Η αντιγραφή είναι μέσα στο “παιχνίδι” της Formula 1, καθώς οι ομάδες προσπαθούν συνεχώς ν’ αντιγράψουν αναβαθμίσεις ή συστήματα που δίνουν αξιόλογο πλεονέκτημα. Αυτό συμβαίνει και με το F-Duct της Mercedes, ή αλλιώς το DDRS (Double DRS), τ’ οποίο είναι επισήμως νόμιμο. Οι σχεδιαστές των ομάδων ψάχνουν τρόπους να ενσωματώσουν το σύστημα στα μονοθέσιά τους, κάτι που δεν είναι εύκολο, διότι η W03 το είχε από την αρχή, με αποτέλεσμα να είναι δύσκολο να προσαρμοστεί στο σασί των μονοθεσίων.

Αν και, προσωπικά, περίμενα τις πρώτες αντιγραφές να φανούν στο Mugello ή στη Βαρκελώνη, αλλά φαίνεται πως η Red Bull είναι η πρώτη ομάδα που έχει το δικό της σύστημα. Δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι, μα τα κανάλια που φαίνονται να υπάρχουν μέσα από την οπή για την ψύξη των μηχανικών μερών της RB8 γεννούν πολλές υποψίες. Επιπλέον, στο εμπρός μέρος, υπάρχουν δύο οπές, παρόμοιες με αυτές της W03, οι οποίες είναι, μάλλον, από τα κανάλια.


Όπως έχω εξηγήσει, το πλεονέκτημα υπάρχει κυρίως στην επιτάχυνση, καθώς οι μηχανικοί δεν μπορούν ν’ αλλάξουν ρυθμίσεις στο μονοθέσιό τους από τις κατατακτήριες μέχρι τον αγώνα, Έτσι, αν η Mercedes επιλέξει να “τραβήξει” την 7η μέχρι άλλα 12-15 χλμ/ώρα, τότε στον αγώνα, το μονοθέσιο θα χάνει σημαντικά σε επιτάχυνση και εννοείται ότι δε θα πλησιάζει τις τελικές του Σαββάτου, μιας και ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιεί το DRS μόνο στις ζώνες φρεναρίσματος, αν επιχειρεί κάποιο προσπέρασμα.

[Photo Copyright: Nextgen-Auto]

  • Phaethon

    Μόνο σε εμένα δεν αρέσουν τα DRS και τα KERS?

    Μου φέρνουν υπερβολικά σε NFS καταστάσεις  και αφαιρούν απο τους οδηγούς πρωτοβουλίες.