H Ferrari έδωσε σήμερα τις λεπτομέρειες και τις φωτογραφίες του supercar που θα αντικαταστήσει την 599. Την ξέραμε ότι θα ονομαστεί 620 GT, αλλά η Ferrari στο δελτίο τύπου την αναφέρει ως F12berlinetta.

Πρόκειται για την ταχύτερη Ferrari παραγωγής που έχει βγει ποτέ από το Maranello και είναι βαμμένη σε ένα νέο κόκκινο χρώμα Rosso Berlinetta τριπλής επίστρωσης. Η Ferrari δηλώνει ότι πρόκειται για ένα εξαιρετικών επιδόσεων supercar δρόμου το οποίο συνδυάζει την προηγμένη αεροδυναμική, την αρχιτεκτονική, τα κατασκευαστικά στοιχεία και τα ηλεκτρονικά, εγγυώντας έτσι μια αξεπέραστη εμπειρία οδήγησης τόσο εντός όσο και εκτός πίστας.

Το μεταξόνιο της έχει μειωθεί με τον κινητήρα, τα καθίσματα και το ταμπλό να έχουν τοποθετηθεί χαμηλότερα στο σασί, ενώ η νέα διάταξη της πίσω ανάρτησης και του κιβωτίου ταχυτήτων, επέτρεψε στους μηχανικούς της Ferrari να μειώσουν τον πίσω όγκο του αυτοκινήτου, βελτιώνοντας την αεροδυναμική του. Το τελικό αποτέλεσμα είναι η δημιουργία ενός συμπαγούς αυτοκινήτου με χαμηλότερο κέντρο βάρους. Ζυγίζει 1.525 κιλά με αναλογία βάρους 46% μπροστά και 54% πίσω με αναλογία 2.1 κιλά/ίππο. Έχει διαστάσεις 4.618 mm μήκος, 1.942 mm πλάτος. 1.273 mm ύψος.

Το αλουμινένιο σασί της είναι δημιουργία της Scaglietti και είναι κατασκευασμένο από 12 διαφορετικά κράματα, μερικά από τα οποία χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά από αυτοκινητοβιομηχανία. Η στρεπτική ακαμψία της F12berlinetta έχει αυξηθεί κατά 20% σε σχέση με την 599 ενώ ζυγίζει και 70 κιλά λιγότερα από την προκάτοχο της.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας της FF 6.3-λίτρων (6.262 κ.εκ) με περιεχόμενη γωνία 65°. Αποδίδει 740 άλογα στις 8.500 σ.α.λ με 690 Nm ροπής με 118 άλογα/λίτρο. Το 80% της ροπής είναι διαθέσιμη από τις 2.500 σ.α.λ προσφέροντας έτσι μια αδιάκοπη επιτάχυνση έως τις 8.700 σ.α.λ όπου στροφάρει ο V12. Συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο διπλοδισκό F1 κιβώτιο με κοντές σχέσεις μετάδοσης το οποίο έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για την F12berlinetta.

Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3.1 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8.5 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 340 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 30% μικρότερη από αυτή της 599 εκπέμποντας 350 γρ/χλμ CO2. Στο Fioranο γυρίζει σε 1:23, ταχύτερα από κάθε άλλη Ferrari.

Ο σχεδιασμός της έχει γίνει σε συνεργασία του Ferrari Styling Centre αλλά και του Pininfarina και μεγάλο κεφάλαιο του αυτοκινήτου είναι η αεροδυναμική του, αφού η Ferrari ξόδεψε άπειρες ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα ώστε να κάνει το αυτοκίνητο να έχει αεροδυναμικό συντελεστή μόλις 0.299 Cd. Η κάθετη παραγόμενη δύναμη έχει αυξηθεί κατά 76% σε σχέση με την 599, αφού στα 200 χλμ/ώρα παράγει 123 κιλά κάθετης δύναμης. Σημαντικό ρόλο στην αεροδυναμική του αυτοκίνητου παίζουν δύο πράγματα. Το Aero Bridge το οποίο χρησιμοποιεί το καπό ώστε να δημιουργήσει αεροδυναμική πίεση διοχετεύοντας τον αέρα μακριά από το πάνω μέρος του αυτοκίνητου, στα πλάγια, όπου συνεργάζεται με τον αέρα που εξέρχεται από τα μπροστά φτερά μειώνοντας έτσι την αεροδυναμική αντίσταση.

Το δεύτερο είναι το Active Brake Cooling το οποίο είναι ένα σύστημα όπου ανοίγει τα πτερύγια στον μπροστά προφυλακτήρα ώστε να ψύξει τα φρένα μόνο σε περίπτωση υψηλής θερμοκρασίας λειτουργίας, μειώνοντας πάλι την αεροδυναμική αντίσταση. Τα φρένα της είναι carbon κεραμικά (CCM3) ενώ φορά μια μαγνητική ανάρτηση SCM-E. Φυσικά δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου E-Diff, ESP Premium, F1-Trac και ένα προηγμένο ABS.

Το εσωτερικό της κινείται στην σχεδιαστική φιλοσοφία των 458 Italia και FF και διαθέτει δερμάτινο σαλόνι. Έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τον οδηγό με την κεντρική κονσόλα να είναι κατασκευασμένη από carbon, διαθέτει αλουμινένια διακοσμητικά και έχει εμπνευστεί από την αεροναυπηγική. Πάνω από ντουλαπάκι του συνοδηγού υπάρχει μια οθόνη όπου ενημερώνει τον συνοδηγό με διάφορες ψηφιακές ενδείξεις όπως είναι η ταχύτητα, τις στροφές του κινητήρα κτλ. Πίσω από τις δύο θέσεις, υπάρχει χώρος για μεταφορά αποσκευών

[Πηγή: Ferrari]

Δελτίο Τύπου

Announcing the F12berlinetta: the fastest Ferrari ever built

The first in a new generation of V12 cars unveiled exclusively on www.ferrari.com

Maranello, 29th February 2012 – Today’s on-line unveiling of the F12berlinetta ushers in a new generation of Ferrari 12-cylinders in the form of a car that delivers unprecedented performance from an exceptional new engine, combined with innovative design that redefines classic themes along with extreme aerodynamics.

Revealed to the world for the first time on Ferrari.com in preparation for its official debut at the Geneva International Motor Show, the F12berlinetta, finished in an attractive new Rosso Berlinetta three-layer colour, represents the very cutting-edge of mid-front-engined sports cars.

This is, in fact, the most powerful and high-performance Ferrari road car ever launched thanks to the incredibly efficient engine – in terms of mechanical, combustion and fluid-dynamics efficiency – which, together with advanced vehicle architecture, aerodynamics, components and electronic controls, guarantee unsurpassed driving involvement whatever the road or track.

Ferrari’s traditional transaxle layout has been revolutionised to match the more extreme performance of the car. The wheelbase has been shortened and the engine, dashboard and seats have been lowered in the chassis, while the new layout of the rear suspension and gearbox enabled Ferrari’s engineers to make the rear volume of the car smaller. The overall result is a very compact car with a lower centre of gravity that is further back in the chassis, and a level of aerodynamic efficiency that sets new standards.

Scaglietti, renowned for its expertise in aluminium materials and construction, designed an all-new spaceframe chassis and bodyshell using 12 different kinds of alloys, some of which have been used here for the first time in the automotive sector, and employing new assembly and joining techniques. This has resulted in a 20 per cent increase in structural rigidity while reducing weight to just 1525 kg (70 kg less than the previous V12 coupé) with an ideal distribution between the axles (54 per cent over the rear).

The F12berlinetta’s 6262cc 65° V12 engine delivers unprecedented performance and revs for a naturally-aspirated 12-cylinder. Its maximum power output is 740 CV which translates to a specific output of 118 CV/l. Torque reaches a peak of 690 Nm, 80 per cent of which is already available at just 2,500 rpm, and which provides an unrelenting surge of acceleration all the way to the 8,700 rpm limit. The engine is mated to the F1 dual-clutch transmission, which has closer gear ratios developed specifically for this car’s performance. The F12berlinetta boasts a weight-to-power ratio of just 2.1 kg/CV .

Fuel consumption has been reduced by 30%, with CO2 emissions of just 350 g/km – figures which put the F12berlinetta at the top of the high-performance league. These results have been obtained by extensive research and development which focused on efficiencies of the whole vehicle: engine, aerodynamics, tyres and weights.

