Τον Νοεμβρίου του 2020, η αμερικάνικη εταιρία ανακοίνωσε τις τιμές των R1T και το R1S, κάνοντας γνωστό ότι το ηλεκτρικό της pickup και το ηλεκτρικό επταθέσιο SUV θα γίνουν διαθέσιμα στα μέσα του καλοκαιριού του 2021. Κάτι τέτοιο δεν έγινε, και τον περασμένο Ιούλιο η Rivian Automotive ανακοίνωσε ότι οι παραδόσεις των πρώτων αυτοκινήτων μετατίθενται λίγους μήνες αργότερα.

1

Φαίνεται, όμως, ότι η στιγμή που οι πρώτοι πελάτες της θα παραλάβουν τα πρώτα αυτοκίνητα είναι πολύ κοντά, με τον CEO της εταιρίας, R.J. Ο Scaringe να δηλώνει ότι η εταιρεία του περίμενε διάφορες κυβερνητικές υπηρεσίες να ολοκληρώσουν το έργο τους πριν ξεκινήσουν τις παραδόσεις κάποια στιγμή τον τρέχοντα μήνα.

Ένα από τα πράγματα που έπρεπε να γίνουν είναι η ανακοίνωση από την EPA των επίσημων στοιχείων για την πραγματική αυτονομία των R1T και R1S. Αυτό έγινε, με την Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος (EPA) των Ηνωμένων Πολιτειών να αναφέρει ότι η αυτονομία με μια φόρτιση του R1T είναι 314 μίλια (505 χλμ.), με μέση κατανάλωση ενέργειας στις 48 kWh/100 μίλια, που μεταφράζεται σε 29,8 kWh/100 χλμ.

2

Αντίστοιχα, η EPA αναφέρει ότι η αυτονομία του R1S είναι 316 μίλια (508 χλμ.), με μέση κατανάλωση ενέργειας στις 49 kWh/100 μίλια, που μεταφράζεται σε 30,4 kWh/100 χλμ. Η διαφορά στην ελαφρώς αυξημένη αυτονομία και ελαφρώς αυξημένη κατανάλωση θα μπορούσε να οφείλεται σε ασυνήθιστη απόδοση από τα αντίστοιχες μπαταρίες τη συγκεκριμένη ημέρα των μετρήσεων. Η δοκιμή της EPA διεξάγεται σε δυναμόμετρο, οπότε η αεροδυναμική δεν παίζει ρόλο.

Τα παραπάνω νούμερα καταναλώσεων και αυτονομίας αφορούν τις Launch Edition εκδόσεις των R1T και R1S, που διαθέτουν την μεσαία μπαταρία χωρητικότητας 135 kWh, με τα οχήματα να πατούν σε τροχούς 21 ιντσών. Η Rivian αναφέρει ότι οι ζάντες 21 ιντσών, με ελαστικά τεσσάρων εποχών σχεδιάστηκαν για να προσφέρουν την καλύτερη αυτονομία. Ωστόσο, υπάρχουν -προαιρετικά- ζάντες 22 ιντσών, που αναπτύχθηκαν για να παρέχουν την καλύτερη οδική συμπεριφορά, με “κόστος” την μείωση της αυτονομίας από 5 έως 10%.

3

Από την άλλη, θα υπάρχουν διαθέσιμες και μικρότερες ζάντες, 20 ιντσών, που κάποιος θα μπορούσε να αναμένει ότι η αυτονομία θα είναι μεγαλύτερη. Κάτι τέτοιο, όμως, δεν συμβαίνει, με την Rivian να αναφέρει ότι οι μικρότερες ζάντες είναι σφυρήλατες και σχεδιασμένες για σοβαρές εκτός δρόμου δυνατότητες, που μαζί με τα off-road ελαστικά βαραίνουν σημαντικά την μη αναρτώμενη μάζα σε κάθε άκρο, επηρεάζοντας την αυτονομία, μειώνοντας την κατά 10 έως 15%, σε σύγκριση με τις 21 ιντσών ζάντες και ελαστικά τους.

Από τον Ιανουάριο του 2022, η Rivian θα προσφέρει τα R1T και R1S με δύο ακόμα μπαταρίες, μια μικρή, που θα προσφέρει μια αυτονομία 230 μιλιών (370 χλμ.), και μια μεγάλη, που στοχεύει για περισσότερα από 400 μίλια αυτονομία (640 χλμ.).