Η Mazda κατήργησε το RX-7 το 2002 και από τότε ο κόσμος λαχταρούσε τη νέα του γενιά. Και η ίδια η Mazda ήθελε ένα, που θα μοιράζονταν την πλατφόρμα του MX-5 τέταρτης γενιάς, αλλά η οικονομική κρίση του 2008 έβαλε τα σχέδια στον πάγο.
Αυτό αποκάλυψε ο Nobuhiro Yamamoto, o πρώην project manager του MX-5, ο οποίος πλέον έχει συνταξιοδοτηθεί, ενώ ήταν υπεύθυνος και για την τρίτη γενιά του RX-7.

Όπως είπε, η εταιρία ήθελε η τέταρτη γενιά του MX-5 να κυκλοφορήσει το 2012, αλλά η οικονομική κρίση καθυστέρησε το μοντέλο και τελικά κυκλοφόρησε το 2015, ενώ η Mazda ακύρωσε εντελώς το RX-7 τέταρτης γενιάς.
Η Mazda αφήνει πλέον ανοικτό το ενδεχόμενο να βγάλει στην αγορά ένα νέο σπορ μοντέλο με περιστροφικό κινητήρα, αλλά για την ώρα δεν υπάρχει καμία τελική απόφαση και όλα βρίσκονται υπό εξέταση.