Similarly excellent results have been obtained with the car’s aerodynamic development, thanks to the integration of the design process with extensive computational fluid dynamics (CFD) simulations and lengthy testing in the wind tunnel. Downforce has been boosted by 76 per cent (123 kg at 200 km/h) while drag has been significantly reduced (the Cd is just 0.299). These results come courtesy of two new solutions. The first of these is the Aero Bridge which uses the bonnet to generate downforce by channelling air away from the upper part of the car to its flanks where it interacts with the wake from the wheel wells to decrease drag. The second is Active Brake Cooling, a system that opens guide vanes to the brake cooling ducts only at high operating temperatures, again reducing drag.

The F12berlinetta’s impressive technical specifications are completed by Ferrari’s latest generation carbon-ceramic brakes (CCM3) and the evolution of the magnetorheological suspension control system (SCM-E). As is now traditional with all Ferraris, its control systems (E-Diff, ESP Premium, F1-Trac, and high-performance ABS) are all fully integrated.

The result is that the new Prancing Horse 12-cylinder accelerates from 0-100 km/h in 3.1 seconds and from 0 to 200 km/h in 8.5 seconds. It also completes a lap of the Fiorano circuit in 1’23”, faster than any other Ferrari road car. Benchmark performance and maximum driving involvement are guaranteed by immediate turn-in, with smaller steering wheel angles, and increased cornering speed. Stopping distances have also been drastically reduced.

The design of the F12berlinetta is a result of the collaboration between the Ferrari Styling Centre and Pininfarina and is a perfect balance of uncompromising aerodynamics with harmonious proportions interpreting the typical elements of Ferrari’s front-engined V12 cars in an original and innovative way. A coupé with sleek, aggressive lines whose compact exterior dimensions conceal exceptional in-car space and comfort. The all-new Frau leather interior highlights the balance of advanced technology and sophisticated, handcrafted detailing. In the middle of the light and lean dashboard, there are new carbon fibre and aluminium air vents clearly inspired by the aeronautic field.

The cabin has been optimised to ensure maximum usability of the interior space with additional luggage capacity behind the seats, which can also be easily reached thanks to the large aperture offered by the tail-gate. With the cockpit designed around the driver, typical of all Ferraris, the Human Machine Interface approach is emphasised, grouping all the major commands within immediate reach to guarantee maximum ergonomics for the most involving driving experience.

TECHNICAL SPECIFICATIONS

Engine
Type 65-degree V12
Total displacement 6262 cc
Maximum power output 740 CV at 8500 rpm
Maximum torque 690 Nm at 6000 rpm
Dimensions and weight
Length 4618 mm
Width 1942 mm
Height 1273 mm
Dry weight* 1525 kg
Weight distribution 46% front, 54% rear
Weight-power ratio 2,1 kg/CV
Performance
Maximum speed over 340 km/h
0-100 km/h 3.1 seconds
  • Mpekas2000

    love it

  • KostasG7

    Απλά γαμάτη

  • cfu

    ωραια ειναι Like απο εμενα,μου αρεση που μοιαζει με τα αδελφάκια του
    με εξαίρεση το κιβωτιο και το τιμόνι με τα 1000 κουμπια,μακαρι να ειχε ενα απλο κιβωτιο και ενα τιμονι χωρις κουμπια αντε να ειχε τα κουμπια του ηχοσηστυματος

    ειναι η ιδεα μου η απο τα πλαγια ειδικα εκει στο κολο αλλα και πισω μοιαζει με Alfa Romeo 8C?
    http://www.netcarshow.com/alfa_romeo/2004-8c_competizione/

    • μολισ το ειδα αυτο ηθελα να γραψω..ειδικα απο πισω ειναι ιδια η αλφα ρομεο..κατα τα αλλα ειναι πανεμορφο…ονειρικο..

    • funster

      Ε ναι καλυτερα να βγαζαν τα κουμπια ρυθμισης του οδηγικού προγραμματος κλπ και να βάζαν κουμπια για το hi-fi!!!

      Λες και δεν εχουν την τεχνογνωσια απο τη μαμα Fiat για να το κανουν..

  • Sotiris2111

    740 άλογα στις 8500 σαλ και 70 κιλά ροπής!! ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ!!!!!! V12 n/a και τα μυαλά στα μπλέντερ!

