Η Formula 1 συνεχίζει να είναι συναρπαστική, καθώς ο Mark Webber ήταν ο μεγάλος νικητής και ο 6ος διαφορετικό, στους πρώτους 6 φετινούς αγώνες, με τη Red Bull είναι η πρώτη ομάδα που παίρνει δύο νίκες φέτος! Μαζί με τον Webber, στο βάθρο ήταν και οι Nico Rosberg και Fernando Alonso, ενώ ακολούθησαν οι Sebastian Vettel, Lewis Hamilton, Felipe Massa, Paul Di Resta, Nico Hulkenberg, Kimi Raikkonen και Bruno Senna.

Καλύτερα, όμως, να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Ύστερα από τις χθεσινές, κατατακτήριες, ο Webber ξεκινούσε από την καλύτερη θέση, έχοντας δίπλα του τον Nico Rosberg, ενώ πίσω τους υπήρχαν οι Hamilton, Grosjean, Alonso, Schumacher και Massa. Η εκκίνηση του αγώνα ήταν επεισοδιακή, με τον Grosjean να μην ξεκινά καλά, να έχει επαφή με τον Schumacher, ο οποίος ακούμπησε στις μπαριέρες πριν από την πρώτη στροφή. Ο Γάλλος οδηγός της Lotus είδε το μονοθέσιό του να γυρνά κατά 90°, με αποτέλεσμα να είναι ο πρώτος που εγκατέλειψε, μαζί με τον Maldonado και Pedro de la Rosa, προτού ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος. Επιπλέον, ο Kamui Kobayashi χτύπησε πάνω στην E20 τού Γάλλου, κάτι που σήκωσε την C31 του, κυριολεκτικά, στον αέρα!

Μετά από το πέρας των πρώτων 3.340 μέτρων, η πρώτη 10άδα είχε ως εξής: Webber, Rosberg, Hamilton, Alonso, Massa, Vettel, Raikkonen, Schumacher, Hulkenberg και Senna. Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε στην πίστα, ωστόσο έμεινε μόλις 2 γύρους, με αποτέλεσμα να έχουμε ξανά δράση. Ο Alonso ασκούσε πίεση στον Hamilton για την 3η θέση, ενώ δεχόταν πίεση από τον Massa, με τις διαφορές να είναι πολύ μικρές. Αρκετά πιο πίσω, ο Jenson Button ήταν στην 14η θέση, φορώντας τα μαλακά ελαστικά, όπως έκανε και ο Vettel, ο οποίος δεν είχε γράψει χρόνο στο χθεσινό Q3 των κατατακτήριων δοκιμών.

Στον 8ο γύρο, ο Webber ήταν ο ταχύτερος απ’ όλους, ενώ υπήρχαν προβλέψεις για βροχή στο μέσο, περίπου, το αγώνα. Στο σημείο εκείνο, οι 3 πρώτοι (Webber, Rosberg, Hamilton) είχαν καλύτερο ρυθμό, συνεπώς έχτισαν μια διαφορά από τους Alonso και Massa, η διαφορά των οποίων ήταν στα 6 δέκατα του δευτερολέπτου. Εκεί ήταν που ο Ισπανός άρχισε να κινείται πιο γρήγορα απ’ όλους, και με 3 συνεχόμενους ταχύτερους γύρους (18ο, 19ο, 20ο), ο Ferni μείωσε τη διαφορά από τον Hamilton στο 1.9, από 4.2 που ήταν 3 γύρους πριν!

Στον 22ο γύρο, και λίγο πιο πίσω, ο Schumacher ήταν κολλημένος πίσω από τον Raikkonen, τον οποίο δεν μπορούσε να προσπεράσει, παρόλο που ο Φινλανδός είχε πρόβλημα με τα ελαστικά του. Από το team radio των οδηγών, ακούγαμε ότι η βροχή είναι κοντά, την ώρα που ο Webber ήταν 2.5 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Rosberg, ο Rosberg 3.2 από τον Hamilton, ο Hamilton 1.1 από τον Alonso, ο Alonso 2.0 από τον Massa, ο Massa 7.2 από τον Vettel, ο Vettel 0.5 από τον Raikkonen, ο Raikkonen 0.5 από τον Schumacher και ο Schumi 0.5 μπροστά από τον Hulkenberg, με τον Button να συνεχίζει να είναι 14ος.

