Αυτό είναι το Peugeot 208 Cabriolet που δε μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Σχετικά άρθρα

Τη δεκαετία των ’00s οι επιλογές για ένα “ανοιχτό” μοντέλο του B-segment ήταν πάρα πολλές, όπως τα Citroen C3 Pluriel, Mini Cabrio, Mitsubishi Colt CZC, Nissan Micra, Opel Tigra, Peugeot 207 και VW Beetle. Με την πάροδο των ετών και προς τα τέλη της δεκαετίας, η τάση για τα μικρά cabrio εξασθένισε και πρακτικά αφανίστηκαν από την αγορά.

Στις αρχές του 2012, η Peugeot αποκάλυψε την πρώτη γενιά του 208, το οποίο έγινε πρώτα διαθέσιμο ως 3-θυρο, καθώς η πρακτική 5-θυρη έκδοση ακολούθησε σχεδόν μισό χρόνο αργότερα. Η γαλλική εταιρία, όμως, είχε στα σκαριά και το 208 Cabriolet.

Ωστόσο, αυτό δεν πήρε ποτέ το τελικό πράσινο φως, κάτι το οποίο έγινε πρόσφατα γνωστό, καθώς ένα πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο εκτέθηκε στο μουσείο της Peugeot (Musee De L’Aventure Peugeot), που βρίσκεται στην πόλη Sochaux, της Γαλλίας.

Η ανάπτυξη του project, με εσωτερική κωδική ονομασία A97, ξεκίνησε το 2007, ήτοι πέντε χρόνια πριν από το ντεμπούτο του 208, και σε αντίθεση με τους προκατόχους του, το 206 CC και το 207 CC, που διέθεταν αναδιπλούμενες σκληρές οροφές, η καμπριολέ έκδοση του 208 προοριζόταν να επαναφέρει την soft top οροφή.

Αυτό έγινε γιατί η γαλλική εταιρία αναγνώρισε τα οφέλη αυτής της λύσης από πλευράς packaging, στην εξοικονόμηση κόστους και στην εξοικονόμηση βάρους, αλλά τελικά δεν είδε ποτέ το φως της παραγωγής, λόγω της αναδιάρθρωσης και εξορθολογισμού των προϊόντων που πραγματοποιείτο από την PSA εκείνη την εποχή. To project τέθηκε στο ράφι το 2011, και αντ’αυτού κυκλοφόρησε το παρόμοιου μεγέθους DS3 Cabrio.

Σύμφωνα με πηγές, η παραγωγή του DS3 Cabrio απαιτούσε επένδυση 50 εκατ. ευρώ, η οποία ήταν 4 φορές χαμηλότερη σε σύγκριση με το Peugeot 208 Cabriolet.

Ο μηχανισμός οροφής του τελευταίου αναπτύχθηκε από την αυστριακή εταιρεία Magna Steyr, η οποία ήταν υπεύθυνη και για την παραγωγή του Peugeot RCZ. Η κόκκινη υφασμάτινη οροφή του πρωτοτύπου ταίριαζε με τις δερμάτινες επενδύσεις του εσωτερικό, ενώ αυτή διέθετε γυάλινο πίσω παράθυρο και ενσωμάτωνε το τρίτο φως των φρένων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το project A97 ξεκίνησε από τρία άτομα χωρίς την έγκριση του -τότε- διοικητικού συμβουλίου της PSA. Μεταξύ αυτών ήταν ο Jean-Pierre Ploue, ο οποίος ήταν επικεφαλής σχεδιασμού στο PSA Group (πλέον επικεφαλής σχεδιασμού στη Lancia), ο Gilles Vidal, ο οποίος ήταν επικεφαλής σχεδιασμού της Peugeot (σήμερα επικεφαλής σχεδιασμού στη Renault) και ο Xavier Peugeot, επικεφαλής μάρκετινγκ της γαλλικής εταιρίας (τώρα αντιπρόεδρος επαγγελματικών οχημάτων της Stellantis).

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Το Peugeot 208 στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Peugeot 208 δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 73 χλμ/ώρα. Το...