  • BigKok

    o purosvestiras i stoli antipuros kai genika olo to set p akrivws sto aftokinito einai???? (kakies alla einai wraio :P)

  • Roxamis

    dislike

  • Sotiris2111

    Και άντε να βγει τώρα κανείς και να πει πως είναι κλειστοφοβικό και μη χρηστικό!!! ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ!!!

  • loeb

    Πανεμορφη και με εξεπλυξε ευχαριστα! Δεν την περιμενα τοση ομορφη!
    Οσο για τον 12κυλινδρο κινητηρα θελω να τον ακουσω να ουρλιαζει εκει ψηλα στον κοφτη…..

  • Arch1t3kt

    Κάποτε βλέπαμε τα καινούρια μοντέλα της Φεράρι, σαν την 355, και μας τρέχανε τα σάλια.

    Τώρα…

    • Mika

       Poso dikio exeis re gamwto…

    •  mono pου ειπεσ για 355 LIKE !!!!!!!  :-)
      olosostos!!!!!

    • Mika

       Babino!!!H gnwmh sou paidi mou???Den mas thn eipes!!!
      :-))))))))))))))))

    •  axaxaxax!!!
      des 8a sto analiso!!!!
      an deis paliotera arura ti exo pei…san ferrari maresei!!!!!!!!!!
      alla den moyaresei i eteriki taftotita se tetia aftokinita!!!!!!!!
      uelo to kauena na einai ksexoristo!!!!!
      tora an ta deis ayto…thn FF…kai thn 458 apo mprosta…mporei kai na mhn katalabeis pio einai!!!!!!
      pote den moy arese idietera h grammh ths GTO !!!!!!!
      protimo to stil mias 355…360…430….458 !!!!
      alla den leo pos den moy aresei!!!!!!! apla opos eipe kai o Archit3kt den moy trexoyn kai ta salia !!!!!!!

    • cfu

      xaxa to antitheto apo emena mou aresi pou exei etairiki taytotita kai moiazei se genikes grammes me 458,FF (kai 8C….)

    •  γιαυτο ειμαστε εδω!!!! για να μαλωνουμε και να διαφωνουμε!!!!!  :-P

    • gkast79

      ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΦΩΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΡΕΤΟΥΣΑΡΙΣΜΕΝΕΣ…. ΠΑΝΤΩΣ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΘΕΤΙΚΕΣ….

    •  η 458 δεν μοιάζει επουδενί με FF και αυτήν εδώ…
      οι 2 τελευταίες μπορεί αλλά κ πάλι, ελάχιστες λεπτομέριες!!
      απέχουν παρασάγγας!

    • Mika

      H alhtheia einai pws paliotera kathe Ferrari htan diaforetikh..Twra, moiazoun oloena kai pio poly kai metaksy tous….
      S ayto den exeis adiko…
      Akoma ki h Ferrari, odeyei, an kai me arga bhmata,pros mia etairikh taytothta…

  • manos

    Ειναι απιστευτα ομορφο απο μπροστα και απο τα πλαγια απο πισω θα ηθελα να ειναι ποιο στρογυλομενο αλλα παρολα αφτα ειναι πανεμορφο! μπραβο στην Ferrari

  • Mika

    Kalh einai…Better than expected, gia na eimai eilikrinhs..As doume ki alles photos prwta…
    An kai san thn 599,DEN einai.. Idiws, pisw, alla kai mesa……

    • ilikeyourcar

      Θα συμφωνησω… η 599 ειναι αρχοντισσα, αυτη εδω ειναι λιγο πιο καγκουρογκομενα αλλα πολυ εντυπωσιακη… Σαν τις παλιες κλασσικες αναλογιες της 355 η της 550 με το look καρχαρια δεν θα ξαναδουμε… 

  • Sadukios

    kaula

  • ggarfe

    Αψογη!

    Τρελή λεπτομέρεια το φως ομίχλης τύπου F1 στο κέντρο!

    ΑΒ ,το 46-58 δεν βγαίνει! Σπάει το 100!!!!!!

    :)))

    • έτσι γράφει στο δελτίο τύπου!  και εγώ αναρωτήθηκα αλλά αυτό λέει. λογικά είναι 46/54

  • mech.al.

