Ο Perez ενοχλήθηκε που ο Verstappen του “έκλεψε” τον ταχύτερο γύρο

Σχετικά άρθρα

Ο Sergio Perez θέλει η Red Bull να “επανεξετάσει” το πως χειρίστηκε τη μάχη για τον ταχύτερο γύρο ανάμεσα σε αυτόν και τον Max Verstappen στο τέλος του Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας.

Ο Perez είχε άνετο προβάδισμα πέντε δευτερολέπτων έναντι του Verstappen στους τελευταίους 10 γύρους του αγώνα και φαινόταν πως θα πάρει το προβάδισμα στο πρωτάθλημα των οδηγών, για πρώτη φορά στην καριέρα του στη F1, καθώς είχε τον ταχύτερο γύρο, που δίνει έναν επιπλέον βαθμό.

Ωστόσο, στους τελευταίους γύρους, θέλοντας αυτόν τον επιπλέον βαθμό, ο Verstappen ρώτησε τη Red Bull: “Ποιος είναι ο ταχύτερος χρόνος γύρου;” Ο μηχανικός αγώνα του απάντησε: “Δεν μας ενδιαφέρει αυτό, Max“, αλλά ο Verstappen απάντησε: “Ναι, αλλά είμαι εγώ!“.

Ο Verstappen περίμενε μέχρι τον τελευταίο γύρο για να κλέψει από τον Perez τον ταχύτερο γύρο. Μετά τον αγώνα, ο Perez αποκάλυψε ότι η ομάδα του είπε να “κρατήσει έναν συγκεκριμένο ρυθμό” αντί να πιέσει για να κάνει νέο ταχύτερο γύρο.

Ρώτησα δύο γύρους από το τέλος τι να κάνω και μου είπαν να κρατήσω έναν συγκεκριμένο ρυθμό. Μου είπαν ότι είχα τον ταχύτερο γύρο και να κρατήσω έναν συγκεκριμένο ρυθμό.

Έτσι σκέφτηκα ότι η επικοινωνία ήταν ίδια με τον Max. Είναι κάτι που πρέπει να επανεξετάσουμε γιατί πήρα σίγουρα διαφορετικές πληροφορίες και τελικά δεν μπόρεσα να πιέσω. Θα πρέπει να το συζητήσουμε με την ομάδα για να έχουμε σαφήνεια.

Ο Christian Horner δικαιολόγησε τον Verstappen, λέγοντας πως αφού είδαν πως τα μονοθέσια τους δεν αντιμετωπίζουν κάποιο θέμα αξιοπιστίας, άφησαν τους Perez και Verstappen ελεύθερα στους τελευταίους πέντε γύρους να πιέσουν όσο ήθελαν.

Οι μόνες συζητήσεις που έγιναν σχετικά με τη διαχείριση του ρυθμού ήταν όταν επικράτησε το ζήτημα με τον άξονα μετάδοσης κίνησης, αλλά μόλις έγινε σαφές ότι δεν έχουμε κάποιο πρόβλημα, τους αφήσαμε ελεύθερους.

Λοιπόν, νομίζω ότι καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι ξέρετε τι, είναι ο τελευταίος γύρος. Αν ο Max πρόκειται να το προσπαθήσει, θα το προσπαθήσει. Λοιπόν, νομίζω ότι είχε ήδη καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα ο ίδιος. Και οι δύο οδηγοί είχαν τις πληροφορίες. Ο Checo είχε τον ταχύτερο γύρο σε εκείνο το σημείο. Γι’αυτό και ρώτησε. Ήταν προφανές γιατί ρωτούσε. Ήξερε ότι ο Max επρόκειτο να το κάνει. Και ο Checo το παράτησε μετά τις πρώτες δύο στροφές, ήταν ήδη ενάμιση δέκατο πίσω.

Νομίζω ότι περνάς το μήνυμα στον οδηγό, φυσικά το ενδιαφέρον της ομάδας είναι να μεγιστοποιήσει τους βαθμούς και σε όποιο σημείο κι αν νιώσεις ότι μπορεί να έχεις πρόβλημα αξιοπιστίας τότε προφανώς το διαχειρίζεσαι.

Πιστεύω ότι αναπόφευκτα ο Max ρώτησε σε εκείνο το σημείο του αγώνα για τον ταχύτερο γύρο. Σήμαινε πολλά για εκείνον ο επιπλέον βαθμός και δεν υπήρχε λόγος να μην αφήσουμε ούτε αυτόν ούτε τον Checo να πιέσουν να το κάνουν.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr