Η Ελλάδα η οικονομικότερη χώρα για ηλεκτρικό αυτοκίνητο [Έρευνα]

Σχετικά άρθρα

Σύμφωνα με έρευνα για τον ετήσιο Δείκτη Κόστους Αυτοκινήτου (Car Cost Index) της LeasePlan, η Ελλάδα είναι η πιο οικονομική χώρα για χρήση ηλεκτρικού αυτοκινήτου, με το κόστος χρήσης του να είναι μικρότερο σε σχέση με το κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου με μηχανή εσωτερικής καύσης (ICE).

Ταυτόχρονα, το κόστος χρήσης αυτοκινήτων με κινητήρες πετρελαίου στη χώρα μας είναι το χαμηλότερο μεταξύ των 22 ευρωπαϊκών χωρών που συμμετείχαν στην έρευνα, με την Πολωνία να είναι η χώρα με το μικρότερο κόστος χρήσης αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης.

Γενικότερα, η Ελλάδα είναι η πιο οικονομική χώρα για οδήγηση αυτοκινήτου, καθώς έχει τα πιο χαμηλά συνολικά μηναία κόστη χρήσης, €743 κατά μέσο όρο, σε σύγκριση με άλλες χώρες. Ακριβότερη είναι η Ελβετία με τα συνολικά μηνιαία κόστη χρήσης να είναι €1.138 κατά μέσο όρο.

Σε σχέση με το ΑΕΠ της κάθε χώρας, το συνολικό κόστος χρήσης είναι το υψηλότερο για τους οδηγούς στην Ελβετία και την Πορτογαλία και το χαμηλότερο για τους οδηγούς στη Δανία και τη Γερμανία.

Όσον αφορά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο B-segment είναι ανταγωνιστικά ως προς το κόστος σε 8 ευρωπαϊκές χώρες, τα C-segment είναι ανταγωνιστικά ως προς το κόστος σε 14 ευρωπαϊκές χώρες, ενώ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη D1 κατηγορία είναι ανταγωνιστικά ως προς το κόστος σε 16 ευρωπαϊκές χώρες και στη D2 κατηγορία σε 17 χώρες.

Το Car Cost Index αποτελεί μια περιεκτική ανάλυση που αποκαλύπτει το πραγματικό κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου – συμπεριλαμβανομένου του κόστους καυσίμων, της απόσβεσης, των φόρων, της ασφαλιστικής κάλυψης και του κόστος συντήρησης – σε 22 ευρωπαϊκές χώρες: Αυστρία, Βέλγιο, Τσεχία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πορτογαλία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Σλοβακία, Λουξεμβούργο, Πολωνία, Ρουμανία και Ηνωμένο Βασίλειο.

Στο Car Cost Index του 2021, το κόστος υπολογίζεται κατά μέσο όρο κατά τα πρώτα τέσσερα χρόνια χρήσης και προϋποθέτει 30.000 χιλιόμετρα οδήγησης ετησίως. Το “ανταγωνιστικό κόστος” ορίζεται για τους σκοπούς του Index ως: Ηλεκτρικά οχήματα που δεν είναι περισσότερο από 5% ακριβότερα από τα αντίστοιχα οχήματα εσωτερικής καύσης.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Audi Q6 e-tron

Μετά από χρόνια καθυστερήσεων, η Audi παρουσιάζει το Q6 E-tron, με το νέο ηλεκτρικό SUV να βασίζεται στην Premium Platform Electric (PPE) πλατφόρμα, την...

Η Fisker διακόπτει την παραγωγή του Ocean, αλλά αντλεί επένδυση 150 εκατ. δολάρια

Η Fisker ανακοίνωσε ότι διακόπτει την παραγωγή του Ocean για έξι εβδομάδες, τονίζοντας παράλληλα ότι σχεδιάζει να συγκεντρώσει έως και 150 εκατ. δολάρια. Η είδηση...

Onvo: Η νέα μάρκα ηλεκτρικών της Nio, πρώτο μοντέλο “αντίπαλος” του Tesla Model Y

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nio, William Li, επιβεβαίωσε ότι η εταιρία του ετοιμάζει μια ένα υπο-μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία θα ονομάζεται Onvo...

Nio και CATL συνεργάζονται για μπαταρίες με μεγαλύτερο κύκλο ζωής

Η Nio ήρθε σε συμφωνία συνεργασίας με την CATL για την ανάπτυξη μπαταριών μεγαλύτερης διάρκειας ζωής, ως μέρος των προσπαθειών τους για να μειώσουν...
Autoblog.gr