Αν προτίμησες να απολαύσεις τις μελωδίες που παράγουν τα μονοθέσια, αντί για τον εκνευριστικό ήχο της βουβουζέλας, τότε σίγουρα δε το μετάνιωσες! Ένας πραγματικά απολαυστικός αγώνας εκτυλίχθηκε στη πίστα του Μόντρεαλ σήμερα που κράτησε σε κάθε στροφή την αγωνία στα ύψη! Κάποιες στιγμές πραγματικά αισθάνθηκα ότι βλέπω τον αγώνα της Κωνσταντινούπολης σε επανάληψη (αν εξαιρέσεις φυσικά την 8η στροφή) αλλά δεν ήταν σε καμία περίπτωση ανιαρός! Η πίστα του Καναδά που πέρυσι απουσίαζε από το καλεντάρι της F1 επανήρθε για να μας προσφέρει ευχάριστες συγκινήσεις αυτό το Σαββατοκύριακο! Φυσικά δεν ήταν χιονισμένη όπως στη περίοδο των δοκιμών, αλλά αυτό δεν μας στέρησε από το ζητούμενο, που δεν είναι άλλο από το θέαμα!


Η επιλογή των ελαστικών και οι αποφάσεις των ομάδων ήταν καθοριστικές και σε αυτό των αγώνα! Παρ’ολη την αίσθηση που υπήρχε ότι θα μπορούσαμε να δούμε σημαντικές αλλαγές στο πίνακα, μετά από αρκετές εναλλαγές στη κορυφή, ο Hamilton, αφού απέσπασε την Pole position χθες, κατάφερε να αποσπάσει τη πρώτη θέση του πίνακα. Η 13η νίκη του, αφού έκανε τη 12η στη Τουρκία, με τη Mclaren να γράφει το 1-2 στον σημερινό πίνακα με τον Button δεύτερο που έγραψε επιπλέον χρόνο 2.2 δευτερολέπτων και έδωσαν τη τρίτη θέση στον Fernando Alonso που έγραψε στο χρονόμετρο 9.2 επιπλέον δεύτερα. Τέταρτη θέση στο πίνακα για τον Sebastian Vettel της Renault με χρόνο κατά 37.8 δεύτερα μεγαλύτερο και η πέμπτη θέση ανήκει σήμερα στον Mark Webber που έγραψε 39.2 δεύτερα επιπλέον στα χρονόμετρα! Αναλυτικά τα αποτελέσματα καθώς και οι βαθμολογίες τόσο στο πρωτάθλημα των οδηγών όσο και των κατασκευαστών στη συνέχεια. Μάλλον η σεζόν μόλις ξεκίνησε, δε συμφωνείς;

FORMULA 1 GRAND PRIX DU CANADA 2010

Pos No Driver Team Laps Time/Retired Grid Pts
1 2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 70 1:33:53.456 1 25
2 1 Jenson Button McLaren-Mercedes 70 +2.2 secs 4 18
3 8 Fernando Alonso Ferrari 70 +9.2 secs 3 15
4 5 Sebastian Vettel RBR-Renault 70 +37.8 secs 2 12
5 6 Mark Webber RBR-Renault 70 +39.2 secs 7 10
6 4 Nico Rosberg Mercedes GP 70 +56.0 secs 10 8
7 11 Robert Kubica Renault 70 +57.3 secs 8 6
8 16 Sebastien Buemi STR-Ferrari 69 +1 Lap 15 4
9 15 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 69 +1 Lap 5 2
10 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 69 +1 Lap 9 1
11 3 Michael Schumacher Mercedes GP 69 +1 Lap 13
12 17 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 69 +1 Lap 16
13 10 Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 69 +1 Lap 12
14 9 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 69 +1 Lap 11
15 7 Felipe Massa Ferrari 69 +1 Lap 6
16 19 Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth 68 +2 Laps 19
17 12 Vitaly Petrov Renault 68 +2 Laps 14
18 20 Karun Chandhok HRT-Cosworth 66 +4 Laps 24
19 25 Lucas di Grassi Virgin-Cosworth 65 +5 Laps 23
Ret 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 50 Steering 21
Ret 18 Jarno Trulli Lotus-Cosworth 42 Brakes 20
Ret 22 Pedro de la Rosa BMW Sauber-Ferrari 30 Engine 17
Ret 21 Bruno Senna HRT-Cosworth 13 Gearbox 22
Ret 23 Kamui Kobayashi BMW Sauber-Ferrari 1 Collision 18

