Τώρα θα σκέφτεσαι τι εννοώ. Έχεις δίκιο, αλλά κάνε λίγη υπομονή και θα καταλάβεις τι ακριβώς σημαίνει ο τίτλος.


Όπως ξέρεις κάθε ομάδα της Formula 1 έχει έναν ετήσιο προϋπολογισμό. Με αυτά τα λεφτά θέτει συγκεκριμένους στόχους. Για το 2010 η McLaren είχε προϋπολογισμό $210.000.000. Κατάφερε να μαζέψει 454 βαθμούς. Έτσι, προκύπτει ότι για κάθε βαθμό ξόδεψαν περίπου $462.000.

Ας πάμε και στις άλλες ομάδες που “πάλευαν” για τον τίτλο. Η πρωταθλήτρια του 2010, Red Bull Racing, είχε προϋπολογισμό $265.000.000. Το 2010 σκόραρε 498 βαθμούς. Αυτό σημαίνει πως ο κάθε βαθμός, τους κόστισε περίπου $532.000.

Στο ιταλικό στρατόπεδο, βλέπουμε ότι η ομάδα του Enzo Ferrari για το 2010 είχε προϋπολογισμό $390.000.000. Ο τελικός βαθμολογικός πίνακας δείχνει ότι οι Ιταλοί συγκέντρωσαν 396 βαθμούς. Άρα για κάθε βαθμό κατέβαλαν περίπου $984.000, υπερδιπλάσια σε σχέση με τη McLaren.

Για να συνεχίσουμε τα αστρονομικά ποσά, σας λέω ότι η Vodafone ξόδεψε περίπου $65.000.000 για να υπάρχει πάνω στην MP4-25 της McLaren όπως επίσης και σε διαφημίσεις στις πίστες. Επίσης, χάρη στη McLaren που κοσμούσε τις 2 MP4-25 με τα λογότυπα της εταιρείας, η Vodafone είχε κέρδη $520.000.000 μέσα στο 2010, σύμφωνα με τις φήμες.

Οι διαφημίσεις της Vodafone στην τηλεόραση κόστισαν στον γίγαντα των τηλεπικοινωνιών περίπου $120.000.000, το 190% της επένδυσής τους.

Παρόλο του τα χρήματα είναι πολλά, η Vodafone δεν ήταν η νικήτρια όσον αφορά τα μερίδια της διαφήμισης. Η αξία της διαφήμισης του Red Bull στην τηλεόραση, ξεπέρασε τα $360.000.000! Αυτό φυσικά χάρη στην Red Bull Racing και την Scuderia Toro Rosso.

H ισπανική τράπεζα, Santender που ήταν χορηγός σε Ferrari και McLaren, πήγε καλά από άποψη διαφήμισης. Σύμφωνα με τις φήμες η αξία της διαφήμισης άγγιξε τα $100.000.000.

Ζαλίστηκες; Εγώ πάντως ναι!

[Πηγή: thef1times | Photo copyright: GUILLAUME BAPTISTE/AFP/Getty Images]

  • david17

    i ferrari einai gnosto oti ksodevei ta perisotera lefta !! giauto mpikan oi periorismoi stous kinitires stis dokimes giati oti kena kai na eixe ta simazeve siga siga eno oi alles omades den mporousan !!
     
     

    • giannis1304

      Η Ferrari ξοδεύει πολλά και βγάζει πολύ περισσότερα! το σήμα τις Ferrari πουλάει,πάντα πουλούσε. …για να εξακολουθήσει να πουλάει, πρέπει να υπάρχει η αγωνιστική ομάδα που θα συγκεντρώνει το ενδιαφέρον του κόσμου.
      Δείτε πόσοι εργάζονται στα εργοστάσια της Ferrari και πόσοι εργάζονται στα εργοστάσια που έχουν τα δικαιώματα να χρησιμοποιούν το λογότυπό της και να πουλάνε αξεσουάρ! χαοτική διαφορά! το ίδιο ισχύει κ για τα έσοδα.

  • michalis_Mclaren

    Μπράβο στην McLaren για πέρσι αλλα φέτος θέλω σπατάλες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!