Τώρα θα σκέφτεσαι τι εννοώ. Έχεις δίκιο, αλλά κάνε λίγη υπομονή και θα καταλάβεις τι ακριβώς σημαίνει ο τίτλος.

Όπως ξέρεις κάθε ομάδα της Formula 1 έχει έναν ετήσιο προϋπολογισμό. Με αυτά τα λεφτά θέτει συγκεκριμένους στόχους. Για το 2010 η McLaren είχε προϋπολογισμό $210.000.000. Κατάφερε να μαζέψει 454 βαθμούς. Έτσι, προκύπτει ότι για κάθε βαθμό ξόδεψαν περίπου $462.000.

Ας πάμε και στις άλλες ομάδες που “πάλευαν” για τον τίτλο. Η πρωταθλήτρια του 2010, Red Bull Racing, είχε προϋπολογισμό $265.000.000. Το 2010 σκόραρε 498 βαθμούς. Αυτό σημαίνει πως ο κάθε βαθμός, τους κόστισε περίπου $532.000.

Στο ιταλικό στρατόπεδο, βλέπουμε ότι η ομάδα του Enzo Ferrari για το 2010 είχε προϋπολογισμό $390.000.000. Ο τελικός βαθμολογικός πίνακας δείχνει ότι οι Ιταλοί συγκέντρωσαν 396 βαθμούς. Άρα για κάθε βαθμό κατέβαλαν περίπου $984.000, υπερδιπλάσια σε σχέση με τη McLaren.

Για να συνεχίσουμε τα αστρονομικά ποσά, σας λέω ότι η Vodafone ξόδεψε περίπου $65.000.000 για να υπάρχει πάνω στην MP4-25 της McLaren όπως επίσης και σε διαφημίσεις στις πίστες. Επίσης, χάρη στη McLaren που κοσμούσε τις 2 MP4-25 με τα λογότυπα της εταιρείας, η Vodafone είχε κέρδη $520.000.000 μέσα στο 2010, σύμφωνα με τις φήμες.

Οι διαφημίσεις της Vodafone στην τηλεόραση κόστισαν στον γίγαντα των τηλεπικοινωνιών περίπου $120.000.000, το 190% της επένδυσής τους.

Παρόλο του τα χρήματα είναι πολλά, η Vodafone δεν ήταν η νικήτρια όσον αφορά τα μερίδια της διαφήμισης. Η αξία της διαφήμισης του Red Bull στην τηλεόραση, ξεπέρασε τα $360.000.000! Αυτό φυσικά χάρη στην Red Bull Racing και την Scuderia Toro Rosso.

H ισπανική τράπεζα, Santender που ήταν χορηγός σε Ferrari και McLaren, πήγε καλά από άποψη διαφήμισης. Σύμφωνα με τις φήμες η αξία της διαφήμισης άγγιξε τα $100.000.000.

Ζαλίστηκες; Εγώ πάντως ναι!

[Πηγή: thef1times | Photo copyright: GUILLAUME BAPTISTE/AFP/Getty Images]