Στον 27ο γύρο, ο Rosberg ήταν ο πρώτος από τους κορυφαίους συνδυασμούς που μπήκε στα pits, ώστε να βάλει τη μαλακή γόμα και να φτάσει μέχρι το τέλος τού αγώνα. Βγήκε μπροστά από τον Raikkonen και πίσω από τον Vettel, έχοντας καθαρό δρόμο μπροστά του. Ο Alonso είχε φτάσει τον Hamilton, ενώ είχε “κολλήσει” στον διαχύτη της MP4-27 τού Βρετανού. Ο Lewis μπήκε γι’ αλλαγή ελαστικών στο τέλος του 28ου γύρου, μαζί με τους Webber, Raikkonen, Hulkenberg και Senna· όλοι επέλεξαν τη μαλακή γόμα, για να μην ξαναμπούν γι’ αλλαγή.

Ο Alonso μπήκε δύο γύρους μετά, με αποτέλεσμα να βγει μπροστά από τον Hamilton. Αμέσως μετά, ελαστικά άλλαξε και ο Massa, ο οποίος βγήκε πίσω από τον Schumi, που δεν είχε αλλάξει ακόμη λάστιχα, αφού τα μαλακά ελαστικά είχαν μεγάλη διάρκεια ζωής, όπως φάνηκε και από τον Vettel, ο οποίος ήταν πρώτος, και μάλιστα ήταν ταχύτερος από τους υπόλοιπους. Ο Schumacher αναγκάστηκε ν’ αλλάξει ελαστικά στον 34ο γύρο, αλλά το ίδιο δε συνέβη με τον Vettel, ο οποίος συνέχιζε με τα μαλακά, ενώ άνοιγε τη διαφορά από τον δεύτερο Webber!

Στον 35ο γύρο, ο Sergio Perez έκανε μια επικίνδυνη είσοδο στο pit lane, καθώς άλλαξε ξαφνικά κατεύθυνση, στρίβοντας μπροστά από τον Raikkonen, ο οποίος, εκείνη τη στιγμή, δεχόταν το προσπέρασμα από τον Hulkenberg. Ο Μεξικανός πήρε ποινή διέλευσης από τα pits, την οποία εξέθεσε 2 γύρους μετά από την αλλαγή των ελαστικών του, τη στιγμή που οι ψιχάλες έκαναν την εμφάνισή τους!

Στους γύρους 41 μέχρι 44, η διαφορά μεταξύ των Vettel και Webber κυμαίνονταν από 16.0 μέχρι 17.2 δευτερόλεπτα, και ο Vettel μπήκε για πρώτη και μοναδική φορά στα pits στον 46 γύρο, όταν η διαφορές των Webber, Rosberg, Alonso, Hamilton και Massa ήταν από 0.8 μέχρι 1.9 δευτερόλεπτα, μεταξύ του κάθε οδηγού. Ο Vettel έβαλε τα πολύ μαλακά ελαστικά και βγήκε πίσω από τον Alonso, τον οποίο άρχισε να πιέζει για την 3η θέση, ενώ πιο πίσω, ο Hamilton δεχόταν την πίεση του Massa. Ο Massa ήταν στα 0.7 από τον Hamilton, ο Hamilton στο 1.0 από τον Vettel και ο Vettel στα 0.6 από τον Alonso.

