Το νέο Audi RS7 με τον κινητήρα της Panamera Turbo S E-hybrid, απόδοσης 700 ίππων

Σχετικά άρθρα

O Marc Lichte, επικεφαλής σχεδιασμού της Audi, επιβεβαίωσε ότι το νέο RS7 θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με διαφορετικές ιπποδυνάμεις, όταν αυτό κυκλοφορήσει στα τέλη του 2018. Το “entry-level” θα τροφοδοτείται από ένα νέο 4,0-λίτρων twin-turbo V8, που θα παράγει 650 άλογα και 815 Nm ροπής, ενώ η δυνατότερη έκδοση θα είναι υβριδική και θα διαθέτει το ίδιο σύνολο με την Panamera Turbo S E-Hybrid, μόνο που αντί για 680 άλογα που αποδίδει στην Porsche, στην περίπτωση της Audi αναμένεται να έχει μια απόδοση στην περιοχή των 700 ίππων και των 850+ Nm.

To νέο Audi RS7 θα βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα, που θα παρουσιαστεί αργότερα φέτος, με τον κινητήρα του “μικρού” μοντέλου να είναι ο ίδιος που βρίσκεται στη Panamera Turbo και στη νέα Bentley Continental GT. Για το 0-100 χλμ/ώρα θα χρειάζεται λιγότερο από 4 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αναμένεται να φτάνει τα 305 χλμ/ώρα.

Από την άλλη, η δυνατή έκδοση του RS7 θα είναι το πρώτο υβριδικό plug-in αυτοκίνητο της Audi, με την περαιτέρω ανάπτυξη της μπαταρίας ιόντων λιθίου και του ηλεκτρικού συστήματος ηλεκτρικού κινητήρα να επιτρέπουν στο Audi να αποδίδει επιπλέον άλογα.

ΠηγήEvo.co.uk

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Audi Q6 e-tron

Μετά από χρόνια καθυστερήσεων, η Audi παρουσιάζει το Q6 E-tron, με το νέο ηλεκτρικό SUV να βασίζεται στην Premium Platform Electric (PPE) πλατφόρμα, την...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr