Επίσημο: Jeep Avenger 4xe, υβριδικό και τετρακίνητο

Σχετικά άρθρα

Η Jeep ανακοίνωσε σήμερα την προσθήκη της τετρακίνητης έκδοσης στη γκάμα του Avenger, που την ονομάζει 4xe και η λήψη παραγγελιών θα ξεκινήσει στο τέλος του 2024, με τα πρώτα αυτοκίνητα να αναμένονται στην Ελλάδα στις αρχές του 2025.

Το Avenger δεν είναι ένα plug-in υβριδικό όπως άλλα μοντέλα 4xe, αλλά χρησιμοποιεί ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 volt, που συνδυάζει τον 1.200άρη κινητήρα βενζίνης απόδοσης 136 ίππων και 230 Nm και δύο ηλεκτροκινητήρες που παράγουν 21 kW (29 άλογα) ο καθένας. Το 0-100 χλμ/ώρα έρχεται σε 9,5 δευτ. και η τελική ταχύτητα ανακοινώνεται στα 194 χλμ/ώρα.

Όπως συμβαίνει και στην έκδοση e-Hybrid, ο ένας βρίσκεται εντός του 6-τάχυτου αυτόματου κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και ο άλλος αναλαμβάνει την κίνηση των πίσω τροχών. Χάρη στην τεχνολογία “power looping” η ενέργεια για την λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα είναι εξασφαλισμένη ανά πάσα στιγμή, κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι το Avenger 4xe είναι τετρακίνητο όποτε και για όσο χρειάζεται.

Το Avenger 4xe έχει 10 χλστ. μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος συγκριτικά με την έκδοση e-Hybrid, κάτι που δίνει ακόμα καλύτερες γωνίες προσέγγισης, ράμπας και αναχώρησης (22, 21 και 35 μοίρες αντίστοιχα). Σε εδάφη με χώμα ή χαλίκι η τετρακίνητη έκδοση του μοντέλο μπορεί να σκαρφαλώσει σε κλίση έως και 40%, ενώ ακόμα και με τους εμπρός τροχούς να μην έχουν καθόλου πρόσφυση μπορεί να αντιμετωπίσει κλίση έως 20%.

Η νέα έκδοση του μοντέλου, που έχει πουλήσει μέχρι σήμερα πάνω από 90.000 αυτοκίνητα, μπορεί επίσης να διασχίζει περάσματα με νερό βάθους έως 400 χλστ. και διαθέτει ελαστικά M+S. Υπάρχει και επιλογή για ελαστικά με τη σφραγίδα All Terrain 3PMSF.

Μέχρι τα 30 χλμ/ώρα το Avenger 4xe μπορεί να είναι μόνιμα τετρακίνητο με κατανομή ροπής έως και 50:50 σταθερά ανάμεσα στους δύο άξονες. Με ταχύτητα μεταξύ 30 και 90 χλμ/ώρα ο πίσω ηλεκτροκινητήρας ενεργοποιείται μόνο όταν χρειάζεται και σε αυτήν την περίπτωση η κατανομή της ισχύος μεταβάλλεται σε πραγματικό χρόνο ανάλογα με τις ανάγκες. Πάνω από τα 90 χλμ/ώρα η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς για ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης.

Αισθητικά, το Avenger 4xe ξεχωρίζει από τις λεπτομέρειες σε πράσινη (lime) απόχρωση, οι ζάντες είναι μαύρες, οι προβολείς ομίχλης βρίσκονται τοποθετημένοι πιο ψηλά για καλύτερη αποτελεσματικότητα και προστασία, οι μπάρες οροφής είναι στάνταρ και το σημείο ρυμούλκησης στο πίσω μέρος εμφανές.

Επίσης, ο εμπρός προφυλακτήρας είναι επανασχεδιασμένος, δίνοντας χώρο στους τροχούς να υπερβούν εμπόδια. Το ραντάρ των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού είναι τοποθετημένο έτσι ώστε να προστατεύεται κατά το δυνατόν από μικροχτυπήματα, ενώ υπάρχουν και επιλογές εξατομίκευσης όπως το αυτοκόλλητο για το εμπρός καπό.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Μια Koenigsegg Jesko έγινε στάχτη στην Αττική οδό

Μια Koenigsegg Jesko πήρε φωτιά στην Αττική Οδό στο ρεύμα προς Ελευσίνα, λίγο πριν την έξοδο της λεωφόρου Κηφισίας κοντά στο Μαρούσι, με το...

H Ferrari αφαιρεί στο σύστημα πλοήγησης από τα μοντέλα της

Ήταν 2017 και στην παρουσίαση του Eclipse Cross, όταν η Mitsubishi έγινε από τις πρώτες εταιρίες που πραγματοποίησε μια πολύ θαρραλέα κίνηση, ήτοι την...