Στον 50ο γύρο, η 10άδα ήταν η εξής: Webber, Rosberg, Alonso, Vettel, Hamilton, Massa, Schumacher, Vergne, Di Resta, Hulkenberg και Raikkonen, ενώ ο Button ήταν ξανά 14ος. Σ’ εκείνο το σημείο, η διαφορές ήταν μικρές αλλά σταθερές, με αποτέλεσμα ο αγώνας να μην έχει κάποιο ενδιαφέρον. 12 γύρους μετά, στον 62ο, τα προβλήματα για τον Michael Schumacher ήταν όλο και μεγαλύτερα, με τον Vergne να τον περνά με άνεση στη St. Devote. Ο ρυθμός του 43χρονου είχε μειωθεί αρκετά, και η εγκατάλειψη ήρθε στον 64 γύρο.

Εκείνη τη χρονική στιγμή, ο αγώνας είχε αρχίσει να γίνεται ξανά ενδιαφέρον, καθώς ο Webber άρχισε να χάνει ρυθμό, με αποτέλεσμα να τον πλησιάσει ο Rosberg στα 0.9 δευτερόλεπτα, ενώ η σταγόνες τις βροχής έκαναν ξανά την εμφάνισή τους, δίχως, ωστόσο, να χρειάζεται να μπουν τα ενδιάμεσα ελαστικά.

Στον 68 γύρο, η διαφορές των 5 πρώτων ήταν τόσο μικρή, που ο Hamilton ήταν μόλις 3.9 δευτερόλεπτα μακριά από τον πρώτο Webber, ενώ ο έκτος Massa ήταν 1.7 πίσω από τον Lewis. Οι 5 πρώτοι ήταν κολλημένοι μεταξύ τους, ενώ ο Massa πλησίασε κι αυτός τον Hamilton, υπό τη… συνοδεία της ψιχάλας! Ο Button, έκανε ένα τετ-α-κε στην 16 στροφή, ενώ στη συνέχεια, πάρκαρε την MP4-27 του στο garage τής McLaren.

Τη δική τους μάχη είχαν οι Perez και Kovalainen για τη 12 θέση, όμως η μάχη αυτή γίνονταν μπροστά από το τρενάκι των 6 πρώτων! Στον 73ο γύρο, οι διαφορές άνοιξαν ελάχιστα, λόγω “ντουμπλαρίσματος” των Perez και Kovalainen, ωστόσο δεν άλλαξε κάτι μέχρι το τέλος του αγώνα, με τον Mark Webber να γίνεται ο 6ος διαφορετικό νικητής για φέτος! Ο ταχύτερος γύρος σημειώθηκε από τον Sergio Perez, στον 49ο γύρο, με επίδοση στα 1:17.296.

Ο Αυστραλός ανέβηκε στην τρίτη θέση της βαθμολογίας, έχοντας 73 βαθμούς, όσους έχει και ο team-mate του. Στην πρώτη θέση είναι ο Alonso, με 76 βαθμούς, ενώ ο Hamilton, με την πέμπτη θέση στον σημερινό αγώνα, έπεσε στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας, 13 βαθμούς πίσω από τον Alonso και 4 μπροστά από τον Rosberg. Στους κατασκευαστές, η Red Bull μεγάλωσε τη διαφορά της από τη McLaren, έχοντας 146 βαθμούς, έναντι 108 βαθμούς που έχει η βρετανική ομάδα. Στην τρίτη θέση, είναι η Ferrari, με 86 βαθμούς, όσους έχει και η Lotus.

Στη συνέχεια, μπορείς να δεις τ’ αποτελέσματα και τις βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών. Επόμενο Grand Prix είναι αυτό στο Μόντρεαλ του Καναδά, στις 8-10 Ιουνίου.

FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO 2012

Θέση No Οδηγός Ομάδα Γύροι Διαφορά Grid Pts
1 2 Mark Webber Red Bull Racing 78 Winner 1 25
2 8 Nico Rosberg Mercedes 78 +0.6 secs 2 18
3 5 Fernando Alonso Ferrari 78 +0.9 secs 5 15
4 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing 78 +1.3 secs 9 12
5 4 Lewis Hamilton McLaren 78 +4.1 secs 3 10
6 6 Felipe Massa Ferrari 78 +6.1 secs 7 8
7 11 Paul di Resta Force India 78 +41.5 secs 14 6
8 12 Nico Hulkenberg Force India 78 +42.5 secs 10 4
9 9 Kimi Räikkönen Lotus 78 +44.0 secs 8 2
10 19 Bruno Senna Williams 78 +44.5 secs 13 1
11 15 Sergio Perez Sauber 77 +1 Lap 23
12 17 Jean-Eric Vergne Toro Rosso 77 +1 Lap 16
13 20 Heikki Kovalainen Caterham 77 +1 Lap 17
14 24 Timo Glock Marussia 77 +1 Lap 19
15 23 Narain Karthikeyan HRT 76 +2 Laps 22
16 3 Jenson Button McLaren 70 +8 Laps 12
Ret 16 Daniel Ricciardo Toro Rosso 65 +13 Laps 15
Ret 25 Charles Pic Marussia 64 +14 Laps 21
Ret 7 Michael Schumacher Mercedes 63 +15 Laps 6
Ret 21 Vitaly Petrov Caterham 15 Ηλεκτρικά 18
Ret 14 Kamui Kobayashi Sauber 5 Ατύχημα 11
Ret 22 Pedro de la Rosa HRT 0 Ατύχημα 20
Ret 18 Pastor Maldonado Williams 0 Ατύχημα 24
Ret 10 Romain Grosjean Lotus 0 Ατύχημα 4

Βαθμολογία Οδηγών

Θέση Οδηγός Εθνικότητα Ομάδα Βαθμοί
1 Fernando Alonso Spanish Ferrari 76
2 Sebastian Vettel German Red Bull Racing 73
3 Mark Webber Australian Red Bull Racing 73
4 Lewis Hamilton British McLaren 63
5 Nico Rosberg German Mercedes 59
6 Kimi Räikkönen Finnish Lotus 51
7 Jenson Button British McLaren 45
8 Romain Grosjean French Lotus 35
9 Pastor Maldonado Venezuelan Williams 29
10 Sergio Perez Mexican Sauber 22
11 Paul di Resta British Force India 21
12 Kamui Kobayashi Japanese Sauber 19
13 Bruno Senna Brazilian Williams 15
14 Felipe Massa Brazilian Ferrari 10
15 Nico Hulkenberg German Force India 7
16 Jean-Eric Vergne French Toro Rosso 4
17 Daniel Ricciardo Australian Toro Rosso 2
18 Michael Schumacher German Mercedes 2
19 Heikki Kovalainen Finnish Caterham 0
20 Timo Glock German Marussia 0
21 Charles Pic French Marussia 0
22 Narain Karthikeyan Indian HRT 0
23 Vitaly Petrov Russian Caterham 0
24 Pedro de la Rosa Spanish HRT 0

Βαθμολογία Κατασκευαστών

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Red Bull Racing-Renault 146
2 McLaren-Mercedes 108
3 Ferrari 86
4 Lotus-Renault 86
5 Mercedes 61
6 Williams-Renault 44
7 Sauber-Ferrari 41
8 Force India-Mercedes 28
9 STR-Ferrari 6
10 Caterham-Renault 0
11 Marussia-Cosworth 0
12 HRT-Cosworth 0

 

[Photo Copyright: Mark Thompson/Getty Images/Red Bull Racing, Clive Mason/Getty Images/Red Bull Racing, Tom Gandolfini/AFP/GettyImages, REUTERS/Robert Pratta, REUTERS/Max Rossi, BORIS HORVAT/AFP/GettyImages]

  • Kyriakos30

    kalispera giorgo. tpt pleon den perimeno apo tin mclaren. apo to kako sto xeirotero o button statheros alla ligos o lewis. varethika pia na perimeno. katantia. sta logia na exeis to taxytero monothesio opos edeikse i varkeloni kai stin pista  ena miden. mexri pou tha paei auti i katastasi? kana neo gia auti tin omada exeis? euxaristo tha perimeno…..

