5235

Όπως συνηθίζεται στις εκθέσεις, μπορεί τα κεντρικά εκθέματα να είναι στα περίπτερα των εταιριών, αλλά οι ειδήσεις για τα σχέδια τους και τις μελλοντικές γκάμες τους, βγαίνουν από το περιθώριο. Στην προκειμένη περίπτωση, τα νέα αφορούν την επόμενη γενιά του Audi R8 και το άτομο που μίλησε γι’ αυτήν δεν είναι άλλο από τον technical chief της εταιρίας, Ulrich Hackenberg.


Το νέο R8 που περιμένουμε να παρουσιαστεί μέσα στο 2015, θα χρησιμοποιεί το “ίδιο γενικό layout” με την Lamborghini Huracan. Θα έχει ωστόσο, σύμφωνα με τον Hackenberg, μεγαλύτερο μεταξόνιο και μεγαλύτερα μετατρόχια. Χωρίς καμία αμφιβολία θα χρησιμοποιεί τους ίδιους V8 και V10 κινητήρες που κινούν και την τρέχουσα γενιά R8 και επίσης σαν την Huracan θα είναι διαθέσιμο μόνο ως τετρακίνητο και μόνο με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.

Αυτά όμως ήταν λίγο ή πολύ αναμενόμενα. Η φράση που κέντρισε το ενδιαφέρον των δημοσιογράφων όμως ήταν η εξής: “κάποια στιγμή , το R8 θα χρειαστεί έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα”. Και συνέχισε:

Είναι μεγάλο το βήμα από τους 10 κυλίνδρους στους 4 όμως… υπάρχουν κάποιοι ενδιάμεσοι αριθμοί που κοιτάμε…

Ο Hackenberg έκλεισε τη συνέντευξη και με μία ακόμα άτυπη ανακοίνωση, λέγοντας πως μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα παρθεί και η απόφαση για το R8 e-tron. Το πρόβλημα εντοπιζόταν στην εμβέλεια του αυτοκινήτου και το αν συνέφερε να γίνει. Η εμβέλεια είναι πλέον περισσότερα από 450 χιλιόμετρα, το πρόβλημα λύθηκε. Όσο για τη λεγόμενη “business case”, θα χρειαστεί να περιμένουμε μερικές εβδομάδες για να μάθουμε.

[Πηγή: Autocar]