Audi-R8-e-tron-2325

Μετά από σχεδόν μια πενταετία φημών η Audi τη περασμένη εβδομάδα ανακοίνωσε, επιτέλους, το R8 e-tron, παράλληλα με την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του γερμανικού sportscar. Το βρετανικό Autocar είχε την ευκαιρία να το δοκιμάσει, μόνο που όπως βλέπεις στις φωτογραφίες το πρωτότυπο ήταν βασισμένο στο σώμα της προηγούμενης γενιάς, κάτι που δείχνει ότι το αυτοκίνητο που έφερε στη Γενεύη δεν ήταν λειτουργικό.

audi-r8-e-tron-2015-001

Στα τέλη του περασμένου μήνα η Audi έδωσε κάποια από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, χωρίς όμως να δημοσιεύει το κυριότερο, το βάρος του. Αυτό είναι 1.840 κιλά, κάτι που σημαίνει ότι είναι 285 κιλά περισσότερα από το “βασικό” R8 με τον V10 και 386 κιλά βαρύτερο από το R8 V10 Plus.

Η ευθύνη για τα παραπάνω κιλά είναι οι μπαταρίες και οι ηλεκτρικοί κινητήρες, με το αυτοκίνητο να διαθέτει διαφορετική γρίλια και διαφορετικό μπροστά προφυλακτήρα σε σχέση με το κανονικό R8, με κλειστές εισαγωγές αέρα, κλειστές ψεύτικες πλαϊνές εισαγωγές αέρα, κλειστές ζάντες, όλα για τη βελτίωση της αεροδυναμικής -αεροδυναμικός συντελεστής 0,28 Cd. Οι αλλαγές να ολοκληρώνονται με τον διαφορετικό πίσω προφυλακτήρα, με τα διακοσμητικά να προσομοιώνουν την εικόνα των εξατμίσεων.

Audi R8 e-tron quattro

Μηχανικά το R8 e-tron φορά δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 340 kW (462 ίππων) με 920 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3,9 δευτερόλεπτα (0,7 δευτ. αργότερο από το R8 V10 Plus), έχοντας αυτονομία 450 χλμ. και τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 200 χλμ/ώρα. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου, σε διάταξη T, διαθέτουν 7.488 κελιά και έχουν χωρητικότητα 92 kWh. Είναι τοποθετημένες στο κεντρικό τούνελ και φορτίζουν πλήρως με χρήση ταχυφορτιστή μέσα σε λιγότερο από 2 ώρες, ενώ υπάρχει διαθέσιμο και σύστημα ασύρματης φόρτισης.