    • Mika

       Dystyxws opws blepw den tha ginei tipota kai fetos…Apogohteysh h omada kai shmera..

    • Συγγνώμη, Κυριάκο, που σου απαντάω καθυστερημένα! Κοίτα, προσωπικά, περίμενα ότι η MP4-27 δεν θα είναι το ιδανικό μονοθέσιο για το Μονακό. Ο Hamilton έχανε στις αργές στροφές, εκεί που δε βοηθά το μεγάλο μεταξόνιο της MP4-27. Στον Καναδά, η κατάσταση θα είναι διαφορετική, νομίζω! Δε γνωρίζω αν θα έχουν αναβαθμίσεις, αλλά δεν είναι απίθανο, καθώς, παραδοσιακά, αρκετές ομάδες έχουν κάτι νέο εκεί. Οψόμεθα…

  • Draculis

    Ένα από τα ποιο βαρετά Γκραν Πρι Μονακό που έχω δει. Μόnο ένα Safety Car και αυτό στην αρχή, και χωρίς Safety Car το Μονακό είναι μονότονο δεδομένου ότι το προσπέρασμα είναι αδύνατον. Όλους το μόνο που τους ένοιαζε είναι τα λάστιχα, όχι οι θέσεις !

    • Kyriakos30

      akrivos. katantaei pleon vareto auto. na kitane ta lastixa kai tous bathmous pou mazevoune. eno palia itan telios diaforetiko. ola gia tin niki.

    • Draculis

      Ρε συ γράφε ελληνικά σε παρακαλώ. Είσαι από τους λίγους που γράφουν greeklish. Έλεος δηλαδή…

  • Kyriakos30

    tha exei kamia anavathmisei  to monothesio ston kanada i tpt? o button ti exei pathei kai den mporei na rithmisei to monothesio?

  • τσαφ τσουφ το τρενάκι…
    ατολμία από όλους!!

    • Draculis

      Σε λίγο θα προτιμούν να χάσουν το πρωτάθλημα παρά να φθείρουν τα λάστιχα!

    • gkar

      αφού δεν τρέχει πλέον ο serial killer: Takuma Sato…

  • PanosGR

    τελικα η βροχη που περιμεναν ηρθε τωρααααα!!!!!!περιμενα να δω κανα προσπερασμα καμικαζι, και οτι γινει,στη στροφη ΄΄ντεσεβο΄” η στην ΄΄αντονι νοουζ΄΄..αλλα τιποτα………

  • Ferrari_PurePassion

    Πολυ καλο αποτελεσμα!!!!!!Πολυ βαρετος αγωνας!!!!Τωρα παμε καναδα και ελπιζω με το 2ο πακετο αναβαθμισεων να γινουμε η κορυφαια ομαδα!!!!!

  • sofokles5 (ex sofokles)

    Καταντάει βαρετό μετά απο κάθε αγώνα F1 να λενε κάποιοι την ατάκα “ηταν βαρετός ο αγώνας”. δηλαδή τι φανταζονται? να στουκάρουν ο ενας με τον άλλο, να σκοτώνονται 5-6 θεατές μινιμουμ και σε καθε γυρο να χουμε και καμια 25αρια προσπεράσματα (?).-

    Για μενα ηταν ένας παρα πολυ καλος αγωνας F1, σε μια ιστορική και διαχρονική πίστα, με διαφορετικό νικητή για ακομα μια φορά, με τους πρωτους 6 ναναι κολλημένοι ο ενας πισω απο τον άλλο (δε το βλεπεις συχνα αυτό), με σουμι να κανει αγώνα , ευτυχώς 1 σαφτυ καρ, και τέλος και 1 ΗΔΟΝΗ. Το Vetel να βγαίνει απο τα πιτ στα ΜΟΥΤΡΑ του Lewis. Η-Δ-Ο-Ν-Η.-

