Η Audi, μέσω του Ulrich Hackenberg, επιβεβαίωσε ότι τόσο το R8, όσο και η ηλεκτρική έκδοση του, το R8 e-tron, θα παρουσιαστούν στην έκθεση της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο.
Όπως αποκάλυψε ο Hackenberg, αρχικά χρειάστηκε να σταματήσει το project ώστε να δοθεί έμφαση στην αυτονομία που παρέχουν οι μπαταρίες.
Το project έπρεπε να ανασχεδιαστεί επειδή η αυτονομία ήταν 220 χιλιόμετρα – δεν ήταν αρκετό.
Στόχος για την Audi, ήταν μία αυτονομία της τάξεως των 400-500 χιλιομέτρων και από ότι φαίνεται, έχει επιτευχθεί. Μην ξεχνάμε πως το Tesla Model S έχει αυτονομία 460 χιλιομέτρων, οπότε δεν θα μπορούσε το R8 e-tron να υπολείπεται σημαντικά.
Εδώ, δουλεύουμε σε ένα αυτοκίνητο που θα μπορεί να πάει περίπου 500 χιλιόμετρα, ίσως λίγο παραπάνω, αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.
Δήλωσε ο Hackenberg χωρίς να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες. Πάντως, από αυτά που έχουν κυκλοφορήσει ανά καιρούς στο διαδίκτυο, υποθέτουμε ότι το νέο R8 θα βασίζεται στην πλατφόρμα που χρησιμοποιεί ήδη η Lamborghini Huracan –αλλά με διαφορετικά μετατρόχια και μεταξόνιο-, θα είναι τετρακίνητο με μία πισωκίνητη έκδοση να παρουσιάζεται ενδεχομένως στο μέλλον και θα εφοδιάζεται με V8 και V10 ατμοσφαιρικούς βενζινοκινητήρες, έναν diesel αλλά αργότερα και με έναν 4-λιτρο twin-turbo V8. Οι κινητήρες θα συνδυάζονται αποκλειστικά με ένα αυτόματο, 7-τάχυτο κιβώτιο αφού δεν προβλέπεται χειροκίνητο λόγω έλλειψης ζήτησης.
Τελείωσε η αναμονή λοιπόν. Τον Μάρτιο η νέα γενιά του R8. Αυτό σημαίνει πως ήδη από τον Φεβρουάριο θα ξεκινήσουν τα teaser…