Η Fiat έδωσε σήμερα τις δύο πρώτες φωτογραφίες του 500L το οποίο θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης στις 6 Μαρτίου. Το L βγαίνει από την λέξη “Large” και συμπληρώνει την γκάμα του 500 μετά τις Abarth και Cabrio εκδόσεις, έτσι ώστε να ικανοποιήσει όλο και περισσότερους πελάτες. Το Fiat 500L θα ξεκινήσει να πωλείται αρχικά στην Ευρώπη το τελευταίο τρίμηνο του 2012, ενώ στην Αμερική θα ξεκινήσει να πωλείται από το 2013.


Το 500L έχει μήκος 4.140 mm, πλάτος 1.780 mm και ύψος 1.660 mm. Μηχανικά θα είναι διαθέσιμο με 2 βενζινοκινητήρες, τον TwinAir 900 κ.εκ απόδοσης 86 ίππων, και με τον 1.4-λίτρων απόδοσης 78 και 106 ίππων καθώς και τον 1.300αρη diesel απόδοσης 76 και 96 ίππων. Η κατασκευή του θα γίνει στο πρώην εργοστάσιο της Zastava στη πόλη Kragujevac της Σερβίας, όπου η Fiat το είχε αγοράσει το 2008. Στόχος είναι οι 100.000 πωλήσεις ετησίως.

[Πηγή: Fiat]

Δελτίο Τύπου

To Fiat 500L στην έκθεση της Γενεύης 

Η Fiat παρουσιάζει τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του 500L, του νέου μοντέλου που θα έχει παγκόσμια πρεμιέρα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης στις 6 Μαρτίου. Το 500L -το L σημαίνει «Large » (μεγάλο)- είναι η νέα προσθήκη στην γκάμα του Fiat 500, η οποία, μετά τις εκδόσεις Abarth και Cabrio, προάγει τη στρατηγική της μάρκας, που έχει ως στόχο την ανάπτυξη της γκάμας της με την εισαγωγή μοντέλων που να ανταποκρίνονται σε διάφορους τύπους πελατών.

Με το «L», το 500 αναπτύσσεται και μεγαλώνει μαζί με τους πελάτες, για να φιλοξενήσει νέες εμπειρίες και ανάγκες για μια ακόμη φορά. Με χώρους αντίστοιχους των πολυμορφικών οχημάτων, σε συνδυασμό με την αίσθηση που προσφέρει ένα μικρό SUV στον δρόμο και τις περιορισμένες διαστάσεις και την απόδοση ενός αυτοκινήτου κατηγορίας B, το νέο μοντέλο της Fiat αψηφά τις συμβατικές διαφοροποιήσεις μεταξύ των διαφόρων κατηγοριών της αγοράς και συνδυάζει τα τυπικά χαρακτηριστικά πολλών από αυτές, προκειμένου να δημιουργήσει μια ξεχωριστή εναλλακτική λύση απέναντι στις παραδοσιακές κατηγορίες Β και C.

Με το 500L, η Fiat προβάλει το δημιουργικό πνεύμα της για άλλη μια φορά: πρόκειται για ένα συνδυασμό της λειτουργικότητας και του συναισθήματος σε ένα 5θέσιο όχημα ενός όγκου με μήκος 4,14 μέτρα, πλάτος 1,78 και ύψος 1,66. Πρόκειται για μια περαιτέρω ανάπτυξη της ιδέας της μετατόπισης της θέσης οδήγησης προς τα εμπρός που εισήγαγε η Fiat με το 600 Multipla, ένα πρόδρομο της ιδέας τους συμπαγούς αυτοκινήτου για μεταφορά πολλών επιβατών.

Το 500L, που παράγεται στο εργοστάσιο της Fiat στο Kragujevac της Σερβίας, είναι το «πρώτο αυτοκίνητο» για εκείνους που δεν θέλουν να συμβιβαστούν με τίποτα λιγότερο από το ιταλικό στιλ, την ευελιξία που προέρχεται από μια λειτουργική σχεδίαση και μια τεχνολογία κινητήρων που θέτει πρότυπα στο θέμα της απόδοσης. Το Fiat 500L θα αρχίσει να διατίθεται στην Ευρώπη κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2012, με μια γκάμα κινητήρων που θα περιλαμβάνει αρχικά δύο κινητήρες βενζίνης (TwinAir και 1.4) και ένα κινητήρα turbodiesel (1.3 Multijet II), καθώς και την πιο προηγμένη τεχνολογία της Fiat Group Automobiles.