    το σαφτυ καρ  και οι κιτρινες σημαίες, ειδικά στο Μοντε Κάρλο  καταστρέφουν τον αγώνα και το θέαμα (και οχι το αντιθετο).-

    • hellboy

       απλα να γινουν ανταγωνιστοικοι μεταξυ τους,να μην τους νοιαζει αν θα σπασει το μοτερ/ψυγειο/κιβωτιο και να τα δινουν ολα να μην φυλαγωνται κανωντας απλα τυπικους γυρους για το ποιος θα παρει τον αγωνα να μην γινετε σκακι μεσα στην πιστα,ποσα πιτ ποσο χρονο αν θα κοστισουν 5θεσεις η μια.αυτο ειναι το θεμα!!!!λειπουν αυτα που θα καναν τους αγωνες ποιο δυνατους και ποιο ομορφους!δεν μιλησε κανενας για στουκες(υπαρχει το NASCAR)!!!!!!!!!!!δεν μιλησε καποιος να γινουν συνθηκες ’50 με κοσμο να πεθενει στη πιστα(ακομα και θεατες)!!!!!!!!!!!!

    • sofokles5 (ex sofokles)

      δε διαφωνώ μαζί σου, αλλά μη ξεχνάς οτι οι ομάδες κινούνται μέσα και έξω απο τη πίστα και με γνώμονα τη βαθμολογία που έχουν ήδη συγκεντρώσει μέσα στην αγωνιστική σεζον και τους στόχους που έχουν για το υπόλοιπο.

      Το σπάνιο στην F1 που συμβαίνει φέτος να είναι όλες οι κορυφαίες ομάδες μηχανολογικά στο ίδιο επίπεδο και η τακτική που ακολουθούν σε κάθε αγώνα ώστε να έχουν τις λιγότερες απώλειες είναι που για μένα κάνει φοβερά ενδοαφέρον το φετινό πρωτάθλημα.

      Ακόμη και αν δε ρίσκαρε στους τελευταίους 15 γύρους κανένας απο τους 6 πρώτους πιστεύω,  είχε το ενδιαφέρον του (οσον αφορά το θέα στρατηγικής γενικά) μέχρι και τη καρό σημαία.  Ετσι λειτουργεί η F1 τουλάχιστον τα τελευταία 14 χρόνια όμως. δεν είναι κατι νέο αυτό που βλέπουμε να συμβαίνει, και προσωπικά δε νομίζω οτι θα αλλάξει και ποτέ στην F1.

    • hellboy

       περιμενε να “φυγει” ο γερο μπερνι και μετα θα δουμε αλλη σελιδα στην F1!!!!!!την καλυτερη πιστευω!!!!!

    • sofokles5 (ex sofokles)

      ας ελπίσουμε οτι θα γίνει όπως το λές όταν έρθει η ώρα και όχι το άλλο άκρο…να διαλυθεί η F1…

    • hellboy

      δυσκολο εως αδυνατο να διαλυθει η F1 και πριν τον παππου υπηρχε και αναβαθμιζοταν!!!!!

  • Kosmas

    Δεν συμφωνώ με τα λεγόμενα των παιδιών στα υπόλοιπα σχόλια για το λόγο του ότι πιστεύω είναι ένα συναρπαστικό GP, στο οποίο εξαρτάται μέχρι και η μικρή λεπτομέρεια. Πολλά τζαρτζαρίσματα, αντοχή, χρόνων των Pit Stop και πολλά γρήγορα περάσματα στα οποία θέλει μεγάλο ταλέντο για να ανταποκριθείς. 
    Αυτή είναι η δική μου γνώμη.

  • cfu

    Ισως το πιο συρπαστικο πρωταθλημα,
    σε καθε αγωνας και διαφορετικος νικητης

    Μακαρι να ειχαμε βροχη αλλα δεν μας εκανε τη χαρη
    Ο Schumi πρεπει να κανα αγιασμο

    Monaco for ever το αγαπημενο μου μετα το Spa

  • cfu

    fly !!!!

