Έπρεπε να περιμένουμε μέχρι την τρίτη και τελευταία ημέρα των δοκιμών στο Mugello, ώστε να δούμε τη νέα διάταξη στις εξατμίσεις της F2012. Η διαφορά είναι εμφανής, και δεν έχει σχέση με τις προηγούμενες 4 διατάξεις που είχε δοκιμάσει η Ferrari στις χειμερινές δοκιμές, αλλά και στα 4 πρώτα Grands Prix. Ακόμα είναι νωρίς να μιλάμε για το κέρδος που μπορεί να αποφέρει η συγκεκριμένη λύση, αλλά η διαφορά λέγεται ότι θα κυμανθεί περίπου στα 2-3 δέκατα στον γύρο.

Επιπλέον, η ιταλική ομάδα διαθέτει μια νέα πίσω πτέρυγα, στην οποία υπάρχουν 6 και όχι 4 διατρήσεις στο επάνω μέρος των endplates, όπου πίσω από τις διατρήσεις αυτές, το κενό είναι πολύ μεγαλύτερο κενό απ’ ό,τι πριν, καθώς κι ένα διαφορετικό DRS flap, στο οποίο το gurney flap δεν είναι τόσο έντονο όσο της προηγούμενης έκδοσης. Τέλος, το κάτω στέλεχος της πτέρυγας είναι πιο ευθύγραμμο, χωρίς να παρουσιάζει τη μικρή καμπυλότητα που βλέπαμε πριν.

[Photos Copyright: FOTO ERCOLE COLOMBO/Scuderia Ferrari]