Εκπλήσσεστε; O Loeb αύριο – τελευταία μέρα των ειδικών του Ακρόπολις θα ξεκινήσει πρώτος. Είπε:

Πίεζα πολύ αλλά το αμάξι γλιστρούσε διαρκώς και είχε πάρα πολύ σκόνη!

Ο Ogier αύριο με το έτερο εργοστασιακό DS3 WRC θα ξεκινήσει δεύτερος. Σήμερα στο σύνολο  ήταν 17+ sec πίσω αλλά στο σύνολο και  των χθεσινών χρόνων είναι μόλις 2.2 sec πίσω. Είπε:

Ήταν πάρα πολύ δύσκολο για μένα. έτρωγα όλη τη σκόνη των μπροστινών!

Ο Solberg βρίσκεται 20+ sec πίσω από τον Loeb και ξεκινά αύριο τρίτος με το ιδιωτικό Citroen DS3. Είπε:

Έχω ξενερώσει που χαθήκαμε με τις λάθος σημειώσεις (σπόντα) αλλά έτσι είναι αυτά.

Ο Hirvonen με το εργοστασιακό Fiesta WRC είναι 22+ sec πίσω από τον Loeb και ξεκινά τέταρτος αύριο. Είπε:

Δεν ήταν πολύ άσχημα όσον αφορά τη σκόνη. Είμαστε σε καλή θέση και αύριο θα πολεμήσουμε. The game is on!

Ο Kimi Raikkonnen εντυπωσίασε τερματίζοντας 7ος γενικής με την ομάδα του την Ice! Είπε “πολλά” ως γνωστόν:

Σήμερα ήταν καλύτερα από τη πρώτη μέρα.-

Σήμερα διανύθηκαν σχεδόν 150 χλμ σκληροτράχηλων δρόμων και ο αγώνας ολοκληρώθηκε με μια νυχτερινή ειδική 17 σχεδόν χλμ!

Κατάταξη, δηλώσεις, εκπληκτικές παιδικές ζωγραφιές αλλά και φωτογραφίες στη συνέχεια.


<strong>Κατάταξη</strong>

Pos No Driver-CoDriver Nationality Diff 1st
1 1 LOEB Sébastien – ELENA Daniel F / MC +0.0
2 2 OGIER Sébastien – INGRASSIA Julien F / F +2.2
3 11 SOLBERG Petter – PATTERSON Chris N / GB +20.9
4 3 HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo FIN / FIN +22.4
5 15 SOLBERG Henning – MINOR Ilka N / A +3:58.9
6 5 WILSON Matthew – MARTIN Scott GB / GB +5:30.2
7 8 RÄIKKÖNEN Kimi – LINDSTRÖM Kaj FIN / FIN +6:55.4
8 25 HANNINEN Juho  – MARKKULA Mikko-Antero FIN / FIN +8:55.0
9 9 KUIPERS Dennis – MICLOTTE Frederic NL / B +12:25.7
10 24 SOUSA Bernardo – COSTA Antonio P / P +12:55.3
11 4 LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka FIN / FIN +13:16.3
12 29 TURÁN Frigyes – ZSIROS Gábor H / H +13:54.5
13 27 GASSNER JR Hermann – WUSTENHAGEN Katharina D / D +15:16.9
14 6 ØSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas N / S +16:35.7
15 21 PROKOP Martin – TOMÁNEK Jan CZ / CZ +18:19.3
16 23 AL-ATTIYAH Nasser – BERNACCHINI Giovanni Q / I +19:53.9
17 16 KUIPERS Rene – HULZEBOS Annemieke NL / NA +24:53.0
18 53 KONDRAKHIN Nikita – ARENA Nicola RUS / I +29:42.3
19 28 BRYNILDSEN Eyvind – MENKERUD Cato N / N +30:01.7
20 12 OLIVEIRA Daniel – MAGALHÃES Carlos BR / P +31:57.0
21 51 PSILLOS Dimitris – KONTOS Konstantinos GR / GR +33:13.7
22 19 ATHANASSOULAS Lambros – ZAKHEOS Nikolaos GR / GR +33:44.6
23 7 VILLAGRA Federico – PÉREZ COMPANC Jorge RA / RA +34:27.4
24 18 NOVIKOV Evgeny – GIRAUDET Denis RUS / F +41:33.3
25 26 KRUUDA Karl – JARVEOJA Martin EST / EST +50:05.5
26 59 KONSTANTAKOS Panos – SIDERAKIS Theodoros GR / GR +55:09.9
27 30 LLOVERA Albert – VALLEJO Diego AND / E +56:13.1
28 62 KALTSOUNIS Haris – PERIDIS Andreas GR / GR +57:01.7
29 57 ZOUNIS Ioannis – PATRIKOUSSIS Mihalis GR / GR +1:10:01.5
30 58 TERRASINO – POTOURIDIS Ioannis GR / GR +1:17:57.1
31 56 COVI Carlo – CAMPESAN Giorgio I / I +1:23:37.1
32 64 MOSCHOPOULOS Nikos – PANOUTSOS Theodoros GR / GR +1:24:22.6
33 63 SEMERARO Paolo – COLOMBO Dario I / I +1:25:46.4
34 60 WEISS Edith – MORRISSEY Michael D / IRL +1:32:17.4
35 55 HALIVELAKIS Nikolaos – BARDAKIS Spyros GR / GR +1:44:09.3
36 61 HONDA Michael – VICIKOVA Lydie CZ / CZ +1:50:14.6

