Τη δεκαετία των ’00s και στις αρχές των ’10s, οι πρακτικές -station wagon- εκδόσεις των μοντέλων του B-Segment είχαν αρκετά μεγάλο αγοραστικό κοινό, ώστε να δικαιολογούν την ύπαρξη τους. Πρόχειρα, θυμάμαι μοντέλα όπως η πρώτη γενιά του Kia Rio, το Renault Clio Estate, το Peugeot 206/207 Estate, το Skoda Fabia Combi και σίγουρα ξεχνάω κάποια.

To τσέχικο μοντέλο είναι το μοναδικό που σε κάθε μια από τις τρεις γενιές του είχε στην γκάμα του μια πρακτική έκδοση, και αυτό φαίνεται ότι θα διατηρηθεί και στο νέο μοντέλο, συνεχίζοντας μια παράδοση 20 χρόνων. Αυτό επιβεβαίωσε ο νέος CEO της Skoda, Thomas Schafer, γράφοντας στη σελίδα του στο LinkedIn:

Θα έχουμε και πάλι μια Combi έκδοση για το Fabia. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμάς, διότι υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε οικονομική, προσιτή, πρακτική κινητικότητα στις entry-level κατηγορίες.

Ο Schafer έχει δηλώσει ότι η νέα γενιά της Fabia θα παρουσιαστεί κάποια στιγμή μέσα στο 2021, τονίζοντας ότι αυτό “θα είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που θα καλύπτει τις υψηλές προσδοκίες των πελατών μας“.

Η νέα Fabia θα βασίζεται στην MQB A0 πλατφόρμα, την ίδια με αυτή των νέων Volkswagen Polo, Seat Ibiza και Audi A1. Κίνηση θα παίρνει από τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης που θα κάνουν και χρήση ήπιας υβριδικής τεχνολογίας.