Η Volkswagen στην έκθεση του Detroit το 2009, είχε παρουσιάσει το πρωτότυπο BlueSport, το οποίο η VW είχε δώσει το πράσινο φως να περάσει στη παραγωγή, μαζί με τις αντίστοιχες εκδόσεις της Audi και της Porsche, αλλά τώρα, οι Γερμανοί φαίνεται ότι τελικά δεν θα το βγάλουν στη παραγωγή, όχι επειδή δεν μπορούν, αλλά γιατί πιστεύουν ότι δεν θα πουλήσει όσο θα ήθελαν. Αυτό δήλωσε ο επικεφαλής μηχανικός της VW, Uli Hackenberg, σε δηλώσεις του στο Autocar.

O Hackenberg δήλωσε ότι το μοντέλο παραγωγής δεν θα διέφερε σημαντικά από το πρωτότυπο, θα ήταν πισωκίνητο, κεντρομήχανο και cabrio αλλά οι Γερμανοί φαίνεται ότι το ξανασκέφτηκαν και αποφάσισαν να μην το περάσουν στη παραγωγή για τον λόγο ότι δεν υπάρχει τόσο μεγάλο κοινό για το αυτοκίνητο αυτό και ίσως έκοβε πωλήσεις από το Audi R4. H Volkswagen για να δώσει το πράσινο φως στο BlueSport θέλει να πουλά τουλάχιστον 50.000 μονάδες ετησίως, αλλά επειδή η αγορά των μικρών roadsters, κυρίως αυτή της Αμερικής, της μεγαλύτερης αγοράς roadster παγκοσμίως, δεν μπορεί να απορροφήσει τόσα αυτοκίνητα, έβαλε το project στο συρτάρι.

Ο CEO της VW Αμερικής, Jonathan Browning, δήλωσε ότι η εταιρία έχοντας ως στόχο τις 800.000 πωλήσεις στην Αμερική έως το 2018, δεν χρειάζεται να προσθέτει περισσότερα μοντέλα στη γκάμα της, αλλά πρέπει να επικεντρωθεί περισσότερο στα “βασικά” μοντέλα της.

[Πηγή: Autocar]

  • Phaethon

    Εμα είναι δυνατόν η VW να έβγαζε ένα αυτοκίνητο που να διηγείρει έστω και λίγο τις αισθήσεις??

    Όχι καλά κάνουν τα παδία….εμείς μετά ποία θα κράζουμε??

  • Γιώργος Μ.

    Αντιπαθώ τους κατασκευαστές όποιοι και να είναι αυτοί που βγάζουν ένα προτότυπο λένε πως θα το βγάλουν στην παραγωγή περνάνε τρία χρόνια σου λένε μετά δεν το βγάζουν οι το βγάζουν όποτε τους γουστάρει η περνάνε το σχέδιο σε άλλα προσιτά μοντέλα και καταλήγουμε να αγοράζουμε ένα αυτοκίνητο παλιό σχεδίου  τριετίας και συνεχίζουν με το ίδιο βιολί (το σχέδιο εννοώ) βλέπε Α3 κτλ,,,Boxster,Golf κτλ του ομίλου…Μα καλά τη περνάνε τον κόσμο για μ@@@@ες! και για  να μην με χαρακτηρίσετε οτι αντιπαθω τα γερμανικά σας λέω πως έχω το Seat leon του 2001 και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος αλλά με αυτές τις τερατογενέσεις που βλέπω στα νέα μοντέλα δεν αξίζει ούτε να τα βλέπεις…. 

  • mech.al.

    500.000?? AB, mipws ekanes pali lathos? poios poulise 500.000 roadsters kathe xrono? opws kai na exei,  idi eixe paliosei 
    sxediastika!

    • ένα 0 παραπάνω μπήκε! εδιτεδ ;)

  • nick 028

    Χεστηκαμε κι αν δεν βγει η βλακεια η υβριδοηλεκτρικη!!!