    Sigoura einai kalytero apo leaked fotos…Sigkekrimena apo mprosta apla kalo kai anamenomeno simfwna me tin prosfati sxediastiki tasi, apo profil para poly kalo kai mou arese poly, ALLA apo pisw apla emeinan apo epneusi oi italoi( ektos apo trito stop ala F1).

  • sofokles5 (ex sofokles)
    • cfu

      symfono apolyta ayth mou thimise kai emena amesos

    • Mika

       H photo no 2 apo 7, enisxyei apolyta ayto pou les….
      ;-)

    • sofokles5 (ex sofokles)

      vevaia, h 8c htan periorismenis paragwgis kai ola ta meri itan ferrari. isws to eixan kanonisei etsi, na vgei ena syllektiko prwta k 2 hronia meta na xrhsimopoiithei to sasi gia eureias paragegis ferrari. ….

    • Mika

       Mporei, den kserw gia to sasi,pantws sthn emfanish kai th filosofia, apo ayth th pisw opsh 3/4, moiazoun fanera…

  • Mercforever

    Πανεμορφη!Σωστη Φερραρι!

  • Kopidi

    τι ηλιθιος κωλος κωλος ειναι αυτος?δεν ειναι τιποτα ιδιαιτερο,μια πιο πρησμενη 458,αν εχει τα ιδια λεφτα με την aventador ειναι κριμα,η aventador ειναι μακραν πιο εντυπωσιακη

  • mech.al.

    Eides? Frontisan na enimerosoun kai ton synodigo me digital endikseis! :)

  • ανανεώθηκε το κείμενο. Σε λίγο θα ανέβουν και video αλλά το media site της ferrari έχει πέσει|! 

    • Mika

      Toso poly trellathikan pou thn eidan???
      LOL!!

    •  λογικό είναι ;)

  • cfu

    Se mayrh einai sketi apolaysi
    pantos h 599 kai 360 mou aresoun pio poly akoma tin 430 ti vrisko pio omorfi

    • Κακία σκέτη σε μαύρο!

    • cfu

      και για αυτο μου αρεση!!!θα λεει φύγετε απο τη μεση ειμαι μια κακια μαυρη Ferrari

    • Mika

      A papa,pote bghke kiolas!!
      Foberh tsantila bgazei, ontws!
      :-))))))

      An kai na pw thn amartia mou, s ayta ta aytokinhta typou GT, dhl 599, FF, Scaglietti, California, klp, m aresei poly to mple skouro ths Ferrari, me derma mpez-tampa-cognac mesa….
      Sta piswmhxana, 430, 458, Enzo klp, pane ta pio entona….

    • cfu

      kai se mple alla den mou aresi,den tis paei
      mayro i tipota

    • μπα! όχι μπλε! μαύρη!

    • Mika

       S ayth th photo, mwbizei arketa…Oute emena m aresei, kyriarxei to photoshop…
      In real life, tha einai kalyterh….

    • fatals

      ΡόΖ με πορτοκαλι εσωτερικό yeah

  • VanPerseF1

    Οπως την περιμενα……και οπως ξαναγραψα 599 δεν ειναι μωρε να χτυπαει τον κωλο της κατω!!!
    Η κατι παραπανω απο εμφανης ομοιοτητα με την 8C εμενα προσωπικα δε μου αρεσε καθολου μα καθολου.
    Ας ελπισουμε η F70 να μην κινηθει στην ιδια σχεδιαστικη φιλοσοφια.

  • Katsigiannischr

    Πολυ ποιο ομορφη η Aventador!!!!!
    Αλλα και αυτη καλη ειναι, αν και λιγο κλειστοφοβικο
    Παντως την  Aventador θα επαιρνα 

    • glazz

      simfwnw file i aventador einai makran omorfoteri a n kai pisteuw i ferrari einai anwteri texnologika…

    • Renesis

      Ναι παιδιά και γώ μαζί σας, Aventador 100%

  • an0nymouS

    κουκλάρα!!!! 

