2012-new-porsche-911-Carrera-Interior_02 manual

Ο Thomas Brandl, ο υπεύθυνος μηχανικός για την γκάμα των κινητήρων της Porsche 911 σε πρόσφατη συνέντευξη του άφησε να εννοηθεί πως η μειωμένη ζήτηση που έχει το μηχανικό κιβώτιο στην 911, ίσως αναγκάσει στην Porsche στη κατάργησή του.

Συγκεκριμένα είπε πως όσο καιρό το κιβώτιο προσφέρεται, θα το χρησιμοποιούν, αλλά θα ήταν πολύ δύσκολο να δικαιολογήσουν την επένδυση που απαιτείται για να αναπτυχθεί ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων, όταν λίγο περισσότερο από το 10 τοις εκατό των αγοραστών το επιλέγουν.

Η νέα 911 θα είναι διαθέσιμη με τους ίδιους turbo κινητήρες της σημερινής 911 facelift, καθώς  και με υβριδικό κινητήρα, ενώ υπάρχουν σκέψεις και για μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση. Ενώ οι “συμβατικές” εκδόσεις θα εξοπλίζονται με turbo κινητήρα, οι GT3 και GT3 RS εκδόσεις θα φορούν ατμοσφαιρικά μοτέρ, με τον επικεφαλής για τις Porsche υψηλών επιδόσεων, Andreas Preuninger να δηλώνει παλαιότερα πως η επόμενη 911 GT3 θα είναι διαθέσιμη και με χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ η 911 GT3 RS, δεν θα προσφέρει αυτή την επιλογή.