Τον τελευταίο χρόνο ακούμε συχνά ότι μια εταιρία του VW Group θα κάνει το βήμα να μπει στην Formula 1. Έχουμε διαβάσει για την Porsche, για την Volkswagen αλλά και για την Audi. Σίγουρο πρέπει να θεωρούμε πάντως ότι η Audi δεν θα είναι αυτή που θα κάνει το βήμα να μπει στην F1 αφού το αφεντικό της Audi Motorsport, Wolfgang Ullrich σε πρόσφατη συνέντευξη του στο CAR ανέφερε:

Υπάρχει ένας πολύ καλός λόγος που δεν μπαίνουμε στην F1. Δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τον δρόμο. Η Audi πάντα συμμετέχει στις μορφές εκείνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέσω των οποίων θα φέρει νέα προϊόντα στο δρόμο, όπως κάναμε με το quattro και τους κινητήρες FSI και TFSI. Το 1999 αποφασίσαμε ότι η F1 δεν κάνει για εμάς και έτσι πήραμε την απόφαση να μπούμε στο Le Mans.

O Ullrich συμπλήρωσε ότι τα πρωτότυπα των αγώνων αντοχής είναι καλύτερη πλατφόρμα δοκιμών σε σχέση με τα μονοθέσια της Formula 1 μιας και στον 24-ωρο αγώνα του Le Mans για παράδειγμα, διανύουν περισσότερα χιλιόμετρα σε σχέση με όσα χιλιόμετρα διανύουν τα μονοθέσια της F1 όλη τη σεζόν, έχουνε μέση ταχύτητα μεγαλύτερη κατά 32 χλμ σε σχέση με τα μονοθέσια της F1 αλλά και καταναλώνουν και 42% λιγότερο καύσιμο.

Πρέπει να συμφωνήσεις ότι οι άνθρωποι στο Ingolstadt τα τελευταία χρόνια έχει δώσει πάρα πολλές νέες τεχνολογίες στον απλό καταναλωτή. Ελαφρύτερα αυτοκίνητα, μικρότερους κινητήρες άρα και μειωμένη κατανάλωση ήταν λίγα από αυτά που έκαναν το κοινό να αγοράσει αρκετά αυτοκίνητα του ομίλου. Η F1 το μόνο που έχει να προσφέρει στην Audi είναι να βελτιώσει το “brand image” της, και αυτό μακροπρόθεσμα.

[Πηγή: Car]

  • gazokiller

    γιατι στο Le Mans τετρακίνητα είναι???
    δε νομίζω…
    δε θα πω ότι είναι πολύ μεγάλα τα χωράφια της F1 για την Audi γιατι θα με βρίζετε αλλά το να μη τολμάει καμία εταιρία απο το group VAG κ ενώ εχουν μπεί τόσο η Mercedes όσο κ η BMW…επιτυχημένα ή αποτυχημένα δεν έχει σημασία μου δείχνει δειλία…
    γενικά οι μορφές του μηχανοκίνητου που εμπλέκεται το group ειναι ελαφριάς μορφής…
    κ επίσης θα προσθέσω…
    τώρα που είστε όλοι εσείς που βρίζετε την Ferrari κ τον Montizemolo που λέει ότι δεν έχει νόημα να κάτσει η Ferrari στην F1 αν γίνουν μικρού κυβισμού τετρακύλνδοι turbo οι κινητηρες απο το 2013?
    τι όφελος θα έχει απο αυτη τη κίνηση η Ferrari…υπάρχει ποτέ περίπτωση να βγει μοντέλο της με τετοιο μοτερ??
    ΠΟΤΕ!!!