<strong>2η ημέρα - Όταν πέφτει η νύχτα…</strong>

Τι περισσότερο θα μπορούσε να ζητήσει κανείς; Έντονος συναγωνισμός από την πρώτη ειδική, εναλλαγές στην κορυφή, εξαιρετικές επιδόσεις, πλήθος κόσμου στα βουνά, αλλά και κινήσεις τακτικής μέχρι την τελευταία στιγμή. Κερασάκι στην τούρτα; Η νυχτερινή ειδική διαδρομή, η οποία συγκέντρωσε χιλιάδες θεατές, κάνοντας τους περισσότερους να αναπολούν το παρελθόν. Μοναδικές στιγμές, με φόντο τους πρωταγωνιστές του WRC, οι οποίοι εντυπωσιάστηκαν από την ατμόσφαιρα και το πάθος του κόσμου. Στις ειδικές διαδρομές, αναμενόμενα, η σειρά εκκίνησης έπαιξε και σήμερα καταλυτικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα.

Ο Petter Solberg άρχισε να χάνει χρόνο από το ξεκίνημα της ημέρας και, παρά την προσπάθειά του, δεν κατάφερε να διατηρηθεί στην κορυφή. Οι δύο οδηγοί της Citroen, Sebastien Loeb και Sebastien Ogier, πίεζαν από νωρίς και ψαλίδισαν τη διαφορά που τους χώριζε από τον Νορβηγό, με το νεαρό Γάλλο να είναι εκείνος που σημείωνε τους κορυφαίους χρόνους, εκμεταλλευόμενος το ότι έμπαινε τέταρτος στις ειδικές διαδρομές. Έτσι, ο Ogier κάλυψε τη διαφορά του 1 λεπτού από την κορυφή και τέθηκε επικεφαλής, με μια διαφορά 15 δλ. από τον Loeb πριν από τη διεξαγωγή της νυχτερινής ειδικής διαδρομής. Υπό το φως των προβολέων, όμως, ο Γάλλος έχασε 17 δλ. (!) από τον Loeb, με αποτέλεσμα να πέσει στη 2η θέση της Γενικής και αύριο να εκκινεί πίσω από τον επτά φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή ομόσταβλό του. Ο Ogier δήλωσε ότι δεν μπορούσε να δει στη νυκτερινή ειδική, παρ’ όλα αυτά ο Loeb μάλλον θεωρεί αποτέλεσμα τακτικής τη μεταξύ τους διαφορά.

