Στις τελευταίες δοκιμές, η Red Bull Racing (όπως κι οι McLaren και Ferrari) χρησιμοποίησε μια νέα διάταξη στις εξατμίσεις της. Ωστόσο, οι μηχανικοί δεν μπόρεσαν να πάρουν τα δεδομένα που ήθελαν, αφού το πρόβλημα στο κιβώτιο του Sebastian Vettel, την τελευταία ημέρα, δεν επέτρεψε στον Γερμανό να ολοκληρώσει περισσότερους από 23 γύρους.

Φυσικά, η ομάδα πήρε κάποια δεδομένα από την προηγούμενη ημέρα και τους γύρους του Mark Webber, ωστόσο, σύμφωνα με το Auto Motor und Sport, υπάρχει δίλημμα, για το ποια από τις δύο διατάξεις δίνει καλύτερο κράτημα στο πίσω μέρος. Η δεύτερη έκδοση (μπορείς να δεις τη θέση των απολήξεων στην παραπάνω φωτογραφία, στον πράσινο κύκλο) είναι πολύ διαφορετική από την πρώτη, αφού οι εξατμίσεις δεν είναι τόσο κοντά μεταξύ τους, ενώ απέχουν περισσότερο από τον διαχύτη και το πίσω μέρος του πατώματος. Επιπλέον, εμφανής είναι μια οπή-οδηγός εμπρός από τα πίσω ελαστικά, ώστε να ορίσουν καλύτερα την πορεία του αέρα προς τον διαχύτη.

Το γερμανικό περιοδικό επικαλείται δηλώσεις μηχανικών των αντίπαλων ομάδων, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι δεν μεγάλη διαφορά σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση, δηλαδή την πρώτη.

Δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο. Ούτε στους χρόνους ούτε στη φθορά των ελαστικών.

Ενώ, ένας άλλος φαίνεται να έχει πει:

Δεν πρόκειται να οδηγήσουν εκεί που θέλουν τα καυσαέρια.

Αυτό που έχουμε να κάνουμε εμείς, είναι να περιμένουμε μέχρι το πρώτο Grand Prix. Ωστόσο, θ’ ακολουθήσει άρθρο με όσα έκαναν οι κορυφαίες ομάδες στις τελευταίες δοκιμές και όλες τις αναβαθμίσεις που δοκίμασαν.

[Πηγή: Auto Motor und Sport | Photo Copyright: Ker Robertson/Getty Images]