To model year του 1996 σηματοδότησε την έναρξη της παραγωγής της δεύτερης γενιάς της Viper, με κωδική ονομασία SRII, με το αυτοκίνητο να ήταν ουσιαστικά μια αναβαθμισμένη έκδοση της πρώτης γενιάς της Viper, καθώς τα περισσότερα από τα μέρη της μεταβιβάστηκαν σε αυτήν τη γενιά. Ωστόσο, επίσημα θεωρείται δεύτερη γενιά, με την Viper GTS ΜΥ2016 να ήταν επίσης η πρώτη “οχιά” που διέθετε αερόσακους οδηγού/συνοδηγού.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση βλέπουμε μια από τις 1.671 Viper GTS του ΜΥ1997, η οποία από το 1996 έχει διανύσει μόλις 27 χλμ (17 μίλια). Παραδόθηκε καινούρια στην αντιπροσωπεία Roanoke Motors στην πόλη Roanoke της πολιτείας του Ιλλινόις, με τον πρώτο ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου να είχε ήδη αγοράσει μια άλλη Viper GTS, και έτσι άφησε την συγκεκριμένη για αρκετά χρόνια σε μια αντιπροσωπεία στην πόλη Crawfordsville της Ιντιάνα, προτού τη μεταφέρει σε εσωτερικό χώρο αποθήκευσης στο Zionsville της Ιντιάνα.

Ο σημερινός πωλητής απέκτησε το αυτοκίνητο από τον αρχικό ιδιοκτήτη τον Νοέμβριο του 2020 και τώρα το έχει βγάλει προς πώληση μέσω διαδικτυακής δημοπρασίας στο Bring A Trailer. Τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές το υψηλότερο bid φτάνει τα 70.000 δολάρια, με την δημοπρασία να λήγει σε έξι ημέρες, κάτι που σημαίνει ότι λογικά θα ξεπεράσει τις 100.000 δολάρια.

To αυτοκίνητο είναι βαμμένο σε κόκκινο (Viper Red) χρώμα, με μαύρες δερμάτινες επενδύσεις στο εσωτερικό. Πατάει στα αυθεντικά ελαστικά Michelin Pilot SX MXX3, διαστάσεων 275/40 εμπρός και 335/35 πίσω, σε 17άρες αλουμινένιες ζάντες.

Μηχανικά, η Viper GTS φέρει κάτω από το μακρύ καπό έναν 8,0-λιτρο ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα, απόδοσης 456 ίππων, που συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο BorgWarner T56, με την κίνηση να μεταφέρεται στον πίσω άξονα μέσω ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης Dana 44.