Στη μάχη για τη νίκη, ωστόσο, παραμένει και ο Petter Solberg, αν και έχει χάσει έδαφος. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2003 δε θα έχει εύκολο έργο, αφού ελάχιστα δευτερόλεπτα πίσω του ακολουθεί ο Mikko Hirvonen με το Ford Fiesta WRC. Ο Φινλανδός οδηγός ήταν σε όλη τη διάρκεια της ημέρας κοντά στους οδηγούς της Citroen, αλλά χωρίς να καταφέρει σε κανένα σημείο του αγώνα να τους απειλήσει ουσιαστικά. Παρ’ όλα αυτά, βρίσκεται σε απόσταση βολής, και είναι δεδομένο ότι για μία θέση στο βάθρο θα δώσει τη δική του μάχη.

Πιο πίσω, οι Henning Solberg και Matthew Wilson εξακολουθούν να συμπληρώνουν την πρώτη 6άδα, με τον Νορβηγό να προσπαθεί να αποφύγει τα προβλήματα και να κρατήσει την 5η θέση της Γενικής στην κατοχή του. Ο Wilson, από την πλευρά του, ταλαιπωρήθηκε σε όλη τη διάρκεια της ημέρας από διακοπές του κινητήρα, καταφέρνοντας ωστόσο να διατηρηθεί 6ος Γενικής. Ο Kimi Raikkonen απέφυγε σήμερα τα προβλήματα και έμεινε μακριά από μηχανικές βλάβες, ολοκληρώνοντας την ημέρα στην 7η θέση. Ο Juho Hanninen συμπληρώνει την πρώτη 8άδα, όντας και 1ος στην κατηγορία του SWRC, εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του Ott Tanak μετά την πρώτη ειδική της ημέρας.

Σήμερα, στον αγώνα επέστρεψε υπό καθεστώς superally ο Λάμπρος Αθανασούλας, πάντα με τον Νίκο Ζακχαίο, ο οποίος στο τιμόνι του Ford Fiesta WRC σημείωσε χρόνους στην πρώτη 8άδα, την ώρα που στη νυκτερινή ειδική πέτυχε τον 5ο καλύτερο χρόνο! Ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα, ο Δημήτρης Ψύλλος με τον Κώστα Κόντο παραμένουν 1οι, οδηγώντας το Mitsubishi Lancer EVO X.

Η αυριανή τελευταία ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει πέντε ειδικές διαδρομές, με τελευταία την Power Stage, που θα μεταδοθεί ζωντανά στις 14:00 από την ΕΤ1. Με δεδομένο ότι οι διαφορές μεταξύ των πληρωμάτων είναι ελάχιστες, αναμφισβήτητα το ενδιαφέρον θα παραμείνει αμείωτο μέχρι την τελευταία ειδική.

<strong>Ημέρα 2η: Συνέντευξη Τύπου Τριών Πρώτων</strong>

Παρόντες:

Ken Rees, Petter Solberg World Rally Team Olivier Quesnel, Citroen Total World Rally Team Malcolm Wilson, Ford Abu Dhabi World Rally Team Petter Solberg, Petter Solberg World Rally Team Sebastien Loeb, Citroen Total World Rally Team Sebastien Ogier, Ford Abu Dhabi World Rally Team

Ε: Olivier ήταν φανταστική η μάχη που είδαμε σήμερα. Ξεκινήσατε τέταρτοι με τον Ogier και τελικά αυτό απέδωσε. Είναι τώρα επικεφαλής του αγώνα, αλλά το ερώτημα είναι αν αυτό είναι αρκετό. Θα μπορέσετε θα κερδίσετε περισσότερο χρόνο στην τελευταία ειδική ή θα δούμε και πάλι παιχνίδια τακτικής;

OQ: Εξαρτάται από το χρόνο που μπορούμε να κερδίσουμε στην τελευταία ειδική. Θα δούμε. Δεν μπορώ να σας πω κάτι με σιγουριά, γιατί δεν ξέρουμε τις συνθήκες που θα αντιμετωπίσουμε, αν δε φυσάει και υπάρχει πολλή σκόνη στην ειδική. Ίσως ο Petter, που θα ξεκινά πρώτος, να γυρίσει πίσω επικεφαλής.