  • myro

    Ωραίος ο γουέμπερ.Μπράβο του.Τραγικός ο μπάτον όπως και η μακλάρεν στους τελευταίους αγώνες.Ο γουίτμαρς αρχίζει να μου φαίνετε ‘λίγος’ για μία τόσο σημαντική θέση.

  • LJ

    Πληρης απογοητευση για την McLaren το εχω πει πολλες φορες στα ματια μου πλεον αυτη η ομαδα ειναι LOOOOOOOSER! O κυριως υπευθυνος ειναι γι αυτο ειναι (κατα την γνωμη μου) ειναι ο εγωισμος του Dennis.

    Οσο για τους βαρετους αγωνες που λετε πολλοι, αυτος ειναι ο λογος που εδω και 2 χρονια το εχω γυρισει φανατικα στο Nascar!

    • hellboy

      καλα κανεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! το NASCAR εχει πισω του μια διαφορετικη απιστευτη γοητευτικη ιστορια !!!!!!!!!!!!!

    • Leto21

      ne enw to nascar einai oti pio sigklonistiko iparxei, trexoun 50 idia autokinhta kai trexoun girw girw gia 200 girous, toulaxiston h f1 exei mia poikilia pistwn, den antilegw pws to monaco einai antikeimenika enas varetos agwnas xwris poli drash kai prosperasmata, alla h f1 exei alles toses wrees pitses(spa, kanadas,vrazilia, germania) .

    • LJ

      Δεν θα κατσω να μπω σε αντιπαραθεση, αν ειχες παρακολουθησει ποτε αγωνες θα καταλαβαινες. Κ οχι απο το να βγαζεις βιαστικα συμπερασματα απο στιγμιοτυπα που εχεις δει η οτι εχεις ακουσε απο αλλους.

  • jim

    viva alonso,edo ixe eksi xronia gamou kai den to ixe mathi kanis, propersi otan to mathane ixe xorisi trelo akiro stous dimosiografous,giafto se pao re odigara.kai epidis mou tin espase xthes ena filaraki gia ton shumacher (pou entaksi vasi me ta noumera ine o kaliteros odigos den to amfisviti kanis) exo na po oti otan kati ginete epanalamvanomena pavi na ine  atixia idika otan exi ena para poli kalo monothesio vlepe rosberg,an arxizo kai alazo tis taxitites xoris simplekti den tha mou ftei to kivotio ala o eaftos mou ,pleon i odigisi den ine mono gazi freno exi alaksi,pezoune kai ala rolo i epoxes alazoun.a ksexasa kati gia merikous merikous pou mou legan kapote oti ine tixeos odigos o alonso kseroun aftoi,dio xronia dokimastis  me 1.642 laps ligous e? 2003 hungari pole proti thesi rixnontas giro to shumacher,efthimeron ton pigene o pateras tou italia me ena aftokinito gia dokimes,kai kimontan mesa sto aftokinito gia na pernoune proti sira tin epomeni mera stin pista sta dodeka tou.kai oxi opos meriki meriki pou plironoun kai exoun proto trapezi pista

  • Tsou Kostas

    αυτα γινονται οταν μια νικη ισοδυναμει με 2 τεταρτες θεσεις!!! Επρεπε οι βαθμοι να ειναι 10, 5, 4, 3, 2, 1.

  • manos

    Μετριος αγωνας και δεν περιμενα να το πω ποτε αυτο για το μονακο!! Χαιρομαι που τα πηγε καλα η φερραρι αν και ο μασσα με το πιτ στοπ αστραπι που τον εκαναν παλι εκανε την μαλακια του και αργησε να βγει η mclaren εχει το καλητερο μονοθεσιο αλλα προτιμανε να πιουνε τσαι αντι να πιεσουνε περισσοτερο.Τους τελευτεους 10+ γυρους ξενεροσα αγρια με τα ελαστικα ειχε δικιο ο schumi με την δηλωση που ειχε κανει σχετικα με αυτα!