Πρωτάθλημα Οδηγών

Pos Driver Nationality Team Points
1 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 109
2 Jenson Button British McLaren-Mercedes 106
3 Mark Webber Australian RBR-Renault 103
4 Fernando Alonso Spanish Ferrari 94
5 Sebastian Vettel German RBR-Renault 90
6 Nico Rosberg German Mercedes GP 74
7 Robert Kubica Polish Renault 73
8 Felipe Massa Brazilian Ferrari 67
9 Michael Schumacher German Mercedes GP 34
10 Adrian Sutil German Force India-Mercedes 23
11 Vitantonio Liuzzi Italian Force India-Mercedes 12
12 Rubens Barrichello Brazilian Williams-Cosworth 7
13 Vitaly Petrov Russian Renault 6
14 Sebastien Buemi Swiss STR-Ferrari 5
15 Jaime Alguersuari Spanish STR-Ferrari 3
16 Kamui Kobayashi Japanese BMW Sauber-Ferrari 1
17 Nico Hulkenberg German Williams-Cosworth 1
18 Pedro de la Rosa Spanish BMW Sauber-Ferrari 0
19 Heikki Kovalainen Finnish Lotus-Cosworth 0
20 Karun Chandhok Indian HRT-Cosworth 0
21 Lucas di Grassi Brazilian Virgin-Cosworth 0
22 Jarno Trulli Italian Lotus-Cosworth 0
23 Bruno Senna Brazilian HRT-Cosworth 0
24 Timo Glock German Virgin-Cosworth 0

Πρωτάθλημα Κατασκευαστών

Pos Team Points
1 McLaren-Mercedes 215
2 RBR-Renault 193
3 Ferrari 161
4 Mercedes GP 108
5 Renault 79
6 Force India-Mercedes 35
7 STR-Ferrari 8
8 Williams-Cosworth 8
9 BMW Sauber-Ferrari 1
10 Lotus-Cosworth 0
11 HRT-Cosworth 0
12 Virgin-Cosworth 0

[Πηγή: Formula 1 | Photo: REUTERS/Chris Wattie]

  • mika

    Skisame!!!Ekplhktikos agwnas!!Yphrxe mia agwnia gia ta lastixa,tha anteksoun?Den tha anteksoun??To fobh8hka gia ligo, mhn exoume kamia stouka pali sto final lap, alla ola kala!!!Teleia!!!
    Foberos o Lewis, poly kalos omws kai o Button, pou phge fobera gia th 2h thesh..Kai eixe ta lastixa na apeilhsei pali to Lewis, an “h8elan”…

  • johnnyxp64

    αυτος ηταν ο καλητερος αγωνας στην καλητερη πιστα! απο το 0 εως το 70γυρο.

  • johnnyxp64

    και απο οτι διαβασα ερχοντε μεγαλες λλαγες στα ασσημενια βελη στην Αγγλια. πωπω αντε 1 αγωνας ακομα και μετα εφυγα για silverstone..

    “Μετά τη Ferrari και η McLaren ετοιμάζει μια βαρέως ανανεωμένη «Β» έκδοση του μονοθεσίου της, την οποία -σύμφωνα με πληροφορίες από τη Βρετανία- πρόκειται να χρησιμοποιήσει για πρώτη φορά στο Βρετανικό Grand Prix του Σίλβερστοουν στις 11/7.

    Η McLaren έχει το εξαιρετικά σημαντικό πλεονέκτημα του αεραγωγού F-Duct, τον οποίο η ίδια επινόησε και όλες οι άλλες κορυφαίες ομάδες αποτυγχάνουν, μέχρι στιγμής, να το αφομοιώσουν και να το κάνουν να δουλέψει άρτια στα δικά τους μονοθέσια.

    Ωστόσο, σύμφωνα με τα λεγόμενα στελεχών της, η αγγλική ομάδα χρειάζεται αρκετή βελτίωση στην αεροδυναμική απόδοση (στην παραγωγή αρνητικής άντωσης) και ταχύτητα στον ένα γύρο των δοκιμών κατάταξης με λίγα καύσιμα, για να ανταγωνιστεί την κυρίαρχη RBR.

    Με τη νίκη στο GP Τουρκίας η McLaren μείωσε το χάσμα από την RBR, σύμφωνα με τον Lewis Hamilton, ο οποίος συμπλήρωσε πως “…έχουμε προγραμματίσει καλά πράγματα που θα έρθουν στους επόμενους αγώνες”.