  • hellboy

    ρε vw που πας με την ρεπλικα του σπιντστερ με φτερα απο S2000 και με καπω-πορτπαγκαζ απο αουντι..
    αλλη μια φορα διχνουν οτι δεν ξερουν να στησουν πισωκινηση.δεν θελουν να εμπλακουν!!
    απο την αλλη και να εβγενε απο την στιγμη που υπαρχει το μιατα που θα κοστιζε λιγοτερα απο το δικο τους καθως και το σπιντστερ το οποιο στο αμερικα λεγετε και σατουρν σκαΐ(προσοχη οχι αυτο με τον Αυτια) δε υπηρχε περιπτωση να πουλησει,καθως αποφασισαν να το ριξουν και σε περιοδο κρισης……

    • Georgetagaras

      Το αν θα βγει η όχι ανήκει στην γράμμή που ακολουθούν. Τόσα αυτοκίνητα ειναι τοσο κοντα στην κατασκευή και τελικά δεν πηγαίνουν στην γραμμή παραγωγής. Τώρα όσο αφορά για την πισω κίνηση δεν τους χρείαζεται έχουν τετρακίνηση κατι που η Honda ακόμη δεν έχει εντάξει στο λεξικό της. Είμαστε το 2012 και λέμε πως δεν ξέρουν αυτό η το άλλο , εχεις σκεφτεί μήπως οτι απλά δεν εξυπηρετεί τον σκοπό τους. Οσο για τετρακίνηση και πίσω κίνηση απλά κ’ανε μια ερευνα που έχουν οδηγηθεί όλα τα κορυφαία αυτοκίνητα και τα supercars…

    • Leto21

      katarxas polla supercars exoun akoma pisw kinisi, 458, mp24 kai dn einai tixeo pws einai polloi anwtera apo antistoixa tetrakinita typou 911 turbo s kai r8, akoma pio tetrakinhto ths vw einai grigorotero apo piswkinito, rs3 ton trwei apo thn 1m, rs5 apo thn m3, rs6 apo thn m5 kai oxi mono apo ta bmw, siga pia thn tetrakinhsh tou group, eidame kai ta super ouaou systimata tou rs5 to opoio vgike meta apo 3-4 xronia apo thn m3 kai h m3 to kernaei 2 deuterolepta se ka8e pista
      ena systima tetrakinhshs aksizei kai auto den einai tou wv group alla ths nissan

    • pariah

      Δυστυχώς σε κανονικούς δρόμους τα audi θα ναι πιο γρήγορα. Στην πίστα η άσφαλτος είναι πολύ καλής ποιότητας οπότε δεν υπάρχει θέμα πρόσφυσης και φαίνεται το καλύτερο ζύγισμα που έχουν τα bmw. 

      Το rs5 μόνο ωραίο εξωτερικά το έκαναν…υπό συνθήκη ακόμη και το s4 με τον kompressor είναι πιο γρήγορο…

    • pariah

      Δυστυχώς σε κανονικούς δρόμους τα audi θα ναι πιο γρήγορα. Στην πίστα η άσφαλτος είναι πολύ καλής ποιότητας οπότε δεν υπάρχει θέμα πρόσφυσης και φαίνεται το καλύτερο ζύγισμα που έχουν τα bmw. 

      Το rs5 μόνο ωραίο εξωτερικά το έκαναν…υπό συνθήκη ακόμη και το s4 με τον kompressor είναι πιο γρήγορο…

    • hellboy

      ελα ρε φιλε ελεος με την ιδια τσιχλα!!η χοντα με το S2000 εβγαλε στην παραγωγη ενα απιστευτο καμπριο,τελειο στισημο και μια πισωκινηση.καθως οταν επανηλθε  η κατηγορια οι ιαπωνες της μαζντα την επανεφεραν το 89.μιατα,μετα ηρθε το οπελ σπιντστερ(98) και μετα απο 10 χρονια αποφασισε η κουβαδο ετερια να βγαλει ενα παρομοιο αυτο σχολιαστικε.δεν χολιαστικα ποιος εχει τι και υπερατου…..
      και τα γρηγορα του γκρουπ.r8 δεν εχει 4κινηση μην μπερδευεσαι,εχει επιλεκτικη ανακατανωμη δυναμης…..μην ξεχνας γιατι η φεραρι ειναι Νο1.βλεπε τα τερατα που ΔΕΝ φτιαχουν και σχεδιαζουν γερμανοι οτι πατανε στην πισωκινηση.τα κορυφαια για να ξερεις σουπερ καρς εχουν ακομα πισωκινηση…….
      με το αν η χοντα εχει δεν εχει στο λεξικο,ειναι σαν να λες η vw ξερει τι θα πει πισωκινηση?ουτε καν εχει ακουσει την λεξη……………
      δεν ξερω σας κανει μαγια η κουβαγκεν,δεν εξηγητε αλλοιος….
      παρεπιπτωντος ποιο ειναι το αυτοκινητο που δεν εχει βγαλει η vw και κατουριεσε μολις το βλεπεις?????NSX!!!!!!!!!!!!!για τον απλο λογο ειναι ο ορισμος του σουπερ καρ με πισωκινηση(εν ετη 1990)………………………………..