  • Traianus

    Εγω παιδια είδα τους 7-8 πρώτους γύρους δεν θυμάμαι καλα γιατι με πείρε ο ύπνος και ξύπνησα στον 68 . Πολυ ενδιαφέρον είχε ο αγώνας ..

  • Akis883

    Δεν καταλαβαίνω γιατί μερικοί γκρινιάζουν συνέχεια για το πόσο βαρετή είναι η Φ1 αλλά την παρακολουθούν!!!!

    Νομίζω ότι δεν είναι υποχρεωτικό…..υπάρχουν κι άλλα σπόρ, τένις γκολφ..

  • είδε κανείς τι έγινε στον αγώνα του GP2 στο Μονακό??

    ΠΑΝΙΚΟΣ…

    http://youtu.be/xCte8-m-Xqg

    τύφλα να έχει το Spa του 1998!!

    • cfu

      ωραια !!!

  • freedoom1013

    Άφησα τον αγώνα, αμέσως μετά το pit stop του Vettel και τον Πουρναράκη όλο κάνει λόγο για βροχή, η οποία όπως διάβασα, τελικά δεν ήρθε ποτέ! :-P
    Δεν είχε τίποτα ιδιαίτερο ο αγώνας, η αρχή είχε ένα ενδιαφέρον λόγω της… πολυκοσμίας.
    Επίσης διάβασα ότι ο Σούμι τελικά εγκατέλειψε. Κρίμα, γιατί με τους αυστηρούς κανονισμούς έχασε και την pole που κέρδισε χτες και γιατί έχει σταθεί πολύ άτυχος μέχρι τώρα. 
    Φέτος πάντως, είναι υπέροχο το ότι δεν υπάρχει φαβορί, οι 3 πρώτοι απέχουν 3 βαθμούς και έχουμε 6 διαφορετικούς νικητές μέχρι τώρα.

  • gkar

    Κατ΄ εμέ το φετινό είναι το πλέον ανατρεπτικό πρωτάθλημα! 6 διαφορετικοί νικητές σε 6 αγώνες.
    KERS, DRS εκτιμώ πώς μπορούν να συνδράμουν στο ζήτημα του θεάματος (βλ. προσπεράσεις).
    Ομοίως όταν υπάρχει το θέμα των ελαστικών οι διαφορές αμβλύνονται. Και γι’αυτό είδαμε στο βάθρο από το πουθενά  Williams, Lotus κτλ κτλ. Τα ελαστικά και η διαχείριση τους είναι ένας ακόμη αστάθμητος παράγοντας που μπορεί να φέρει τα πάνω κάτω στην τελευταία στροφή. Η άποψη μου είναι όσες περισσότερες παραμέτρους μπορεί να αξιοποιήσει στο μέγιστο βαθμό ένας οδηγός, τόσο ικανότερος είναι.
    Η F1 είναι “ομαδικό” σπορ και όταν λέμε ομάδα είναι μέσα και οι μηχανικοί(στήσιμο, αξιοπιστία, pit-stop), τα μυαλά(στρατηγική) και ο οδηγός(οδήγηση, feedback μηχανικών, συνεννόηση, οδηγικές ικανότητες) .
    Σορρυ αλλά όταν τα προηγούμενα έτη, ήταν κόκκινο ή ασημί ή μαύρη σημαία, δεν νομίζω να ήταν πιο συναρπαστικό πρωτάθλημα… Στανταράκι ήταν μεταξύ 2.

  • jim

     osoi lete oti i formula 1 den exi endiaferon ena exo na po i ipostirizete shumacer i iste asxetoi

  • Dimis_s14A

    ξερει κανεις απο τι εγκατελειψε ο σουμι?

    • πρόβλημα στην πίεση καυσίμων τον έκανε να επιβραδύνει, του κόστιζε πολύ χρόνο, τον έβγαλε
      από τους βαθμούς και εγκαταλείψε