Αυτός είναι ο λόγος που ο Guenther Steiner απολύθηκε από τη Haas

Σχετικά άρθρα

Χθες η Haas ανακοίνωσε πως δεν ανανέωσε το συμβόλαιο του Guenther Steiner στον ρόλο του ως επικεφαλής της ομάδας, με τον διευθυντή μηχανικής, Ayao Komatsu να τον αντικαθιστά άμεσα.

Ο ιδιοκτήτης της ομάδας, Gene Haas, σε συνέντευξη που παραχώρησε αποκάλυψε τον λόγο που απέλυσε τον Steiner. Όπως είπε, αυτός δεν είναι άλλος από την μη καλή απόδοση της ομάδας, η οποία πέρυσι τερμάτισε στη τελευταία θέση του πρωταθλήματος, με τα δύο μονοθέσια της ομάδας να καταφέρνουν να συγκεντρώνουν μόλις 12 πόντους.

Σύμφωνα με τον Haas, δεν φταίει για όλα ο Steiner, αλλά ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για τα κακά αποτελέσματα της ομάδας. Επίσης εξήγησε και γιατί επέλεξε το Komatsu και όχι κάποιον άλλον, εκτός ομάδας, για τη θέση του επικεφαλής:

Κοιτάξαμε μέσα στην ομάδα ποιος είχε τη μεγαλύτερη εμπειρία. Ο Ayao είναι με την ομάδα από την πρώτη μέρα, ξέρει τα μέσα και τα έξω. Η μεγαλύτερη ανησυχία μου είναι όταν πάμε στο Μπαχρέιν, πρέπει να εμφανιστούμε με ένα αυτοκίνητο που είναι έτοιμο. Ίσως θα είναι καλύτερο έχοντας περισσότερο μια διευθυντικού τύπου και μηχανολογική προσέγγιση. Θα δούμε αν αυτό έχει οφέλη.

Νομίζω ότι ο Guenther είχε περισσότερο ανθρώπινη προσέγγιση για τα πάντα με τους ανθρώπους και ο τρόπος που αλληλοεπιδρούσε με τους ανθρώπους, ήταν πολύ καλός σε αυτό. Ο Ayao είναι πολύ τεχνικός, κοιτάζει τα πράγματα βάσει στατιστικών. Αυτό είναι που κάνουμε άσχημα και πού μπορούμε να τα πάμε καλύτερα. Είναι μια διαφορετική προσέγγιση.

Χρειαζόμαστε πραγματικά κάτι διαφορετικό γιατί δεν τα πηγαίναμε τόσο καλά. Όπως είπα, μετά από 8 χρόνια τερματίσαμε τελευταίοι. Δεν μπορώ να πω τίποτα περισσότερο για αυτό. Είμαστε στην όγδοη χρονιά μας, με περισσότερους από 160 αγώνες. Δεν ανεβήκαμε ποτέ στο βάθρο. Τα τελευταία δύο χρόνια, ήμασταν δέκατοι ή ένατοι.

Δεν λέω πως για όλα φταίει ο Guenther ή κάτι παρόμοιο, αλλά φαίνεται ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή για να κάνουμε μια αλλαγή και να δοκιμάσουμε μια διαφορετική κατεύθυνση, γιατί δεν φαίνεται πως θα δούλευε εάν συνεχίζαμε με αυτό που είχαμε.

Μου αρέσει ο Guenther, είναι ένας πολύ καλός άνθρωπος, μια πραγματικά καλή προσωπικότητα. Είχαμε ένα δύσκολο τέλος της χρονιάς. Δεν το καταλαβαίνω, πραγματικά δεν το καταλαβαίνω. Αυτές είναι οι ερωτήσεις που ρώτησα τον Guenther. Τι πήγε στραβά. Στο τέλος της ημέρας, είναι θέμα απόδοσης. Δεν με ενδιαφέρει πια να είμαι 10ος.

