audi-r8-e-tron-2016-9

Αν η πρώτη σου αντίδραση διαβάζοντας αυτή την είδηση ήταν “το ποιο;”, σε καταλαβαίνω απόλυτα αφού και η δική μου δεν ήταν πολύ διαφορετική. Η αλήθεια είναι ότι η περίπτωση του R8 e-tron είναι πάρα πολύ περίεργη. Γιατί μιλάμε για ένα project υψηλού προφίλ το οποίο ξεκίνησε με ένα concept το 2009, σταμάτησε το 2012, ξαναξεκίνησε όταν έφυγε ο Durheimer και πέρασε τελικά στην παραγωγή με την δεύτερη γενιά του R8. Κατά την εξέλιξη του η Audi αποφάσισε να εγκαταλείψει την πολύπλοκη διάταξη με τους τέσσερις ηλεκτροκινητήρες κάνοντας το, το μοναδικό πισωκίνητο R8 στην παραγωγή. Κι όλα αυτά, για να σταματήσει η παραγωγή έναν χρόνο μόλις αργότερα, αφού παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης το 2015!

Λογικό δεν είναι όμως; Παρότι δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία, ο αριθμός που κυκλοφορεί για τις πωλήσεις του R8 e-tron είναι “λιγότερα από 100”. Και πάμε άλλη μία φορά: Λογικό δεν είναι όμως; Πρώτον, το R8 e-tron δεν υπήρχε καν στον online configurator της εταιρίας. Δεύτερον, απευθυνόταν μόνο στην αγορά της Ευρώπης. Τρίτον, ακόμα και να ήσουν στην Ευρώπη, για να το παραγγείλεις, έπρεπε να απευθυνθείς απευθείας στα κεντρικά και τέλος, το R8 e-tron, κόστιζε 1 εκατομμύριο ευρώ! Ένα μοντέλο που απλά έχει χαθεί στα ειδικά μέσα –και ως γνωστόν, μάτια που δεν βλέπονται γρήγορα λησμονιούνται– και για να το αποκτήσει κάποιος πρέπει να περάσει “δοκιμασίες”.