    Ο διευθυντής της ομάδας, Martin Whitmarsh, είπε: “Πρέπει να δουλεύεις για να πετύχεις περισσότερη αρνητική άντωση, λιγότερη αεροδυναμική αντίσταση, καλύτερη ισορροπία – αυτό κάναμε κι αυτό θα συνεχίζουμε να κάνουμε. Αποδείξαμε πέρσι ότι μπορούμε να εξελίσσουμε το μονοθέσιο ταχύτερα από τους αντιπάλους μας”.

    Πλην της μεγάλης αεροδυναμικής εξέλιξης που αναμένεται στο Σίλβερστοουν, η McLaren θα εισάγει νέα εξαρτήματα και στους δύο αγώνες που μεσολαβούν, στο Μόντρεαλ και τη Βαλένθια.

    Στον Καναδά η MP4/25 θα έχει νέα εμπρός πτέρυγα και νέα στοιχεία στην πίσω πτέρυγα. Η πρώτη δοκιμάστηκε από την ομάδα για πρώτη φορά στον αγώνα της Πόλης. Δεν απέδωσε τα αναμενόμενα, συνεπώς η ομάδα την τροποποίησε με την ελπίδα ότι θα αποδώσει τα αναμενόμενα στον Καναδά.
    auto.in.gr”

  • λόγω υποχρεώσεων τον έχασα και αυτόν τον αγώνα όπως θα χάσω και τον επόμενο…. :(

    • Mika

      Den ksereis ti exases!!!

    • Το βλέπω τώρα, φυσικά την μετάδοση του BBC γιατί άκουσα ότι ο Alpha κάθε 10 λεπτά είχε διαφημίσεις

    • Nick_G27

      Την καλυτερη δουλεια κανεις!Αυτο που εκανε ο αλφα ηταν απαραδεκτο!ΟΚ ειπαμε να παρει τα δικαιωματα αλλα καθε 7 γυρους εκανε διαφημισεις!Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ι !

    • να σου πω… απο που το κατεβασες;;; γιατι και εγω δουλευα εκεινη την ωρα και το εχασα… :(

    • johnnyxp64

      ase ton agona kai kane kamia voutia esy tora pou mporeis ;-)

    • αχχ ασε μην μου το θυμιζεις… σημερα εχει τετοια ζεστη και εγω αντι να παω για μπανιο καθομαι στο air-condition στο δωματιο γιατι εχω διαβασμα… θα γυρισω δυο βδομαδουλες στην αθηνα γιατι εχω εξεταστικη!!! :( :( :(
      τον αγωνα θελω να τον κατεβασω και να τον δω στο μαγαζι σημερα που ειναι δευτερα και δεν θα εχει δουλεια… :D

    • δες το hotmail σου

    • νιιιιι!!! το ειδα!!! ευχαριστωωωωωωωω!!!
      με σκλαβωνεις!!!! :D :D :D

  • Mika

    Ase mas me ton Alpha, ta neyra mou mesa..Thn aponomh sto Hamilton, tous panhgyrismous pou bghke apo to amaksi klp, den tous eidame pote!!!Apo ton Button arxise h aponomh…!!!Ki oute th synenteyksh typou edeiksan..Mia fora deixnoun, dyo den deixnoun!Gkrrr

    • johnnyxp64

      ναι ρε γ@μ@το μου ολο κοβουν τα καλητερα! ελεος! χασαμε το προσπερασμα, χασαμε την απονομη και τον πανηγυρισμο, ασε σημερα κατεβαζω κι εγω BBC. τελος.

  • Πάνος

    Βρε παιδιά????? Ανοίγει ο δρόμος για τη πίστα του Ελληνικού ή ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται??
    Οταν η Υπουργός λέει στις πρόσφατες ανακοινώσεις :
    Θέλουμε να προσελκύσουμε επιχειρηματίες με διαφορετική λογική: όχι κατοικίες, όχι εμπορικά κέντρα, όχι ξενοδοχεία ή άλλες επενδύσεις εύκολου κέρδους. Μια ιδέα θα μπορούσε να είναι η δημιουργία ενός ενυδρείου ή άλλων αθλητικών και πολιτιστικών χρήσεων, με βάση την καινοτομία»(http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_15/06/2010_404520)
    εσείς τι καταλαβαίνετε??????????
    Βλέποντας το αγώνα του Καναδά συνειδητοποίησα τι βαρετοί είναι οι αγώνες που γίνονται στη Τουρκία και τη Μέση Ανατολή! Θέλει και την ανάλογη πίστα το άθλημα!!!
    Το πρωτάθλημα και φέτος στο Μπάτον παρακαλώ…