  • μπήκαν και video ;)

  • Stelios

     http://www.youtube.com/watch?v=KDOCAcfAlqM&feature=player_embedded

  • JohnnyXP64

    to 2 video einai komeno auto einai to olokliro guys!

    http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=pUwzixZGTXw 

  • Panos

    Aπιστευτη…. τα λογια ειναι περιττα

  • OdyZante

    Έχει ωραίο κωλαράκι, αλλά γενικά δεν είναι τόσο όμορφη όσο η κουκλάρα η προκάτοχός της. Γενικά δεν μου αρέσει η καινούρια σχεδιαστική φιλοσοφία της Φεράρι

  • Mourgos03

    Ωραιο αμαξι αλλα οταν βλεπω την μουρη της μου θυμιζει το χαμογελο του Joker  απο το Batman return

    • Constantine

      Ακριβώς ιδίως σε μαυρη θυμίζει Τζόκερ !!! 

      Απο μπροστά την βρίσκω άγρια και καλή , λίγο ο κώλος με χαλάει εκει στα φώτα . Όπως ανα φέρθηκε μοιαζει πολύ με το σασί της Αλφα Ρομεο 8c . Το μαυρο ίσως να της πήγαινε πιο πολύ διότι θα έκρυβε κάποιες άστοχες γραμμές , αλλά απο την άλλη αν ισχύει αυτό θα σημαίνει πως οι σχεδιαστές δεν κανανε καλά την δουλειά τους..

       Θα περιμένω να δω και τις ζωντανές φωτογραφίες σε καποιον δρόμο . Πάντως αν είχα μια 599 gto δεν θα έτρεχα πάντως να αγοράσω την 620 . Καλά θα ήμουν με την 599 , θα έδινα τα λεφτά μου στην Λαμπο για να παρω V12 

    • fatals

      Στα λόγια μου έρχεσαι

  • freedoom1013

    Πολύ όμορφη, αν και οι εικόνες είναι από υπολογιστή, θέλουμε και real life!
    Εντυπωσιακός ο πίσω διαχύτης και το φωτάκι αλά F1. Τα πίσω φανάρια με ξενίζουν λίγο, αλλά θέμα συνήθειας είναι. Προς στιγμήν τα θεωρώ λίγο μεγάλα. Μπροστά είναι εξίσου κούκλα, μ’ αρέσει πάρα πολύ η προσθήκη της κόκκινης γραμμής κάτω από τη γρίλια με το αλογάκι. Τα φανάρια, σε κόψιμο θυμίζουν 599, ταυτόχρονα με τις νέες FF και 458, εκπλήσσομαι πώς μπόρεσαν και συνδύασαν όλες αυτές τις γραμμές ταυτόχρονα.
    Για τον κινητήρα τι να πω. Δεν ξέρω και πολλά μηχανολογικά, αλλά 6.3 Lt, 740 άλογα και τόση ροπή, είναι εντυπωσιακά νούμερα. Ανυπομονώ να τον ακούσω, πιστεύω, θα υποκλιθούμε όλοι…
    Ενδιαφέροντα και τα στοιχεία της αεροδυναμικής, της κάθετης δύναμης και του αερισμού των φρένων, ο οποίος συμβάλλει και στην αύξηση της κάθετης δύναμης ταυτόχρονα. Ίσως έτσι να μη δούμε να καπνίζουν οι δίσκοι, όπως είδαμε στην Aventador στο Top Gear.

    Με αφορμή την τεράστια ιπποδύναμη, θέλω να ρωτήσω κάτι:
    Γιατί θεωρείται πλεονέκτημα να είναι ατμοσφαιρικός ο κινητήρας; Ας πούμε η MP4-12C με πολύ χαμηλό κυβισμό 3.8Lt, αποδίδει χάρη στα τούρμπο πολλά άλογα και υποθέτω, από πλευράς φυσικής και μόνο όταν ανοίξει η τουρμπίνα η απόκριση είναι εκπληκτική έτσι; Λογικά σε τέτοιες κιόλας ιπποδυνάμεις θα κολλάς πίσω!
    Μηχανολογικά είναι πιο φρόνιμο να έχεις 6Lt κυβισμό και 700 άλογα ατμοσφαιρικά, παρά ίδια άλογα τουρμπισμένα με μικρότερο κινητήρα; Ο μικρότερος κινητήρας ζορίζεται πολύ με τα τούρμπο; Τι ακριβώς συμβαίνει;;

  • Ablaoublas

    Plakosan kai oi pantognwstes kai eidikoi edw mesa me tin axristi gnwmi tous… Einai amaksara, kai ante geia!!!