    • Killer88

      Στα περισσότερα που λες έχεις δίκιο εκτός από ένα πράγμα, η VW μια χαρά ξέρει την πισωκίνηση μην ξεχνάμε ότι καθιερώθηκε σαν εταιρία από τον θρυλικό σκαραβαίο ( πίσω κίνηση, πίσω κινητήρας ) ο οποίος κατασκευαζόταν σχεδόν μισό αιώνα. Πολύ απλά, δεν θα κάτσουν να σκάσουν με το πως θα το φτιάξουν εφόσον έχουν άλλα μοντέλα που πουλάνε και κοστίζουν πολύ λιγότερα σαν κατασκευή…

    • hellboy

      δικιο εχεις για τον σκαραβεο αλλα κανεις απο την συνχρωνη vw δεν τον σχεδιασε οπως και την κινηση,ολο ηταν του αρχιμαστορα αρχικαθηγητη φερδιναρδου πορσε,και γι αυτο δεν αλλαζει φιλοσοφια η πορσε αν και προσπαθησε με μερικα μοντελα αλλα κανεαν δεν ειχε την επιτυχια του 911(ουσιαστικα του ποιο συνχρονου 356Α)!!!!!βασικα η πισωκινηση κοστιζει λιγοτερο σαν κατασκευη και σαν συντηρηση,2 αξονες 1 διαφορικο μακρυα απο το μοτερ.απλα θελουν να βγαλουν περισωτερα απο την μπροστινοκινηση για τον απλο λογο οσο ποιο κοντα στο μοτερ τοσο ποιο μεγαλο κοστος τοσο ποιο ευκολα εχουν ζημιες!!

    • pariah

      hellboy τετρακίνηση κανονική έχει το r8 με πισωκίνητα χαρακτηριστικά 30% μπροστά 70% πίσω. Απλώς είναι η εύκολη λύση στην μεταφορά δύναμης και προωθείς το quattro που είναι σήμα κατατεθέν. Η lamborghini και η bugatti ανήκουν στα κορυφαία supercars.

    • ilikeyourcar

      Περιττη δεν ειναι η τετρακινηση σε ενα roadster; Δηλαδη αν βγει τετρακινητη η elise πχ ειναι καλο νεο; Πραγματικα οταν εισαι μια κερδοφορα εταιρια γιατι να δισταζεις τοσο να δημιουργησεις… δεν μιλαμε και για το golf, αλλα στο roadster σου γινε λιγο τολμηρος ρε αδερφε. 

    • pariah

      Η elise είναι τόσο ελαφριά και κεντρομήχανη που δεν την χρειάζεται.

    • Stradale

      H Xόντα την ξέρει πολύ καλά την τετρακίνηση, και μάλιστα με πολύ πιο ριζοσπαστικές λύσεις όπως το τετρακινητο Accord που είχε τετρακίνηση μέσω ηλεκτροκινητήρων..Όταν (και αν) η WV αποφασίσει να βγάλει τον χάλντεξ ξαναμιλάμε.

    • pariah

      Δεν έχει μόνο τα haldex το vag. Σε όσα φέρουν εγκάρσια το μοτέρ νομίζω είναι μόνο με haldex. Από κατηγορία μεγέθους Α4 και πάνω έχουν τετρακίνηση με torsen.

    • pariah

      H honda έχει τετρακίνηση….και δεν μιλάμε για αυτή των hrv, crv. Στα prelude νομίζω πρέπει να το πρωτοεφάρμοσε μαζί με την ενεργή τετραδιεύθυνση και στο legend.

  • έτσι οι 2 πρώτοι όμιλοι σε πωλήσεις στο κόσμο (GM-VW) να τρώνε γερές ήττες από εσωτερικό ανταγωνισμό!!