O Marc Lichte, επικεφαλής σχεδιασμού της Audi, επιβεβαίωσε ότι το νέο RS7 θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με διαφορετικές ιπποδυνάμεις, όταν αυτό κυκλοφορήσει στα τέλη του 2018. Το “entry-level” θα τροφοδοτείται από ένα νέο 4,0-λίτρων twin-turbo V8, που θα παράγει 650 άλογα και 815 Nm ροπής, ενώ η δυνατότερη έκδοση θα είναι υβριδική και θα διαθέτει το ίδιο σύνολο με την Panamera Turbo S E-Hybrid, μόνο που αντί για 680 άλογα που αποδίδει στην Porsche, στην περίπτωση της Audi αναμένεται να έχει μια απόδοση στην περιοχή των 700 ίππων και των 850+ Nm.
To νέο Audi RS7 θα βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα, που θα παρουσιαστεί αργότερα φέτος, με τον κινητήρα του “μικρού” μοντέλου να είναι ο ίδιος που βρίσκεται στη Panamera Turbo και στη νέα Bentley Continental GT. Για το 0-100 χλμ/ώρα θα χρειάζεται λιγότερο από 4 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αναμένεται να φτάνει τα 305 χλμ/ώρα.
Από την άλλη, η δυνατή έκδοση του RS7 θα είναι το πρώτο υβριδικό plug-in αυτοκίνητο της Audi, με την περαιτέρω ανάπτυξη της μπαταρίας ιόντων λιθίου και του ηλεκτρικού συστήματος ηλεκτρικού κινητήρα να επιτρέπουν στο Audi να αποδίδει επιπλέον άλογα.