    • Kopidi

      ante geia sou

    • VanPerseF1

       Το αχρηστο σχολιο της ημερας…

  • κούκλα!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Kikaros23

    se zalizei me thn omorfia ths

  • bmw-dakias

    118 άλογα/λίτρο!ΦΟΒΕΡΟ!!!

    • το Honda S2000 έχει 120 ίππους/λίτρο…
      που είναι εξίοσυ εντυπωσιακό!!
      αλλά άλλο να στροφάρεις 9.000 rpm ένας 2 λιτρος με κάτι πιστονάκια τόσο δα…
      κ άλλο το μοτέρ που φοράει εδώ η Ferrari!!

    • gronholm89

       edw i ford 8a vgazei 8a 180 aloga/litro…

      alla opws kai na to kanoume… einai ferrari, k as mn 3etrala8ika emfanisiaka

  • ο άνθρωπος ειναι εκ των πραγμάτων resistance to change…
    η Ferrari πάντα προκαλεί με τα σχέδια της κ δεν ακολουθεί τα copy-paste σχεδια ούτε της 911 ούτε της Lamborghini…
    που αν βάλεις κάτω ένα μοντέλο 20 ετών με το σημερινό υπάρχουν ελάχιστες διαφορές!

    είναι προκλητικό το σχέδιο της κ μου αρέσει…
    γι’αυτο μου αρέσει η Ferrari…
    δεν πάει με το κύμα…
    έχει χαρακτήρα κ προσωπικότητα…
    μεσογειακό ταπεραμέντο!!

    τα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν χρίζουν αναφοράς από εμένα γιατι ζαλίζουν από μόνα τους!!
    πραγματικά το στόμα μου έφτασε στο πάτωμα!!!
    θέλω τόσο πολύ να την δω live στη Γενεύη!!!

  • johny

    ελα μωρη ferrari τρελανε μας παλι!! Αντε να το δουμε και στο δρομο σε αληθινη απεικονιση!!!

  • nikxan1

    προτεινω στην φερραρι να χρησημοποιησει ατρονομο πυροσβεστικο συστημα ξηρας κονεος, αποθηκευμενη στο πορτ μπαγκαζ, και σπρινκλερ μοιρασμενα σε ολο το αυτοκινητο.
    επισης, το αυτοκινητο θα συνοδευεται απο εφ ορου ζωης εγγυηση πυρκαγιας.

    περαν της πλακας, ειναι το ομορφοτερο φερραρι !!!!!!
    μεχρι να καει δηλαδη!!!!

    • Mika

      H entolh tou komh Monteksekolo stous mhxanikous htan:

      Tis kolles kai ta matia sas!!!

      :p
      :-))))))))))

      To omorfotero Ferrari????Ths teleytaias meras???Ths twrinhs gkamas olhs ths Ferrari???Olwn twn epoxwn?????
      Entypwsiako to les…Omorfotera pisteyw yphrksan kai elpizw na yparksoun mpolika…

  • Ferrari-Pure Passion

    Σ’ευχαριστω Ferrari!!!!!!!!Σ’ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • johndeer

      Sto ekane dwro?

    • V_D

      μετά από αρκετό καιρό πρηξίματος του επέτρεψε να το δει!

    • mp4-27

       xaxaxaxaxaxaxaxaxa θεος

    • Ferrari-Pure Passion

       Kαι εσυ που το εμαθες??????Και οχι μονο αυτο,μου ζητησε να παρω και τη θεση του massa στο gp της αυστραλιας αλλα δεν προλαβαινω!!!!!!!!!!!!

    • Mika

       Swpa re sy…Kai me mhden proetoimasia,apo to Massa,kalyteros tha eisai!!
      LOL…………

  • Renesis

    Καλή η 620, πάρα πολύ κοντά σχεδιαστικά στην FF. Δεν μπορώ να πω οτι με τρελαίνει. Respect στο Cavallino Rampante, αλλά για μένα σαν εμφάνιση, the Bull is still the King.  

  • panos96

    GAMAEI KAI DERNEI !!!

  • Teo

    Ρε παιδια καθως διαβαζετε το δευτερο κειμενο δεν σας φαινεται πως το παρπριζ της μεγαλωνει απο κατω στην φωτο????