  • runner

    το να μην εμπλακει μια εταιρεια στην f1 δεν δειχνει δειλια,απλα το κοστος πλεον ειναι δυσβασταχτο γι αυτο εξαλου και εχουν αποχωρησει αρκετες (BMW,TOYOTA κτλ)
    ειναι ελαφριας μορφης το ALMS?απο ποτε?μηπως ισχυει το αντιθετο?ετσι και γινει 24ωρος αγωνας στην f1 δεν θα ολοκληρωσουν ουτε 4 ωρες τα μονοθεσια,θα πεφτουν σαν τις μυγες το ενα πισω απο το αλλο…
    το αν εχει τολμησει μια εταιρεια απο το VAG στην f1 αυτη δεν ειναι αλλη απο την PORSCHE, την δεκαετια του ’80 οπου σαν προμηθευτης κινητηρων στην McLaren ειχε κερδισει 2 πρωταθληματα κατασκευαστων (1984,1985) και 3 οδηγων (’84,’85,’86 με οδηγο τον Prost και τον Lauda αν θυμαμαι καλα…) 
    οποτε αυτα που λες δεν νομιζω οτι ισχυουν

    • mitsos21

      Otan kerdize h Porsche dn anhke sto VW Group

    • Mika

      Swstos o Runner,den exei nohma na epanalabw ta idia…Htan entelws fail to sxolio gia tis elafries morfes mhxanokinhtou athlhtismou pou exei emplakei kata kairous to  group VAG…Ontws, einai pitoura ta rally pou etrexan (ok htan prin thn epoxh WRC alla as doun ti synagwnismo eixe kai tote), einai mapa to DTM, h oi agwnes ALMS,opws swsta eipes, h akoma to DAKAR,pou trexoun kati typakia mesa sthn erhmo gia na perasei h wra…Den thelei poly kopo….
      :-(
      Oti na nai…..

      Mhtso swstos eisai,ONTWS den htan tote…Apla nomizw to leei ypo thn ennoia,pws apo aytes pou einai twra sto group, ayth exei mia proistoria…
      ;-)
      Yphrxe kai h Lambo kapoia epoxh,alla htan mallon apotyxhmenh pantelws!!!
      :lol:

    • gazokiller

      αυτό που ξέχασα να πω είναι τα τελευταία 20 χρόνιατι έχει κάνει όχι παλιότερα…
      όσο για το ALMS κ το DAKAR καλές, χρυσές κ άγιες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού αλλά μην τις θεοποιούμε κίολας!!!
      ειδικά στο DAKAR, οπιοσδήποτε μπορεί να πάει κ να τρέξει…
      για το ALMS, οκ εκει έχει ρίξει όλο της το βάρος κ γι’αυτό πάει κ πολύ καλά…
      το DTM, μη χέσω ότι είναι κάτι συγκλονιστικό απο πλευρά μηχανολογίας κ καινοτομίας κλπ…
      όσο για το αν ειναι δυσβάσταχτο το κόστος…εκεί φαίνονται οι μεγάλες εταιρίες…θες να μου πεις ότι για την Ferrari που δεν έχει λέιψει ποτε απο κανενα πρωτάθλημα δεν ειναι δυσβασταχτο??κ επαναλαμβάνω…που δεν έχει όλη την οικονομική υποστήριξη ενος group τυπου VAG…
      μη το κουράζουμε…αν νόμιζαν ότι θα κέρδιζαν κ είχαν ίχνος εγωισμού θα έμπαιναν κ στα χωράφα της F1…απλά δε μπορούν…

    • Mika

      Einai entelws epifaneiaka,osa yposthrizeis,opote den exei kan nohna na poume pio polla..O kathenas paei sto Dakar..Ths plakas to DTM..Ti koubenta na kaneis,meta apo ayta…Exeis apolyto dikio,den ksereis ti les!!!
      :lol:

      Afou loipon h Ferrari mporei na antapekselthei sto kostos,as katsei ki otan tha mpoun oi 4kylindroi turbo..Alliws,an den mporei,as paei spiti ths..Ki as katsoun osoi mporoun kai theloun,xwris apeiles gia apoxwrhseis klp..

