Η Lada συμμετέχει στο WTCC του 2013

Σχετικά άρθρα

LADA_Granta_WTCC_1

Η AVTOVAZ, η μεγαλύτερη ρωσική αυτοκινητοβιομηχανία, επιστρέφει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC) μετά την αποχώρησή της το 2009. Μετά από τη συμμετοχή σε δύο αγώνες το 2012 με ένα Granta Sport και οδηγό τον Βρετανό James Thompson, η ομάδα Lada Sport θα συμμετέχει με δύο αυτοκίνητα τη νέα σεζόν, ένα για τον Thompson και ένα για τον Ρώσο οδηγό Alexey Dudukalo.

Η ομάδα έχει εξασφαλίσει την πολύτιμη συνεργασία της γαλλικής Oreca για την τεχνική εξέλιξη του πλαισίου και του turbo κινητήρα των 1,6 λίτρων. Το όλο πρόγραμμα υποστηρίζεται από την Lukoil Racing, μεγάλη πετρελαϊκή εταιρεία της Ρωσίας. LADA_Granta_WTCC_2

[Πηγή: Lada Sport]

[learn_more caption=”Τεχνικά Χαρακτηριστικά“]

LADA Granta Sport 1.6Τ

ΑΜΑΞΩΜA: LADA Granta, τετράθυρο sedan, ενισχυμένο με κλωβό ασφαλείας (roll cage).

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:

  • Yπερτροφοδοτούμενος 4-κύλινδρος σε σειρά, εγκάρσια τοποθετημένος, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και 16 βαλβίδες
  • Χωρητικότητα: 1600cc
  • Διάμετρος x Διαδρομή: 83,05mm x 73,7mm
  • Σχέση συμπίεσης: 11:1
  • Διαχείριση: Magneti Marelli
  • Λίπανση: Ξηρό κάρτερ

ΜΕΤΑΔΟΣΗ: Εμπρός (FWD)

Κιβώτιο ταχυτήτων: Hewland 6 σχέσεων, σειριακό

Συμπλέκτης: AP Διαφορικό: μηχανικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD)

ΠΛΑΙΣΙΟ: Eμπρός ανάρτηση: McPherson, σπειροειδή ελατήρια, αμορτισέρ αερίου και αντιστρεπτική ράβδος Πίσω ανάρτηση: McPherson, σπειροειδή ελατήρια, αμορτισέρ αερίου, αντιστρεπτική ράβδος

Διεύθυνση: κρεμαγιέρα με υποβοήθηση

ΦΡΕΝΑ: Υδραυλικά διπλού κυκλώματος Εμπρός: ατσάλινοι αεριζόμενοι δίσκοι 332mm, δαγκάνες 4-εμβόλων Πίσω φρένα: ατσάλινοι αεριζόμενοι δίσκοι 280mm, δαγκάνες 2-εμβόλων

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ: Μήκος: 4260mm Πλάτος: 1809mm Μεταξόνιο: 2562mm Ελάχιστο βάρος: 1150kg (συμπεριλαμβανομένου του οδηγού)

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...