Ε: Ο Ogier είπε πως θα ήταν χαρούμενος με μια διαφορά των 20 – 25 δλ. αύριο. Νομίζετε ότι αυτό θα είναι αρκετό;

OQ: Θα είναι καλά εάν έχουμε 20-25 δλ. στο τέλος της ειδικής. Πρέπει όμως να σκεφτόμαστε το χειρότερο σενάριο. Όλα θα εξαρτηθούν από το τι θα γίνει.

Ε: Ο Ogier βρίσκεται σε πολύ καλή θέση αυτήν τη στιγμή και ο Loeb είχε μια πολύ καλή ημέρα σήμερα. Δεν μπορείς ποτέ να υποτιμήσεις τον Loeb. Είναι ικανός να ανακάμψει από πολύ δύσκολες καταστάσεις. Εάν όλα πάνε καλά στην επόμενη ειδική, θα έχετε τους δύο σας οδηγούς να μάχονται για τη νίκη αύριο. Έχουμε δει τον Ogier να κάνει λάθη, όταν βρίσκεται σε αυτήν τη θέση. Θα υπάρχουν οδηγίες από την ομάδα;

OQ: Όχι, δε θα υπάρξουν, αλλά να είστε σίγουροι ότι ο Petter και ο Mikko θα είναι εκεί, οπότε θα πρέπει να πιέσουμε, γιατί αυτοί οι δύο οδηγοί είναι πολύ γρήγοροι.

Ε: Ας πάμε στον Ken Rees τώρα. Ken, τα πράγματα ήταν πολύ καλά στο τέλος της χθεσινής ημέρας. Ο Petter είχε ένα προβάδισμα 51 δλ., που όμως χάθηκε πολύ γρήγορα σήμερα. Πώς νιώθετε με τον Petter στην 3η θέση στο σημερινό τελείωμα;

KR: Η διαφορά εξαφανίστηκε πολύ πιο γρήγορα απ’ότι δημιουργήθηκε. Είναι απογοητευτικό. Χειρότερο από ό,τι το περιμέναμε, λόγω της καθυστέρησης από το καθάρισμα του δρόμου. Είμαστε, όμως, ακόμα σε μια θέση στο πόντιουμ. Θέλουμε να τη διατηρήσουμε, και θα προσπαθήσουμε γι’ αυτό. Στη βραδινή ειδική η θέση μας θα είναι μειονέκτημα, εκτός εάν υπάρχει πολλή σκόνη, οπότε μπορεί θα αποκτίσουμε πλεονέκτημα. Μπορεί να γίνουν πολλά.

Ε: Υπάρχει περίπτωση να δούμε σήμερα τακτικές που θα σας φέρουν στην πρώτη θέση αύριο το πρωϊ;

KR: Δε νομίζω ότι θα πετάξουν ένα πλεονέκτημα 20-25 δλ. Με μόνο 65 χλμ. αύριο, δε νομίζω να γίνει κάτι τέτοιο. Θα δούμε. Δεν ξέρω τι θα κάνουν ο Olivier και ο Malkolm.

E: Δεν ξέρουμε τι θα κάνετε, και κανείς σας δε μας λέει τίποτα. Πώς αισθάνεται ο Petter;

KR: Είναι κρίμα που το καθάρισμα του δρόμου μας επηρέασε τόσο πολύ. Έχει καλή ψυχολογία, αλλά είναι απογοητευμένος που βρέθηκε από την 1η θέση στην 3η, με τον Mikko πολύ κοντά. Επομένως, θα πολεμήσουμε δυνατά, για να κρατήσουμε αυτήν τη θέση και αν μπορέσουμε να κερδίσουμε και κάποιο πλεονέκτημα.