    • gazokiller

      καλά οκ, άποψη σου, άποψη μου…
      μη χλευάζεις όμως…
      ο καθένας μπορεί να πάει στο Dakar κ το ξέρεις…
      όσο για το DTM…πρωτάθλημα τουρισμού είναι…
      θεαματικό, συναρπαστικό, ωραίο αλλά μέχρι εκεί…
      όσο για τη Ferrari…δε νομίζω να είναι το κόστος εξέλιξης ενός 4κυλονδρου για την F1 το πρόβλημα της όσο για την εικόνα της F1 με το να τρέχουν οι ομάδες με 4κύλονδρο…

    • Mika

      Den xleyazw kai den thes na me deis na xleyazw,trust me, den eimai katholou kompsos…
      Allo an fortsarw mesa mou otan akouw pws to DAKAR kai to DTM,einai elafries morfes mhxanokininhtou athlhtismou,ki o kathenas mporei na paei..Dhladh,pragmatika ti na sxoliasw edw???Asto…
      Alimono,exoume pei h F1 einai h epitomh twn sport,kai sigoura einai above the rest,
      alla ayto den shmainei pws ta alla einai gia ta mpaza….Ki osoi trexoun einai na pernane xarwpa thn wra tous…Anyway..

      Me to sympatheio,xesthke h Ferrari gia thn eikona ths F1, alimono na eimai toso afelhs na pistepsw pws ayto th marane…Gi ayto klaigetai o Montezemolo….Nai,kala..
      Apla, para poly apla,thelei na meinei to sport opws einai,s ayth th morfh pou gnwrizei ekeinh kala,exei tosh peira kai toses epityxies, dhl se V8 kinhthres…H metabash se kosmoistorikh allagh me 4 cylinder turbo,tha th riksei poly pisw se sxesh me alles etairies kai to pleonekthma ths se texnognwsia mporei kai na ginei kapnos…Mporei ki oxi..Den thelei omws ayto to risko!!!
      ;-)
      Allo na eimaste opws twra,ki allo na mpainoume se nea dedomena,pou endexomenws na feroun olous se pio iso level,isws kai panw apo th Ferrari..

    • gazokiller

      δε τα υποτιμώ όπως πραγματικά νομίζεις αλλά δεν είναι σε επίεπδο F1…
      κ δεν υπάρχει καλύτερη απόδειξη απο τους οδηγούς…
      σχεδόν όλοι βγάζουν την σύνταξη τους σε αυτές τις μορφές των sports…ενώ στην F1, μόνο ο Μιχαλάκης είναι ο παππούς…
      όσο για τους κινητήρες…θέλοντας κ μη, πρεπει να παραδεχτείς ότι χωρίς Ferrari κ McLaren η F1 δεν θα υπάρξει…
      κ πιστεύω ακράδαντα ότι ο Luca δεν θέλει να φτάσει σ σημείο να φύγει απο την F1…έχει επενδύσει σε αυτήν κ πο απειλές του είναι για το καλό της, εγώ αυτό πιστεύω όσο κ να με θεωρείς αφελή!!!
      για τους κινητήρες έχει κ την τεχνογνωσία αλλά κ τους πόρους να φτιάξει ότι της ζητηθεί…απλά δε θα έχει νόμηα… 
      ποιες άλλες έταιρίες έχουν πλεονέκτημα στην τεχνογνωσία για τους 4κύλινδρους turbo??
      δε νομίζω ότι φοβάται τον ανταγωνισμό…
      ξέρει να χάνει…κ πριν schumacher εποχη αυτός ήταν στη θέση του…ξέρει απο πίκρες, ξέρει κ απο επιτυχίες…

    • Mika

      Ma DEN YPOSTRHRIKSA POTE PWS EINAI STO IDIO EPIPEDO!!!!!!Sygkrinoume ANOMOIA pragmata,alles einai oi antoxes gia th F1 kai alles gia tis ypoloipes morfes agwnwn,gi ayto kai pane ekei meta..
      Symfwnw pws h F1 den tha einai h idia xwris Ferrari kai Mclaren,oxi omws pws den mporei na yparksei..Apla,tha mas fainetai poly alliwtikh.
      H Renault exei texnognwsia…H Mercedes,exei perissoterh apo th Ferrari,sygkritika..To group VAG mporei na mpei..Akoma kai h BMW mporei na epistrepsei….Exei poly kalous 4-cylinders turbo.. ;-)
      Fysika kai exei (akoma) porous na ftiaksei h Ferrari,oti zhththei…Apla den thelei..
      Oi logoi den einai to prestige ths F1, einai kathara oikonomikoi, mias kai mpaineis se agnwsta monopatia kai prepei na ependyseis se kati neo pou tha paei kai den tha spaei meta apo ligous gyrous.Den to ksereis,ki einai fysiko na thes na meineis se kati me to opoio eisai anetos kai nikhths..Pio poly ayto einai kai ligotero to oti den tha baloun pote 4 cyls sta amaksia tous..