  • Fire_the_laser

    Εναντια στο countryman παει??? λιααααχ

  • Καταραμένη ασχήμια!! Ειδικά από μπροστά…

  • Fireboy

     Καλως το κουβαδακι μας,το μικροβιο multipla ξαναχτυπα, ψαξτε να βρειτε το αντιδοτο και γρηγορα.

  • fatals

    me gusta

  • VanPerseF1

    Για να πω την αληθεια μου μπροστα μου μοιαζει περισσοτερο Panda παρα 500ακι!!!Οπως και να χει δεν δεν…….αν ντε και καλα επρεπε να διαλεξω απο αυτα τα δυο θα προτιμουσα να παρω το Panda που σιγουρα θα ειναι και πιο φτηνο παρα αυτο.

  • ilikeyourcar

    Τοτε το panda τη ρολο βαραει ρε παιδια; Ιδιο αμαξωμα δεν εχει με αυτο;

  • MitsosDaBest

    Αχρείαστο είναι. 

    Καλύτερο είναι το Panda…

  • cfu

    kai to panda giati iparxei???
    einai kai asximo…

  • όμορφο, μου αρέσει, ειδικά από πίσω!
    αλλά κ εγώ βρίσκω μια υπερβολή στην ύπαρξη κ των δύο…
    άλλα καταλαβαίνω την ύπαρξη του!
    το συγκεκριμένο απευθύνεται αποκλειστικά στο κοινό πο υ απευθύνεται κ το 500, το οποίο δεν έχει καμία σχέση το στυλ του με τις γραμμές του Panda

    • morgan

      που το ειδες το ομορφο ρε φιλε?ειδικα αν το συγκρινεις με το πρωτοτυπο 500…

  • POLO R

    αχρείαστο σαν ιδέα….και χάλια σαν σχέδιο..

  • alkalk

    αν και μου αρεσει πολυ το 500 δεν καταλαβαινω γιατι ειναι τοσο ακριβο..ειναι βασισμενο εξ ολοκληρου στο Panda και μονο στυλιστικες διαφορες εχουν.. τωρα με αυτο…αυτοι της φιατ δεν βαζουν μυαλο…βρηκαν την λυση της λατινικης αμερικης που ειναι εκει πρωτοι στις πωλησεις και νομιζουν οτι πιασαν τον παπα απο τα μυδια! και νομιζα οτι μετα απο το 500 θα εφτιαχναν…κλασσικο λαθος ιταλων..φτιαχνουν ενα επιτυχημενο μοντελο φερνουν εσοδα και μετα επαναπαυονται για τα επομενα 10 χρονια…

  • morgan

    συγχαρητηρια στη φιατ:καταφερε να κανει ενα πανεμορφο αυτοκινητο σαν το 500 απαισιο!!!!καλα δεν εχουν ματια να δουν τι φτιαχνουν?

    • Mika

      An eixan, den tha to ebgazan kan!
      :p

  • ggarfe

    Μια χαρά το πίσω μέρος. Το μπροστά πρέπει γρήγορα να χάσει τη μαύρη φάσα α λά punto evo καί να γίνει ένα χρώμα-σώμα με τον υπόλοιπο προφυλακτήρα.
    Διαστάσεις μεγαλύτερες από fiat punto. Οι χώροι του θα είναι καλύτεροι από punto, με panda – 500 δεν υπάρχει σύγκριση.

  • Mika

    Fail…Xalia…Aisxos..
    Ntroph gia to 500araki na kaphleyontai etsi to onoma tou..
    Ena adiaforo MPV einai pou tou kotsaran th mourh tou 500 gia na to kanoun pio pothito…
    Mpliax….
    Xilies fores tha protimousa ena aplo 5 door 500, sta protypa tou A1 SB, para ayto to ypsomeno xali..

  • sofokles5 (ex sofokles)

    το νεο φιατ παντα ειναι, απλά με άλλο εξωτερικό…