Πρέπει να τα πάμε καλύτερα. Είναι πιο εύκολο να κρατήσουμε χορηγούς και να προσελκύσουμε χορηγούς αν είμαστε ομάδα μεσαίας κατηγορίας και όχι τελευταία. Αυτή είναι η άποψή μου για αυτό. Ταυτόχρονα, αν μπορούμε να τρέξουμε λίγο πιο γρήγορα, θα λάβουμε περισσότερα χρήματα από την FOM [Formula One Management], κάτι που θα κάνει τη ζωή λίγο πιο εύκολη. Τα πάντα έχουν να κάνουν με τη νίκη. Έχουμε μια υπέροχη ομάδα, έχουμε εξαιρετικούς κινητήρες, έχουμε πραγματικά υπέροχους οδηγούς. Δεν υπάρχει λόγος να είμαστε 10οι. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς μπορούμε να είμαστε 10οι με όλο τον εξοπλισμό και τους ανθρώπους που έχουμε.

Η Ferrari ήταν πολύ καλή μαζί μας. Είναι μαζί μας από την πρώτη μέρα, κατασκευάζουν απίστευτους κινητήρες. Η ανάρτησή τους είναι εξαιρετικά καλή. Έχουμε χρησιμοποιήσει πολύ από το υλικό τους. Λειτουργεί πολύ καλά. Πραγματικά μας βοηθούν. Ντρέπομαι που δεν μπορέσαμε να τα πάμε καλύτερα με αυτό, αλλά στο μέλλον, θέλω να εκμεταλλευτώ τον καλό εξοπλισμό που πολλές άλλες ομάδες δεν έχουν.

Τα πράγματα θα γίνουν πολύ πιο ανταγωνιστικά. Η Red Bull έχει την AlphaTauri, αρχίζουμε να βλέπουμε αυτές τις σχέσεις να εξελίσσονται και νομίζω ότι ο ανταγωνισμός θα είναι πολύ έντονος, οπότε το να έχεις έναν συνεργάτη όπως η Ferrari θα είναι πολύ σημαντικό.

Στην αγορά υπήρχαν αρκετοί έμπειροι αρχηγοί ομάδων, συμπεριλαμβανομένων του πρώην αφεντικού της Ferrari, Mattia Binotto, του Otmar Szafnauer (που έφυγε από την Alpine το καλοκαίρι) και του Jost Capito, ο οποίος έφυγε από τη Williams στα τέλη του 2022. Αλλά ο Haas επέλεξε έναν άνθρωπο που βρίσκεται ήδη στην ομάδα.

Έχω την Haas Automation για πάνω από 40 χρόνια τώρα. Το να φέρνεις ανθρώπους από το εξωτερικό, τους παίρνει χρόνο για να μάθουν, έξι μήνες έως ένα χρόνο. Είναι καλύτερα να παίρνετε άτομα που γνωρίζετε, και ακόμα κι αν δεν ταιριάζουν απόλυτα, τουλάχιστον ξέρετε τι θα πάρετε.

Αυτό λειτούργησε πολύ καλά για εμάς εδώ στη Haas Automation, επομένως εφαρμόζω πραγματικά πολλά από τα δομικά στοιχεία της εταιρίας μου στην ομάδα της Formula 1. Μου αρέσει πολύ να έχω ανθρώπους που γνωρίζω, που καταλαβαίνουν τις καθημερινές λειτουργίες, καταλαβαίνουν τους ανθρώπους, [αντί] να φέρνω έναν άγνωστο που πρόκειται να ταράξει τα πάντα και να δημιουργήσει χάος.

Μιλάω με πολλούς μηχανικούς και νομίζω ότι η μεγαλύτερη αστοχία μας είναι η αεροδυναμική. Αυτή θέλει δουλειά. Όταν είσαι στην πίστα και σε ταπεινώνουν κάθε Σαββατοκύριακο. Θέλω να σταματήσω να δέχομαι τέτοια σχόλια από εδώ και πέρα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

BYD Ocean-M Concept

Το Ocean-M Concept παρουσίασε η BYD στην έκθεση του Πεκίνου, με το πρωτότυπο να περνά στη παραγωγή μέσα στο τρίτο τρίμηνο του έτους. Πρόκειται...