    • gazokiller

      οκ…
      δε πιστεύω ότι ειναι αυτοί οιλόγοι που δεν θέλει η Ferrari να πάει η F1 σε 4κύλινδρους αλλα το αφήνουμε εδω…
      η McLaren, τι εμπειρία έχει???αφού ξέρουμε ότι το 2014 ή 2015 λήγει η συμφωνία με την Mercedes κ θέλουν να φτιάχουν τους δικούς τους κινητήρες…κ για την F1, όπως έκαναν κ την MP4-12C

  • jon

    η f1 είναι αγώνας ταχύτητας με συγκεκριμένους γύρους η με συγκεκριμένο χρόνο , είναι κάτι το  τελιος διαφορετικό . η porsce ήταν μέλος VAG την δεκαετία του 80 ? δεν ξέρω

  • thymios

    Έχει καμία σημασία με ποιό έμβλημα θα μπει το Lego-group? Το αυτοκόλλητο έχει σημασία; Αφού μια εταιρεία είναι και μας πασάρει (στο δρόμο) το ίδιο πιάτο με διαφορετικές ονομασίες…
     
    Αν οι αγώνες γίνονταν με πραγματικό σκοπό την εξέλιξη εξαρτημάτων και νέων τεχνολογιών, τότε οι “τύπου Αντοχής” θα επικρατούσαν και της Φ1 και όλων. Η πραγματικότητα (όπως τουλάχιστον τη βλέπω εγώ) είναι οτι οι αγώνες χρησιμοποιούνται για λόγους προώθησης κυρίως. Τα FSI κτλ που αναφέρετε στο άρθρο σας, είχε αποφασιστεί να μπουν ούτως ή άλλως στην αγορά. Απλά το vag διαθέτει εξαιρετικό μαρκετινγκ…

  • LJ

    Θεωριτικα, επαναλαμβανω θεωριτικα η VW ανηκει στην Porsche οχι το αντιθετο.

  • billaros

    Συμφωνω απολυτα με τον Gazokiller. Ε βεβαια που να μπουν στη f1 οι τσιπηδες? Αυτοι βγαζουν και απο τη μυγα ξιγκι. Που να φτιαχνουν τωρα κινητηρες συραγγες κτλ… Με το να υποτιμας ενα χωρο της αυτοκινησης και να προβαλλεις εναν αλλον ειναι σαν να λες ειμαστε κοτες για αυτο δεν μπαινουμε στην f1. Δεν λεω πως αν μπουνε οτι δεν θα πανε καλα αλλα μεχρι στιγμης οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια!

    • Mika

      Entelws lathos ayto pou les..Des kollosous san th Toyota pou den anteksan to kostos kai efygan..To idio ki h Honda..H Bmw eixe pei pws tha meinoume gia na paroume titlo me th dikh mas omada,gia ayto efyge apo th Williams..Apoxorhse apo sport legontas pws h F1 den einai pia pedio efarmogwn twn texnologiwn toys sto dromo ki aytoi theloun na perasoun tis texnologies tous sta kathimerina toys aytokinhta paragwghs…Ayto shmaine, den exoume alla fragka gia ksodema, poly apla!
      Ayto kanei th BMW kota????Th Toyota to idio???Th Honda pou paleye na mh kleisei ergostasia????
      ;-)

    • runner

      ενω στην Φερραρι που ειναι μπρουκληδες και τα σκορπανε, ποια τεχνολογια  εχουν μεταφερει στα δικα τους αμαξια δρομου?καμμια,ουτε καν το Κers.
      και δεν υποτιμησε κανεις την f1,αλλα οπως  ειδαμε,  την bmw με την Τοyota που τολμησαν,ειδαν οτι θελει και αλλα λεφτα το θεμα και τα παρατησαν,υπαρχει και αλλο μεσον για να προβληθεις.

