porsche-911-turbo-s

Είδαμε πριν μερικές μέρες πως στη νέα αγωνιστική έκδοση της Porsche 911, ο κινητήρας έχει μεταφερθεί μπροστά από τον πίσω άξονα και έτσι έχει γίνει πλέον “κεντρομήχανη”. Μπορεί ορισμένοι να νόμιζαν ότι μετά από τις αγωνιστικές εκδόσεις, θα ακολουθήσουν και εκείνες της μαζικής παραγωγής, όμως σύμφωνα με το αφεντικό του αγωνιστικού τμήματος της φίρμας, Dr. Frank Walliser, αυτό δεν θα συμβεί. Δήλωσε επίσημα, πως παρόλο που η Porsche 911 RSR θα δώσει αρκετά στοιχεία στην επερχόμενη GT3, ο κινητήρας της τελευταίας θα παραμείνει ως έχει, δηλαδή πίσω από τον άξονα κίνησης. Συγκεκριμένα είπε:

Δεν έχουμε σχέδια πάνω σε κάτι τέτοιο για την ώρα. Όπως πάντα, ποτέ δε λέμε όχι, αλλά στην πραγματικότητα, δεν υπάρχουν σχέδια, ούτε συζητήσεις γύρω από αυτό. Αφορά καθαρά το αγωνιστικό κομμάτι.

Αυτό ωστόσο δεν είναι ακύρωση του ότι τα επόμενα μοντέλα παραγωγής της Porsche θα έχουν πολλά κοινά στοιχεία με την RSR. Συγκεκριμένα, θα έχουν παρόμοιο κινητήρα (αν και σε διαφορετική θέση σε σχέση με τον πίσω άξονα), μαζί με άλλες λεπτομέρειες, που σύμφωνα με τον Dr. Walliser, “θα κάνουν την μετάβαση από την πίστα στον δρόμο. Άλλωστε, όπως δηλώνει ο ίδιος “υπάρχει πάντα μια έμπνευση από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα, από λεπτομέρειες μέχρι και λύσεις“.

Συλλογή Porsche 911

Μην αγχώνεσαι λοιπόν, η 911 θα συνεχίσει να έχει τον κινητήρα στον στην ίδια θέση που την έχουμε συνηθίσει. Συνεχίζει κλασσικά, έτσι όπως ξεκίνησε. Δεν ξέρω βέβαια, αυτό κατά πόσο απογοητεύει ή ανακουφίζει ορισμένους. Θα ήθελες να δεις μια τέτοια αλλαγή, ή προτιμάς την “πεπατημένη”;

  • xtra

    η αληθεια ειναι οτι η rsr δειχνει απιστευτα “αδεια” πισω.

    Παντως, οπως εγινε με την πρωτοτυπη τετραπορτη 911 καποτε (panamera) , νομιζω οτι ολο και καπου θα εφαρμοστει η ολη τεχνογνωσια -πιθανοτατα σε μια σκληροπυρηνικη cayman

  • gv

    τη πεπατημενη φυσικα αλλιως πανε στραφι 50+ χρονια ιστοριας!
    και ας ειναι καλυτερη αν μπει στο κεντρο δε με νοιαζει..
    επισης αν μπει στο κεντρο δε θα εχει πισω καθισματα..
    η 911 πρεπει να μεινει ιδια και ετσι κι αλλιως αυτο δεν ειναι απλα ενα κολλημα ειναι κομματι της επιτυχιας της!

    δε θα ελεγα οχι βεβαια σε μια ειδικη κεντρομηχανη εκδοση αλλα αυτο μονο αν ηταν αρκετα διαφορετικη ετσι ωστε να μην επηρεασει τη κλασικη εκδοση..
    ενταξει μερικοι μπορειτε να το θεωρησετε βλακεια αλλα παντα ονειρευομουν μια 911 με 8κυλινδρο boxer χαχα :P
    θα μπορουσε να εχει το σχημα μιας ξεχειλωμενης 911 αλλα με αλλο ονομα ωστε να μη χαλαει την ιστορια..
    θα μπορουσε να λεγεται 9f8 για παραδειγμα απο το flat8..
    η 940 αν ηταν 4λιτρος ή 945 αν ηταν 4.5 λιτρα..
    ή κατι αλλο τελως παντων δε μπορω να σκεφτω κατι ικανοποιητικο σε 5 λεπτα μεσα και θα μεγαλωνε κι αλλο το κειμενο αλλα ιδεες μπορουν να βρεθουν πολλες..
    και για οικονομια κλιμακας το ιδιο μοτερ θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει στο μελλοντικο supercar που φημολογειται οτι θα ειναι 8κυλινδρο boxer ετσι κι αλλιως..
    σορυ για το μεγεθος..

