ’ την R, απ’ το βάρος που προσθέτει το σαλόνι της Turbo S! Noμίζω οτι το σαλόνι της S είναι αρκετά κιλάκια!

    • mixalhs7

      Ναι το ξέρω, αλλά το αμάξι δεν είναι για πίστα.
      Βασικά αυτό που λείπει απο το line up της 911 είναι μια GT3 έκδοση με grand turing προσανατολισμο ή μια gts με καλούδια απο RS
      Eιναι σα να έχεις μια turbo S full extra αλλά να σου λείπει ο ατμοσφαιρικος ήχος και το manual.

  • Philby

    Slow news day…

  • Smartass

    Αφιερωμένο εξαιρετικά.

    https://www.youtube.com/watch?v=FoYDPCI4baU

  • πραγματικα που θα φτασει η νεα σε σχεση με παλια ????
    παντως το GTR που ειναι ενας ανταγωνιστης της…..εχει μια χαρα πισω καθισματα….. https://uploads.disquscdn.com/images/821f8bef1cfde63560daf1b063bc6d458890e7dbf7dc8a872e49df5b5fc50b9f.jpg

    • Giannis

      Το Gtr ειναι λογικο να εχει πισω καθισματα αφου ο κινητηρας ειναι μπροστα.
      Τωρα οσο αφορα το πλατος (και αναφερομαι σε ολα τα αμαξια) εγω δεν την καταλαβαινω αυτη την συνεχη αυξηση.Υποτιθεται εξελιξη σημαινει να μπορεις με τις ιδιες διαστασεις να δινεις ολοενα και περισσοτερη ανεση/πρακτικοτητα/κρατημα/ασφαλεια.
      Τωρα χαιρω πολυ….Που ειναι η εξελιξη? Με 2 μετρα μετατροχιο και 300mm λαστιχα ολοι στριβουν.

    • υπαρχει αλλο αυτοκινητο ομως της κατηγοριας που να εχει τον κινητηρα πισω ??

    • Giannis

      Oχι αλλα δεν καταλαβα με τη αφορμη το λες.
      Για τα καθισματα ή το πλατος που εγραψα?

    • για τα καθισματα….

    • Giannis

      Ναι οκ τι με αυτο?
      Αν βαλει η porsche κινητηρα στο κεντρο χανει τα πισω καθισματα, αν μεινει πισω ολα καλα για τα καθισματα.
      Απλα αν γινει κεντρομηχανη πλεον δεν ειναι sport car αλλα super car.Θα χασει τον gran turismo χαρακτηρα της και θα παει προς Ferrari/Lambo μερια.

    • εγω απλα το ανεφερερα οτι σαν ενας απο τους ανταγωνιστες που εχει…το GTR….πρεπει να εχει καθισματα…
      ”προβλημα” της που εχει τον κινητηρα στο πισω μερος…… :-/

  • gronholm89

    Με λιγα λογια, αυτή θα είναι η τελευταια γενιά με κινητήρα στο πίσω μέρος!

  • teddy boy

    991.2 R και μετα το χαος…

  • Anestis Genk

    Ο κατήφορος συνεχίζεται

    • manowar

      Ο κατηφορος;;;ποιο ειναι το πιο πανω σκαλι απο το 911;;

    • Anestis Genk

      η GT1:D
      κατήφορος γιατί δεν θα έχει χειροκούνα και γιατί διαφωνώ με το σπορ πολυτελές. Θέλω ή σπορ ή πολυτελές.

      επίσης διαφωνώ με την συνεχόμενη αύξηση του βάρους, των διαστάσεων και της πολυποκότητας…γενικά τα κάνουν όλα ανάποδα σε σχέση με αυτά που θέλω, οπότε κατήφορος

    • manowar

      Η φεραρρι δεν εχει πολυ καιρο τωρα τι σημαινει;;τα διπλοσυμπλεκτα ειναι ανωτερα σασμαν σου δινουν πιο πολλες επιλογες ειναι χειροκίνητα αλλα χωρις απομόνωση ειναι αστραπιαια και γενικα μια φορα διπλοσυμπλεκτο παντα διπλοσυπλεκτο

    • Anestis Genk

      Για χρόνους στην πίστα καλά είναι. Ίσως και για commuting να είναι καλά. Αλλά δεν έχω πεισθεί πως ο χειρισμός ενός διπλοσύμπλεκτου είναι πιο απολαυστικός από τον χειρισμό του κλασσικού λεβιέ, πέραν από το αρχικό wow του πόσο καλά το κάνει μόνο του.
      Αν σε κάποιον δεν αρέσει ο χειρισμός λεβιέ τότε πάμε σε άλλη κουβέντα νομίζω. Σίγουρα υπάρχουν και αυτοί που θεωρούν πως οδήγηση είναι κάπως έτσι:
      https://www.digitalunite.com/sites/default/files/images/LZ0023-4-arrowkeys.jpg

    • mixalhs7

      Μην ανησυχείς, το manual θα υπαρχει και στην επόμενη γενιά.