    • gazokiller

      η renault τι έχει περάσει στο δρόμο που είναι τόσο ιστορική ομάδα στην F1…κ συνεχίζει να παράγει κινητήρες??
      η peugeot παλιότερα??
      τι έβγαλε…που κ αυτή ήταν χρόνια πολλά εμπλεκόμενη με το sport..
      οι δικαιολογίες του ότι δε περνάμε στο δρόμο τη τεχνολογία της F1 είναι του κώλου…
      όλοι στην F1 συμμετέχουν για προβολή…(οκ μπορεί να εξαιρέσω τη McLaren κ τη Ferrari, ου κερδίζουν κάτι απο εξέλιξη, αλλά κ αυτές κ για προβολή τρέχουν)..

  • Mika

    Kala kanei kai den mpainei sth F1..Den briskw to logo..Mporoun na mpoun me mia allh etaireia,an to krinoun anagkaio…

  • gazokiller

    πρέπει να παραδεχτείτε όλοι ότι καταξίωση για μια εταιρία μέσω αγωνιστικής εμπλοκής την παίρνει κυρίως είτε απο την F1 είτε απο το WRC…κ η Audi δεν είναι πουθενά σε κανένα απο τα 2…
    μονο στο ALMS…που ζήτημα ειναι να το ξέρουν τι είναι ακόμα κ το 20% απο εμάς που ασχολοιούνται με τα μηχανοκίνητα…ούτε τα αρχικά δε ξέρουν πολλοι!!

    • Mika

      En merei mono,einai swsto…H kataksiwsh erxetai kyriws mesa apo tis epityxies,opou ki an agwnizesai,kai meta th diathreis proballontas thn me to analogo marketing…Ayto frontizei na metadidei tis epityxies se osous den asxolountai me tous agwnes…
      Den nomizw pws th koftei thn Audi pou den einai sth F1..Hdh exei epityxies ekei pou exei epileksei na asxolhthei,ki ayto frontizei na diathrei..
      Den einai epoxes twra na mpei kapoios megalos sth F1..Kanonismoi pou allazoun kathe ligo,dysbastaxto kostos gia kapoion pou den exei empeiria s ayth th morfh agwnwn,klp..
      An pame se 4cyl turbo, ta pragmata tha einai pio apla, kai tote isws ginei tempting…Sigoura tha einai pio konta se pragmata pou kserei to group…Isws ki oxi..Time will tell..

    • gazokiller

      δηλ η Audi προτιμάει να είναι πρώτη στο χωρίο παρά τελευταία στη πόλη…???
      κάπως έτσι το βλέπω!!!

    • Mika

      Exeis faei megalo kollhma, pragmatika omws..
      :-(

    • gazokiller

      νομίζω ότι έσυ έχεις μεγαλύτερο κόλλημα με την Audi…που την υποστηρίζεις ότι κ αν κάνει…είτε στα αυτοκίνητα δρόμου έιτε στους αγώνες…
      δε σε έχω ακούσει να πεις μια κακιά κουβέντα…όλα τέλεια τα κάνει???
      τέλος πάντων…
      ο φανατισμός δε κάνει καλό κ πολλές φορές υπερβάλλουμε όλοι μας για να δείξουμε υτό που θέλουμε να πούμε κ μέσω του γραπτού λόγου δεν είναι το ίδιο έυκολο όπως το εννοούμε!!