  • manowar

    Μα καλα τοσο ασχετοι ειναι;τοσα χρονια R.R μετάδοση δεν εμαθαν ακομα σε ποιο σημειο ειναι η σωστη τοποθέτηση του μοτερ;;χαχαχαχα

  • mixalhs7

    Σε δυο χρόνια θα λανσαριστεί ο αντικταστατης της γενιάς 991.
    Οι υπαρχοντες turbo κινητήρες της fl 991.2 θα υπάρχουν και στη νέα γενιά και αν χρειαστεί θα συνδυαστούν με ηλεκτροκινητηρες με προσανατολισμο στην μείωση κατανάλωσης (στις carrera) και επιδόσεων (στην turbo S).
    Όλα αυτά δεν χρειάζονται αλλαγή θέσης κινητηρα.
    Στην επόμενη GT3 αν χρειαστεί μπορεί να προστεθεί ένας μικρός ηλεκτροκινητηρας για να βελτιώσει τα specs του ατμοσφαιρικου κινητηρα ανάλογα με το επίπεδο του ανταγωνισμου τότε.
    Αρα ούτε κι εκεί δεν χρειάζεται αλλαγή θέσης κινητηρα.

    Αν το mission E πάει καλά, τότε πιστεύω θα πάρει το πράσινο φως να περάσει στην παραγωγή το προτζεκτ 961, δηλ το 2 θέσεων κεντρομηχανο supercar.

  • Smartass

    Όταν ένα σασί χρησιμοποιείται από το 1938 (σχεδόν αυτούσιο) μεχρι σήμερα, με διάταξη κινητήρα πίσω από τον πίσω άξονα, πρέπει αν γίνεται να τροποποιηθεί έτσι ώστε ο κινητήρας να τοποθετηθεί εμπρός από το πίσω άξονα. Αλλιώς νέο σασί. Που σημαίνει σχέδια, μελέτες, δοκιμές και πάνω από όλα χρήμα που δεν περισσεύει στην VAG!! https://uploads.disquscdn.com/images/cbe2ec51c2061c91497e7f164387233d643b47bbe7e035e7f0430dd0013c9c6a.jpg

    • Κώστας

      την ειπες παλι την εξυπναδα σου,smartass
      αν ειχε το ιδιο σασι απο το 1938,τοτε δεν θα αντεχε ουτε 150 αλογα οχι σχεδον 600
      η διαταξη μονο παραμενει η ιδια

    • Smartass

      Ανοησιογράφε εννοώ σχεδιαστικά το σασί είναι ίδιο όχι δομικά.
      Τελευταία φορά που απαντώ σε λογαριασμό που μου επιτίθεται.
      Μα τόσοι πετρολχεντ της πλάκας;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
      Για όνομα!!!!!!!!!!!!!!!
      :D

  • Anestis Genk

    Εμένα η GT1 μου άρεσε πάντως, αλλά την θέλω σπαρτιάτικη χωρίς τηλεόραση και θέρμανση/ψύξη κλιματισμό!

  • kostas

    middle-rear αγωνιστικο εχει ξαναφτιαξει η πορσε στο παρελθον, σιγα μην βασιζοταν στους σκαραβαιους για να κερδισει στους αγωνες της πλακας που τρεχει. οσον αφορα την αγορα, σιγα σιγα και στην απ’ εξω, αρχιζουν να περνανε το μηνυμα στο κοινο τους. οτι καποια στιγμη θα παρουσιασουμε και ενα σωστο αυτοκινητο που δεν θα χρειαζεται ενα καρο ηλεκτρονικα για να σταθει ορθιο. και μετα θα βγουνε ολοι οι ασχετοι οπαδοι της και θα λενε μα τι αμαξαρα εφτιαξε η πορσε. lol

    • Κώστας

      τραγικος απλα

    • Moby Dick

      Δεν εχω ξανα διαβάσει τοσες πολλές βλακείες μαζεμένες σε μια παράγραφο φιλαράκι!

  • Mario Walks Alone

    “…..Όπως πάντα, ποτέ δε λέμε όχι…”
    Ειδικά δε όταν όλες σχεδόν οι τεχνολογίες που εμφάνισαν στους αγώνες πέρασαν αργά ή γρήγορα στα δρομίσια.