Τελικά, η FIA έκρινε παράνομο το πάτωμα της RB8, συνεπώς η αυστριακή ομάδα είναι υποχρεωμένη ν’ αλλάξει το σχεδιασμό μπροστά από τους πίσω τροχούς, ώστε να κλείσουν οι “ένοχες” οπές που υπήρχαν εκεί, προκειμένου, μέσω των οπών, να περνά αέρας και να προστίθεται σ’ αυτόν που καταλήγει στον διαχύτη, για ν’ αυξηθεί παραγωγή κάθετης δύναμης απ’ αυτόν.


Το κέρδος από αυτή την αεροδυναμική λύση ήταν κοντά στο ένα δέκατο στον γύρο, και ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull Racing, Helmut Marko, θεωρεί ότι η αλλαγή στο πάτωμα της RB8 δε θα επηρεάσει καθόλου την απόδοση του αυστριακού μονοθεσίου, καθώς, όπως ισχυρίζεται, θα χρησιμοποιούσαν άλλο πάτωμα για το Καναδικό Grand Prix.

Δε σχεδιάζαμε να χρησιμοποιούσαμε αυτό το πάτωμα στο Καναδά, έτσι κι αλλιώς. Έτσι, δε χρειάζεται να τροποποιήσουμε τα μονοθέσια στον Καναδά. Η απόφαση της FIA αφορά κι άλλες ομάδας, όχι μόνο τη Red Bull.

Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν ο Marko μάς λέει την αλήθεια, ή αν οι τεχνικοί τού Milton Keynes είχαν κάποιο άλλο πάτωμα για το Μόντρεαλ, τ’ οποίο μπορεί όμως να είχε κάποιες οπές, πριν από την απόφαση της FIA.

[Πηγή: GMM]

  • adele91

    σαν τα παιδάκια που όταν τους λες να κάνουν κάτι σου λένε δεν το κάνω επειδή το λες εσύ… εγω ετσι κι αλλιώς αυτό είχα σκοπό να κάνω!!! γελοιότατος!!!

    • PanosGR

       σεβασμος στο helmut!!!!!!!!!!

    • Mika

       Geia sto stoma sou Adelaki!!!
      :-)))))

  • Akis883

    Να δεις στο τέλος που θα ισχυριστούν ότι οι ίδιοι ζήτησαν να κριθεί παράνομο και να αποσυρθεί καθώς θέλουν να υπάρχει ανταγωνισμός!!!!!!!