    • Mika

      Ti exeis pathei re Gaz??Ti den katalabaineis apo ayta pou leme tosh wra??
      Thes na pw mia kakia koubenta gia na xareis????Tha pw….Otan erthei h wra tha pw!Otan kati den m aresei tha to pw..Lefta den pairnw apo aytous gia na tous theopoiw…
      Pote den eipa pws ta kanei ola kala…Esy thes na to pisteyeis ayto..
      Gia na kleisw,oti exw na pw sto thema ayto,giati me kourase kai kalo tha einai na milhsei kai kanas allos,kala kanei kai den mpainei sth F1, m ayto to kathestws, dhladh tous V8..Mexri na ginei antagwnistikh,an kataferei na ginei (h Toyota stamathse meta apo 7 sezon), tha exoume paei se 4cyl turbo.Opote giati na mpei???
      Twra an exete faei kollhma me th dwlwsh pws den fernei nea proionta sto dromo, AYTH NAI, MPOREI NA EINAI KAI LATHOS!!!!!Happy now???
      Den thelei kai poly myalo na katalabei kapoios metafrazetai se OIKOMOTEXNIKA DEN MAS SYMFEREI!OUTE EMAS OUTE TA AFENTIKA MAS!
      Alla oso afora,to giati den mpainei sthn F1, kala kanei kai den mpainei…Eipame,den mphke toso kairo,twra tha mpei pou pane na allaksoun ta pragmata???

    • gazokiller

      ok, we are both happy!!!
      lol…
      ρε μη τα παίρνεις προσωπικά!!! 
      κουβέντα κανουμε…sorry αν φορτώνεις…!!
      κ έχεις κ τις δουλειές σου!

    • Mika

      Trellainomai milame!!
      :lol:
      Ase, an den me diwksoun apo edw,kala tha einai..
      :D :D

    • gazokiller

      lol…
      σε φαντάζομαι να δουλεύεις και να φορτώνεις με τετοια…!!!
      κ να σου λένε γιατι έχεις νευρα…
      κ να λες…
      ε τι να σου λέω…είναι ένας κολλημενος εκεί πέρα που δε ξέρει τι λέει!!
      χαχαα!!!

    • Mika

      Kopanaw ta plhktra sto keyboard,feygei to pontiki sto toixo, asta na pane..
      :lol:

    • michael

      οχι η Audi δεν ειναι στην F1,οπως ουτε στο WRC,τωρα..Ηταν ομως στην καλυτερη περιοδο του,οταν τα αυτοκινητα ηταν του Group B και μεσουρανουσε κερδιζοντας τιτλους και φημη με τα κτηνωδη Quattro,κατι που βοηθησε την εταιρια απεριοριστα μετα και εμπορικα και σε θεματα καινοτομιων..

  • billaros

    Το ειπες και μονος σου MIKA… ‘Ayto shmaine, den exoume alla fragka gia ksodema, poly apla!’ Θα ηταν πιο αντρικιο απο μεριας Wolfgang Ullrich να ειχε τα @@ να πει δεν μας συμφερει οικονομικα για αυτο δεν μπαινουμε και οχι του κωλου δηλωσεις δεν υπαρχει ενδιαφερον για το δρομο…. Ολοι οι υπολοιποι στην F1 ειναι μακακες και μονο της VW ειναι οι πονηροι??????

    • Mika

      Eipa, pws h BMW to eipe ayto,mesw tou Mario Thiessen,oxi h VW… ;-)
      Ksereis Bill,polles fores oi managers lene oti tous lene kapoioi alloi na poun, wste na akoustei politikws orthnon…O engineer pote den leei ayto pou skeftetai kai panta diafwnei me to brand manager h ton marketer!!!
      Panta tsakwnontai oi mhxanikoi me tous accountants,gia to kostos…Aytos, mporei kata bathos kai na thelei,alla xwris xrhma den pas pouthena