Ε: Malkolm, ας περάσουμε σε εσένα. Ο Mikko βρίσκεται στην 4η θέση. Δεν τον είδαμε να πιέζει ιδιαίτερα σήμερα, αλλά δεν έχασε και την επαφή του με τους άλλους. Αυτό ήταν το σχέδιό σας;

MW: Όχι, θα θέλαμε σίγουρα να έχουμε καλύτερο ρυθμό, αλλά νομίζω ότι, ακόμα και έτσι, έχουμε καλή θέση και, όπως είπαν και τα παιδιά, κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει στην τελευταία ειδική, κι έτσι μπορεί να τελειώσουμε τη μέρα και όλοι οι κορυφαίοι συνδυασμοί να βρεθούν με πολύ μικρή διαφορά μεταξύ τους. Δεν ξέρουμε τι συνθήκες θα επικρατούν. Πρέπει να περιμένουμε. Δεν ξέρουμε τι θα γίνει στο σκοτάδι. Πάει πολύς καιρός από τότε που έχει να πραγματοποιηθεί νυχτερινή ειδική.

Ε: Θα είναι μια ειδική που θα προσφέρει πολύ θέαμα, αλλά μένουν 65 χλμ. για αύριο. Θέλατε να κερδίσετε το Ράλλυ, και μπορείτε ακόμα να το κάνετε. Θα πιέζετε συνέχεια αύριο;

MW: Δεν υπάρχει αμφιβολία. Δεν μπορείς να κάνεις και αλλιώς εάν θέλεις να κερδίσεις τον αγώνα. Δε θα είναι εύκολα τα πράγματα αύριο, αλλά πιστεύω ότι, αν πάμε καλά στη νυχτερινή και έχουμε μια καλή σειρά εκκίνησης αύριο και η διαφορά είναι μικρή και είναι πιθανό. Είδαμε τη φανταστική επίδοση του Ogier σήμερα, οπότε ας περιμένουμε να δούμε τα θα γίνει.

Ε: Μίλησέ μας για τον Jari-Matti, ήταν απογοητευμένος το πρωί. Τι συνέβη; Τι είχε το αυτοκίνητο;

MW: Το πρόβλημα είναι ότι έχασε την πίεση του τούρμπο, κάτι που, όπως φαντάζεστε, είναι μεγάλη απογοήτευση. Είχε τον ίδιο ρυθμό με χτες και θα μπορούσε να είχε κερδίσει.

Ε: Sebastien Ogier είσαι επικεφαλής μετά από 12 ειδικές και μένει άλλη μια σήμερα. Η χθεσινή τακτική σου σε έβαλε στην τέταρτη θέση εκκίνησης σήμερα και αυτό δούλεψε πολύ καλά. Κατάφερες εξαιρετικούς χρόνους. Είσαι ευχαριστημένος με ότι κατάφερες;

SO: Ναι, είμαι πολύ ευχαριστημένος με την ημέρα που είχα. Προσπάθησα και πίεσα όλη την ημέρα όσο περισσότερο μπορούσα. Τώρα η διαφορά αρχίζει να γίνεται αξιόλογη αλλά όχι αρκετή για αύριο.

Ε: Είπες πως αρχίζει να είναι αξιόλογη. Είσαι μπροστά 15 δλ. αυτή τη στιγμή. Είπες νωρίτερα ότι 20-25 δλ. θα ήταν καλά. Αυτό σημαίνει πως χρειάζεται να κερδίσεις αρκετό χρόνο και η ειδική δεν είναι πολύ μεγάλη. Θα τα καταφέρεις;

SO: Θα δούμε. Είναι νυκτερινή ειδική διαδρομή και δεν είμαστε συνηθισμένοι σε αυτό. Δεν ξέρω αλλά θεωρώ ότι είναι πιθανό να το κάνουμε. Σίγουρα, έχω πλεονέκτημα με τη σειρά εκκίνησης που διαθέτω. Έχει πολύ μπόσικο χώμα σε αυτή την ειδική και ίσως να μπορέσω να αυξήσω τη διαφορά.

E: Μέχρι ποιο σημείο της ειδικής θα κοιτάς τους ενδιάμεσους χρόνους και μετά θα πεις: «ΟΚ, αρκετά, και τώρα ήρθε η ώρα να χρησιμοποιήσω τακτική»;

SO: Ξέρεις, συνέχεια βλέπουμε τους ενδιάμεσους χρόνους και το ίδιο θα κάνω και τώρα συνέχεια. Όμως, ξέρω ότι θα είναι δύσκολο, διότι ο Seb πιέζει συνέχεια, όπως και ο Petter. Θα προσπαθήσω να εκμεταλλευθώ αυτό το πλεονέκτημα μου.

