Ο Αύγουστος είναι ο μήνας της ζέστης, της θάλασσας και των διακοπών και η Formula 1 το σέβεται αυτό, διακόπτοντας την αγωνιστική δράση για περίπου ένα μήνα. Εντάξει, το φετινό καλοκαίρι δεν είναι και το θερμότερο των τελευταίων χρόνων, αλλά όπως και να το κάνουμε, εμείς τουλάχιστον βρισκόμαστε στην Ελλάδα και οι πανέμορφες παραλίες είναι ένα βήμα μακρυά (οι Έλληνες του εξωτερικού μπορούν να ξεκινήσουν να ζηλεύουν… από τώρα!) Με τη διάθεση να είναι χαλαρή, οι αναλύσεις και τα μεγάλα κείμενα μπορούν να περιμένουν και γι‘ αυτό τα δυο επόμενα άρθρα-αφιερώματα θα είναι κυρίως “οπτικά”, όπως προδίδει και ο τίτλος.
Εντελώς “δημοκρατικά”, θα ασχοληθώ με δυο σεζόν της δεκαετίας των 90s, που πιστεύω πως μας χάρισαν μερικά από τα ομορφότερα μονοθέσια όλων των εποχών. 19 ομάδες τέθηκαν αντιμέτωπες για τις νίκες στα 16 Grands Prix του 1990. Ο αείμνηστος Ayrton Senna πανηγύρισε το δεύτερο τίτλο του, φυσικά με McLaren, με το αντίπαλο δέος, συνδυασμό Alain Prost και Ferrari, να έρχονται δεύτεροι. Όμως, σας υποσχέθηκα λίγα λόγια και θα σταματήσω εδώ, για να περάσουμε στο “κυρίως μέρος” του άρθρου, που δεν είναι άλλο από τα μονοθέσια, αλλά και τους πιλότους.
Το 1990 ήταν μια χρονιά με θέαμα, μάχες, προσπεράσματα, με πληθώρα κατασκευαστών σασί (19), αλλά και κατασκευαστών κινητήρων (8) με λύσεις που ξεκινούσαν από τους V8, πήγαιναν στους V10 και κατέληγαν στους V12, F12 και W12. Χωρίς μονοπώλιο στα ελαστικά, με επαγγελματικές και ημι-επαγγελματικές ομάδες, με πολλούς pay-drivers και κυρίως, χωρίς οικονομική κρίση και περιορισμούς στην εξέλιξη. Σκοπός του άρθρου δεν είναι η όποια σύγκριση με το παρόν ή το πιο μακρινό παρελθόν, αφού όπως έχω πει πολλές φορές, κάθε εποχή έχει τα υπέρ και τα κατά της. Μοναδικός σκοπός είναι να θυμηθούμε και να θαυμάσουμε μερικά από τα ομορφότερα μονοθέσια και κάποιους από τους ικανότερους πιλότους, περασμένων πρωταθλημάτων, με ένα πιο ανάλαφρο τρόπο.
Ο Max Verstappen και ο Lewis Hamilton βρίσκονται μεταξύ των πιο ακριβοπληρωμένων αθλητών του κόσμου σύμφωνα με τη λίστα που δημοσίευσε το Forbes, με...
Ο Oscar Piastri σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στα τρίτα ελεύθερα δοκιμαστικά του Grand Prix της Emilia-Romagna, με τον teammate του στη McLaren, Lando Norris...
Ο επικεφαλής αεροδυναμικής της Mercedes, Gioacchino Vino, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα. Ο Vino βρίσκεται στη Mercedes από τον Φεβρουάριο του 2018, με...