  • thymios

    Το vag έχει μια πάγια τακτική: δεν “τσαλακώνει” τις δύο αγαπημένες του φίρμες, την vw και την audi. Αυτό αποδεικνύεται περίτρανα από τις πρόσφατες φήμες, οτι δλδ ναι μεν το Polo θα μπει στο WRC, αλλά ενδέχεται να γίνουν κάποιοι αγώνες δοκιμαστικά με το…Fabia! Δε θέλει λοιπόν να υπάρχει η εικόνα της σταδιακής ανόδου, της βελτιώσης κτλ. Είναι λογικό: οι σύγχρονοι θεατές των μηχανοκίνητων σπορ είναι πολύ λιγότερο γνώστες του αντικειμένου, ενώ παράλληλα υπάρχουν αμέτρητοι που απλά ακούνε τα αποτελέσματα. Μια γενικότερη ατμόσφαιρα του τύπου “μπήκε η audi στην F1 και είναι τελευταία” ναι μεν σε εμάς ακούγεται λογική και αναμενόμενη, αλλά στον τύπο που κάθεται στην καφετέρια και νομίζει οτι τρέχουν ακόμη ο Σένα ή οι αδελφοί Σουμάχερ και καμαρώνει το Α1 που πάρκαρε απ έξω, αυτή η αίσθηση λειτουργεί ανασταλτικά – πού να ξέρει ο άλλος τι κόπος απαιτείται για να φτάσεις στην κορυφή της Φ1…
     
    Από την άλλη, η απάντηση που δημοσιεύεται κρύβει (κατά τη γνώμη μου πάντοτε) και κάτι ακόμη: Η Φ1 έχει σταθερούς κανονισμούς εδώ και αρκετά χρόνια. Ακόμη κι αν οι κινητήρες γίνουν 4κύλινδροι τούρμπο, δεν αρκεί ώστε να ανατραπεί το κατεστημένο. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 3 μεγάλες ομάδες. Οι κανονισμοί δεν επιτρέπουν να εισάγει μια εταιρεία κάτι επαναστατικό, οπότε είναι πολύ πιθανόν να μείνει για καιρό στην μετριότητα, όπως πχ έμεινε η Τoyota.
     
    Προσωπικά αν και δε συμπαθώ καθόλου το γκρουπ, παραδέχομαι τον τρόπο που ξέρουν να προωθούν τα (καλά, αλλά όχι εξαιρετικά όπως αυτοπροβάλλονται) προϊόντα τους. Επίσης χάρηκα που αποφάσισαν να μπουν στο WRC. Εκεί απαιτούνται νέες εργοστασιακές ομάδες, η Φ1 είναι μια κλίκα που πάντα θα επιβιώνει εις βάρος άλλων κατηγοριών…

    • gazokiller

      δε θα μπορούσα να συμφωνήσω καθόλου περισσότερο με την τελευταία σου παράγραφο!!!!

    • Mika

      Swstos o Thymios..
      ;-)

  • Mika

    BTW.gia na allaksoume ligo to klima, to photoshop me ta xrwmata ths Audi apo to Lemans,exei ginei panw sth Renault pou odhgouse o Fisichella!!
    :lol:

    • gazokiller

      κ μένα..ή renault μου φάνηκε ή mclaren…

    • Mika

      Opws sou eipa einai,std, to exw diabasei paliotera se forum gia Audi..
      ;-)

  • mitsos21

    epeidh eipe kapios oti h ferrari den pernaei tis texnologies apo F1 sta autokinhta ths,
    ta kivotia taxythtwn ths ferrari apo ou einai ephrasmena? apo ta antistoixa ths f1 oso gia to kers einai kati kainourgiou kai efoson fetos einai molis h deuterh xronia pou xrhsimopoihte dn einai eukolo 3afnika h ferrari na 3ekinhsei na t topo8etei sta modela ths, eidh exei anakoinwsh oti apo to 2013 9a exei kers kai sta autokhnhta ths. akoma kai o sxediasmos twn autokinhtwn ths ferrari(px enzo ) einai ephreasmenos apo thn f1 wste na epitinxanete kaliterh aerodinamikh opote mn lete oti dn pernane pragmata apo thn f1 sta autokinhta. Apla einai pio eukolo etairies opws h ferrai h kai h mclaren na perasoun mia nea kenotomia para etairies opws h renault h toyto kai honda(prin apoxwrhsoun)

    • proedros

      swstos o filos. ontws i ferrari elege oti tha valoun KERS sta montela tis apo to 2013