Ε: Εντάξει, Sebastien. Σε ευχαριστούμε. Ας πάμε στον Sebastien Loeb τώρα. Και για σένα ήταν μία εκπληκτική ημέρα. Ήσουν δεύτερος, αλλά πίεζες τους προπορευόμενους συνδυασμούς. Τώρα είσαι δεύτερος, αλλά με δεκαπέντε διαφορά από τον Ogier. Πως αισθάνεσαι μετά από 12 ειδικές και πως σκέφτεσαι την νυκτερινή ειδική διαδρομή;

SL: Είμαι χαρούμενος με ότι καταφέραμε σήμερα. Πίεζα πολύ. Κάναμε κάποιους καλούς χρόνους και μπορέσαμε να πιάσουμε τον Petter. Όμως, ο Ogier ήταν λίγο ταχύτερος σε όλη τη διάρκεια της ημέρας και τώρα προηγείται. Θα πρέπει να πιέσω σήμερα και να δω τι θα γίνει.

Ε: Μιλήσαμε για αυτό χθες, πως μπορείς να ανακάμψεις από μία δύσκολη κατάσταση, και ήσουν τόσο αποφασισμένος σήμερα. Με 65 χιλιόμετρα να απομένουν αύριο η νίκη είναι ακόμα δυνατή;

SL: Ναι, όλα είναι δυνατά, αλλά δεν θα είμαι στην καλύτερη θέση αύριο, επειδή ο Ogier μπορεί να επιλέξει τι θα κάνει.

Ε: Ναι, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα σχετικά με την τακτική του Ogier. Πως αισθάνεσαι για αυτό;

SL: Είναι μία μάχη μεταξύ αυτού και εμένα. Θα επιλέξει σίγουρα την καλύτερη λύση για αυτόν.

Ε: Ας πάμε στον Petter Solberg τώρα. Εχθές το βράδυ λέγαμε ότι τα 51 δευτερόλεπτα είναι αρκετός χρόνος. Κι όμως εξαφανίστηκαν πολύ γρήγορα σήμερα.

PS: Ναι, πολύ γρήγορα. Ήταν πολύ δύσκολα, αλλά αυτό που πρέπει να αντιμετωπίσεις όταν δεν παίζεις με τακτική. Δεν έχω πρόβλημα με αυτό. Έκανα ένα λάθος σε μία διασταύρωση, αλλά αυτό ήταν και το μοναδικό σήμερα. Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα μπροστά μας και βέβαια θα χάσω και στην τελευταία ειδική σήμερα. Ελπίζω όχι πάρα πολύ.

Ε: Δεν μπορείς να έχει κάποια τακτική. Είσαι πρώτος στο δρόμο. Γιατί πιστεύεις ότι θα χάσεις τόσο πολύ χρόνο; Έχει τόσο μπόσικο χώμα η ειδική;

PS: Ναι, αλλά αυτό είναι φυσιολογικό. Ο Loeb ξέρει πολύ καλά πως είναι να είσαι πρώτος. Αυτό είναι το παιχνίδι, θα δούμε.

Ε: Ήσουν πρώτος εχθές και για κάποιο κομμάτι και σήμερα. Ξέρουμε ότι θέλεις να κερδίσεις τον αγώνα. Πόσο θα πιέσεις αύριο;

PS: Ο Ogier έχει τον πλήρη έλεγχο για να κάνε ότι θέλει. Είναι ένας άνθρωπος που ακολουθεί τακτική και ξέρει τι χρειάζεται.

Ε: Ας πάμε πίσω στον Seb Ogier. Σε πειράζουν μάλλον. Έτσι δεν είναι;

SO: Δεν έχω πρόβλημα με αυτό. Είναι φυσιολογικό. Έχω το πλεονέκτημα να κάνω ότι θέλω σήμερα. Και οι δύο θα ήθελαν να είναι στη θέση μου. Αλλά είμαι εγώ. Θα δούμε αν μπορώ να το εκμεταλλευθώ ή όχι.

[Πηγή: Rally Acropolis]