Ομάδα με τα λιγότερα “πεταμένα” λεφτά η McLaren

Σχετικά άρθρα

Τώρα θα σκέφτεσαι τι εννοώ. Έχεις δίκιο, αλλά κάνε λίγη υπομονή και θα καταλάβεις τι ακριβώς σημαίνει ο τίτλος.

Όπως ξέρεις κάθε ομάδα της Formula 1 έχει έναν ετήσιο προϋπολογισμό. Με αυτά τα λεφτά θέτει συγκεκριμένους στόχους. Για το 2010 η McLaren είχε προϋπολογισμό $210.000.000. Κατάφερε να μαζέψει 454 βαθμούς. Έτσι, προκύπτει ότι για κάθε βαθμό ξόδεψαν περίπου $462.000.

Ας πάμε και στις άλλες ομάδες που “πάλευαν” για τον τίτλο. Η πρωταθλήτρια του 2010, Red Bull Racing, είχε προϋπολογισμό $265.000.000. Το 2010 σκόραρε 498 βαθμούς. Αυτό σημαίνει πως ο κάθε βαθμός, τους κόστισε περίπου $532.000.

Στο ιταλικό στρατόπεδο, βλέπουμε ότι η ομάδα του Enzo Ferrari για το 2010 είχε προϋπολογισμό $390.000.000. Ο τελικός βαθμολογικός πίνακας δείχνει ότι οι Ιταλοί συγκέντρωσαν 396 βαθμούς. Άρα για κάθε βαθμό κατέβαλαν περίπου $984.000, υπερδιπλάσια σε σχέση με τη McLaren.

Για να συνεχίσουμε τα αστρονομικά ποσά, σας λέω ότι η Vodafone ξόδεψε περίπου $65.000.000 για να υπάρχει πάνω στην MP4-25 της McLaren όπως επίσης και σε διαφημίσεις στις πίστες. Επίσης, χάρη στη McLaren που κοσμούσε τις 2 MP4-25 με τα λογότυπα της εταιρείας, η Vodafone είχε κέρδη $520.000.000 μέσα στο 2010, σύμφωνα με τις φήμες.

Οι διαφημίσεις της Vodafone στην τηλεόραση κόστισαν στον γίγαντα των τηλεπικοινωνιών περίπου $120.000.000, το 190% της επένδυσής τους.

Παρόλο του τα χρήματα είναι πολλά, η Vodafone δεν ήταν η νικήτρια όσον αφορά τα μερίδια της διαφήμισης. Η αξία της διαφήμισης του Red Bull στην τηλεόραση, ξεπέρασε τα $360.000.000! Αυτό φυσικά χάρη στην Red Bull Racing και την Scuderia Toro Rosso.

H ισπανική τράπεζα, Santender που ήταν χορηγός σε Ferrari και McLaren, πήγε καλά από άποψη διαφήμισης. Σύμφωνα με τις φήμες η αξία της διαφήμισης άγγιξε τα $100.000.000.

Ζαλίστηκες; Εγώ πάντως ναι!

[Πηγή: thef1times | Photo copyright: GUILLAUME BAPTISTE/AFP/Getty Images]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Marko: Υπάρχουν ήδη σχέδια για αλλαγές στη διαδρομή του Μονακό

Ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα του περασμένου Σαββατοκύριακου στο Μονακό ήταν αυτό του πως μπορούν να βελτιωθούν οι αγώνες στο πριγκιπάτο. Τα αυτοκίνητα...

Ο Flavio Briatore επιστρέφει στην Formula 1 για την Alpine

Δημοσιεύματα από την Ιταλία αναφέρουν ότι ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Luca de Meo, ήρθε σε επικοινωνία με τον Flavio Briatore, ώστε ο τελευταίος...