Η Revozport ασχολείται με γενικού είδους αναβαθμίσεις είτε αυτοκινήτων είτε άλλων ειδών lifestyle προϊόντων με εξειδίκευση στο carbon fibre. Εδώ μας παρουσιάζει την πρόταση της για την BMW σειρά 1 Coupe που αντικαθιστά την μεταλλική οροφή με μια carbon στα πρότυπα της που δίδαξε η BMW E63 Μ6 και ακολούθησαν κ άλλα μοντέλα της BMW. Τα οφέλη, όπως καταλαβαίνεις είναι φυσικά τόσο ουσιαστικά όσο και αισθητικά. Το συγκεκριμένο carbon πάνελ της οροφής ζυγίζει μόλις 3 κιλά όταν το αντίστοιχο μεταλλικό αγγίζει τα 16 κιλά. Επίσης, κάτι πολύ σημαντικό για την οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι ότι χαμηλώνει αισθητά το κέντρο βάρος του.
Όσο για το οπτικό μέρος της βελτίωσης, η εταιρεία επιτρέπει στους πελάτες να επιλέξουν ανάμεσα σε ένα γυαλιστερό και ματ φινίρισμα. Το κόστος της γυαλιστερής οροφής €1.100 ενώ το αντίστοιχο σε matte πιο ακριβό κατά 185€, δηλαδή συνολικά €1.285. Περισσότερες φωτογραφίες μπορείτε να βρείτε στη σελίδα της εταιρίας στο Facebook.


[Πηγή: Revozport/ Photos: Facebook]

  • ωραίο!!!

  • 1100 eyro για 13 κιλα κερδοσ δεν τα λεσ και λιγα….στην τελικη αμα 8εσ να κερδισεισ σε αποδοση…δινεισ 500-700 και βαζεισ προγραματακι και κερδιζεισ πολυ περισσοτερο….στην τελικη αμα το κανεισ για ντιζαιν βαζεισ αυτοκολλητο με το πολυ 200…
    τωρα αμα 8εσ να ξεχωριζεισ και να εισαι γνησιοσ…φιλε μου οι πολυτελειεσ πληρωνονται….
    υ.γ. με το κοψε ραψε για να μπει η νεα οροφη δεν χανεισ σε στρεπτικη ακαμψια??? απορια….

    • επειδή έχω ασχοληθει παλιότερα με την κατασκευή carbon χειροποίητων κομματιών, πραγματικά σου λέω ότι είναι πολυ καλή τιμή για ολόκληρη οροφή!!
      όσο για την στρεπτική ακαμψία, φυσικά κ δε χάνει, ίσα ίσα κερδίζει γιατί όπως ξέρουμε, η ακαμψία του carbon ειναι κλάσεις ανώτερη από αυτή του μετάλλου!

    • οχι εγω αλλο λεω φιλοσ…σαν οροφη ειναι πραματικα φτηνη…αλλα το κερδοσ που εχεισ με τα 13 κιλα νομιζω δεν ειναι το ιδιο με εναν επαναπρογραμματισμο τησ ECU…
      kai ayto gia την ακαμψια παλι σωστο…αλλα λεω επειδη κοβεισ ραβεισ μηπωσ στο τελοσ ”χαλαει” το δεσιμο του αυτοκινητου….

    • Tsou Kostas

      δεν ειναι 13 κιλα. ειναι 13 κιλα απο την οροφη. δεν τους ενοιαζε τοσο να μειωσουν το βαρος αλλα να χαμηλωσουν το κεντρο του.

    • re φιλοσ 3 κιλα ζυγιζει η καρμπον…και 16 η παλια…αρα 13 κιλα οφελοσ….ποσο αλλαζουν οι επιδοσεισ με 13 κιλα..αυτο λεω…δηλαδη εγω που ειμαι 70κιλα σε σχεση με εναν 83 8α καταλαβουμε διαφορα στην οδηγηση????
      απλα θεωρρρω 1100 ευρω σαν λαθοσ επενδυσνη για τισ επιδοσεισ….δεν κερδιζεισ περισσοτερο με μια εξατμιση η ενα προγραμματακι??? αυτο λεω… :-)

    • δε διαφωνώ…ότι μπορεί να κερδίζει περισσότερα με το να βελτιώσεις κατι μηχανικά αλλά προσωπικά θα ήταν από τις πρώτες μου αναβαθμίσεις!!!
      ο γαμάτος Colin Chapman έλεγε, ότι η ελαφρότητα είναι το παν σε sport αυτοκίνητα!!
      κ θα συμφωνήσω!!

    • otan olo to aytokinhto einai sxetika elafry….tvra se 1.5 tono aytokinhto ta 10 kila den kanoyn diafora….na moy eixe ena paketo profilaktires kapo portes oyrano kai port mpagaz…tote nai 8a eixe mia kali diafora thn opoia nai men ua plirones….alla kai 8a thn katalabenes kiolas!!!!

    • Yann

      ap oti blepw stis pics babino, prosferei k panel gia tis portes k logika tha uparxei k kapo (mpros-pisw) k profulaktires opote mporeis na katebaseis akomi perissotero to baros me olokliro to set…ama fusika exeis to marouli! 

    • akrivos afto leo re filos!! an to mpatzet einai sto 1000riko me mia mono allagi orofis den kaneis tipota….an kaneis olo to paketo tote pao paso….