Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η εμπρός πτέρυγα της RB7 “γλύφει” το έδαφος όταν η πίεση που δέχεται από τον αέρα είναι αρκετή. Το έχουμε δει με τα μάτια μας. Τώρα ο τεχνικός διευθυντής της Red Bull, Adrian Newey, τονίζει ότι η πτέρυγα του μονοθεσίου του δεν είναι εύκαμπτη, απλά το μονοθέσιο είναι σχεδιασμένο έτσι, που την κάνει να φαίνεται εύκαμπτη. Δες τι δήλωσε ο Βρετανός:
Δεν υπάρχει θέμα που αφορά την εμπρός αεροτομή και αν είναι λυγισμένη ή όχι. Το μυστικό είναι πώς το αυτοκίνητο είναι σχεδιασμένο συνολικά. Υπάρχει η εντύπωση πως η πτέρυγα είναι πιο κοντά στο έδαφος σε σχέση με της McLaren, για παράδειγμα, η οποία έχει σχεδιαστεί με αντίθετη αρχή, ψηλότερη μπροστά και χαμηλότερη πίσω.
Έχω την εντύπωση ότι οι ομάδες που ακολούθησαν το παράδειγμα της McLaren, ισχυρίζονται ότι το δικό μας concept απαγορεύεται, ενώ η δική τους απόφαση ήταν να δημιουργήσουν τα αυτοκίνητά τους με τον τρόπο που το έκαναν.
Προσωπικά, νομίζω ότι ισχύουν και τα δύο. Και ο σχεδιασμός της RB7 είναι διαφορετικός (χαμηλή μπροστά και πιο ψηλή πίσω), και υπάρχει μυστικό που κάνει την εμπρός αεροτομή να είναι πιο εύκαμπτη απ’ ότι των άλλων μονοθεσίων.
[Πηγή: motorsport | Photo copyright: Red Bull Racing/Mark Thompson/Getty Images]