O CEO της Ferrari μιλά για τα πάντα

Σχετικά άρθρα

O CEO της Ferrari, Amedeo Felisa, τελευταία έχει δώσει πάρα πολλές συνεντεύξεις, αποκαλύπτοντας πολλές λεπτομέρειες για το μέλλον της Ferrari. Τελευταία του συνέντευξη ήταν στο Βρετανικό CAR στο οποίο μίλησε για τα πάντα. Μίλησε για το πως του φάνηκαν τα συγκριτικά της 458 Italia με την McLaren MP4-12C, και δήλωσε ότι είναι ευχαριστημένος, αφού στα περισσότερα από αυτά, το δικό τους αυτοκίνητο ήταν αυτό που κέρδιζε την μάχη, ενώ μίλησε και για το τι περιμένουν από την 458 Spider που παρουσιάστηκε πριν από ένα μήνα στη Φρανκφούρτη, της οποίας η αλουμινένια οροφή είναι της Webasto.

Μίλησε επίσης για το αν θα βάλουνε στο μέλλον και αυτοί carbon monocoque σασί σε supercars ευρείας παραγωγής. Ο Felisa τόνισε ότι δεν πρόκειται να το κάνουν, όπως έχει κάνει η McLaren με την MP4-12C, για τον λόγο του ότι εκτός του ότι είναι ακριβό, μειώνει επίσης τον χρόνο παραγωγής του κάθε αυτοκινήτου. Η Ferrari λέει, μπορεί να κατασκευάσει ένα αλουμινένιο σασί το οποίο θα έχει ίδιο βάρος με αυτό ενός carbon, αλλά θα το χρησιμοποιήσουν μόνο στα high end μοντέλα της, όπως η αντικαταστάτης της Enzo.

Μίλησε επίσης για την υβριδική τεχνολογία που ετοιμάζουν. Θα θυμάσαι που στην έκθεση της Γενεύη το 2010, η Ferrari είχε παρουσιάσει το HY-KERS Concept. Ο Felisa επιβεβαίωσε αυτό που είχε πει παλαιότερα ο Luca di Montezemolo, ότι η Ferrari δεν θα στρεφόταν ποτέ σε υβριδικές λύσεις, αλλά οι αυστηροί κανονισμοί των εκπομπών που πρέπει να έχει η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία, τους οδήγησε στην ανάπτυξη της υβριδικής τεχνολογίας. Η υβριδική τεχνολογία θα τους βοηθήσει στο να αναπτύσσουν τους V12 κινητήρες αφού ένας υβριδικός V12 παράγει έως και 200 γρ/χλμ λιγότερο CO2. Στόχος της Ferrari είναι να μειώσει των μέσο όρο εκπομπών CO2 των αυτοκινήτων της στα 240 γρ/χλμ έως το 2018.

Ξεκαθάρισε ότι δύσκολα το νέο V12 GT τους θα είναι από την αρχή υβριδικό, αφού κάτι τέτοιο θα αύξανε πολύ το κόστος αλλά και το βάρους του αυτοκινήτου. Όπως δήλωσε, υπάρχουν ακόμη 1 με 2 βήματα, τα οποία μπορούν να μειώσουν τις εκπομπές CO2, χωρίς να τοποθετήσουν υβριδικό κινητήρα. Στην φάση αυτή προετοιμάζονται για το πως θα κινηθούν στο μέλλον.

Ρωτήθηκε για το αν η Ferrari θα έχει κέρδη ρεκόρ το 2011 και δήλωσε ότι θα περιμένει ακόμη 2 μήνες ώστε να το δει και με αριθμούς, αφού όπως φαίνεται θα περάσει τις 7.000 πωλήσεις. Όπως τόνισε, πρέπει να μαζέψουν χρήματα, έτσι ώστε να τα επενδύσουν για την ανάπτυξη των μελλοντικών του μοντέλων. Ανέφερε επίσης ότι το 14-15% των χρημάτων της, επενδύονται στον τομέα έρευνας και ανάπτυξης, χωρίς σε αυτά τα χρήματα, να υπολογίζονται τα χρήματα που ξοδεύονται στην Formula 1. Στόχος τους είναι οι 8.000 πωλήσεις τον χρόνο.

Τέλος μίλησε για την FF όπου οι πωλήσεις της πάνε πολύ καλά, ενώ αναφέρθηκε και στις αγορές της Κίνας και της Ινδίας τις οποίες τις χαρακτήρισε σημαντικές. Σχετικά γιατί αποφάσισαν να βγάλουμε την FF στη παραγωγή, τόνισε ότι δεν την έβγαλαν σαν τον αντικαταστάτη της 612, αλλά σαν ένα εντελώς νέο μοντέλο, αφού οι πελάτες της ήθελαν να έχουνε μια τετραθέσια, τετρακίνητη Ferrari στο γκαράζ τους. Αν έχεις χρόνο, αξίζει να διαβάσεις όλη τη συνέντευξη του Ιταλού εδώ.

[Πηγή: CAR]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...